Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa tapailla ja tykkää kovasti, mutta

Vierailija
26.04.2026 |

Sanoo, ettei ole varma pystyykö koskaan rakastamaan/rakastumaan. Mitä tästä pitäisi ajatella. Odottaa ja katsoa vaan?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun sulle mitä vain pehmeitä niin kauan kun pinppaa irtoaa. Pistä pimppa kiinni niin minä lähden.

Vierailija
22/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain pano.

Vierailija
24/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole varma, pystyykö koskaan rakastamaan/rakastumaan" = viihtyy sinun kanssasi siihen saakka, kun parempi tulee vastaan.  

Vierailija
25/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkästään seksin perässä ja meillä on aivan ihanaa silloin kun ollaan muutama päivä yhdessä. On paljon hellyyttä ja läheisyyttä. -ap

Kuulostaa tutulta. Tapasin miesystäväni n. 5v sitten ja hänellä kesti 2 vuotta kunnes sanoi rakastavansa mutta tosi vaikeaa se hänelle on sanoa ja tuntuu että sanoo vain että olisin tyytyväinen. Nyt jälkeen päin kadun, että olen riippunut hänessä ja rakastunut, kun toisen tunteet eivät vain tunnu oikeilta.

Löheisyyttä ja hellyttä ja seksiä on joo mutta se jokin hänen puolelta jää puuttumaan. Olen hänen ensimmäinen kunnon pitkä suhteensa, hän taas on ollut vuosia rakastunut johonkin varattuun työkaveriin ilman että olivat suhteessa. Uskonkin että haikailee yhä tuon naisen perään. Ehkä ap ainunkin tapauksessa on joku elämän saavuttamaton rakkaus jonka perään haikailee ja siksi ei pysty rakastamaan.

N50+

Vierailija
26/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämäkin tyypit rakastuvat, kun se mieleinen nainen osuu kohdalle.

Vierailija
27/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ilmeisesti ollu joku toinen jota ei vielä ole saanut, sä kelpaat tässä välissä

Vierailija
28/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkästään seksin perässä ja meillä on aivan ihanaa silloin kun ollaan muutama päivä yhdessä. On paljon hellyyttä ja läheisyyttä. -ap

Niin oli minullakin ja entisellä säädölläni. Meillä oli ns situationship, olisin aina halunnut enemmän, olin aivan rakastunut ja kerroin sen hänelle, monta kertaa ja mies vain sanoi, että pitää minusta myös paljon ja minun kanssani oli hyvä olla hänen mielestään. Vietin paljon aikaa hänen luonaan ja olimme kuin pariskunta, sain paljon hellyyttä, siksi kai roikuin tuossa niin pitkään. Mutta hän ei kuulemma vain kyennyt mihinkään vakavaan, mutta maailaili "ehkä" kuvia päähäni. Lopulta en enää jaksanut, olin aivan rikki, keräsin jäljellä olevat ylpeyden rippeeni ja kerroin, että tämä oli tässä. Ja pidin siitä kiinni. 

Sitten tapasin nykyisen mieheni. Alusta asti kaikki oli erilaista, hän oli tällä kertaa se innokkaampi osapuoli, minä tuosta aiemmasta kokemuksesta johtuen painoin jarrua, hän sai pehmittää minua 6 kuukautta ennen kuin lämpesin. Kukaan ei ole koskaan nähnyt eteeni sellaista määrää vaivaa. Uskoin lopulta, että hän oli tosissaan. 2 vuotta nyt asuttu saman katon alla ja hän edelleen joka päivä näyttää ja kertoo miten paljon minua arvostaa ja rakastaa. 

Nykyään, kun mietin tuota aiempaa miestä, inhonväreet kulkee pitkin kehoa. Hyi.

Kiitos viestistäsi. Tykkään hänestä aivan älyttömästi ja johtuu tosiaan hänen aiemmista kokemuksistaan, että on "lukossa". Sanoo, että haluaa ja toivoo kuitenkin, että tästä suhteesta tulisi pysyvä suhde. -ap

Vierailija
29/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minulla on kokemusta tällaisesta miehestä myös......olimme tiivisti tekemisissä ja näimme usein ja teimme juttuja kuin mikäkin pariskunta, mutta mies ei halunnut vakavaa suhdetta "aiempien kokemusten takia", oli kuulemma epävarma. Sitten lopetin touhun eikä hän ollut oikein moksiskaan loppujen lopuksi. Noh meni 3 kuukautta ja hän tapasi toisen naisen ja valehtelematta meni alle 2 kuukautta, kun nämä jo muuttivat yhteen.....tuntui kyllä pahalta..

Vierailija
30/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaanko naiset hakee vielä vuonna 2026 rakkausliittoja?

Vierailija
31/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oli minullakin ja entisellä säädölläni. Meillä oli ns situationship, olisin aina halunnut enemmän, olin aivan rakastunut ja kerroin sen hänelle, monta kertaa ja mies vain sanoi, että pitää minusta myös paljon ja minun kanssani oli hyvä olla hänen mielestään. Vietin paljon aikaa hänen luonaan ja olimme kuin pariskunta, sain paljon hellyyttä, siksi kai roikuin tuossa niin pitkään. Mutta hän ei kuulemma vain kyennyt mihinkään vakavaan, mutta maailaili "ehkä" kuvia päähäni. Lopulta en enää jaksanut, olin aivan rikki, keräsin jäljellä olevat ylpeyden rippeeni ja kerroin, että tämä oli tässä. Ja pidin siitä kiinni. 

Sitten tapasin nykyisen mieheni. Alusta asti kaikki oli erilaista, hän oli tällä kertaa se innokkaampi osapuoli, minä tuosta aiemmasta kokemuksesta johtuen painoin jarrua, hän sai pehmittää minua 6 kuukautta ennen kuin lämpesin. Kukaan ei ole koskaan nähnyt eteeni sellaista määrää vaivaa. Uskoin lopulta, että hän oli tosissaan. 2 vuotta nyt asuttu saman katon alla ja hän edelleen joka päivä näyttää ja kertoo miten paljon minua arvostaa ja rakastaa. 

Nykyään, kun mietin tuota aiempaa miestä, inhonväreet kulkee pitkin kehoa. Hyi.

Kiitos viestistäsi. Tykkään hänestä aivan älyttömästi ja johtuu tosiaan hänen aiemmista kokemuksistaan, että on "lukossa". Sanoo, että haluaa ja toivoo kuitenkin, että tästä suhteesta tulisi pysyvä suhde. -ap

No onhan se ihan hyvä että on mitä naija ku naitattaa. Mies saa reikää ja sinä elät sun omaa fantasiaa. Win win

Vierailija
32/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos usko rakkauteen on noin vähäistä niin mitä sitä ihmeitä odottelemaan. Seuraava!

Vierailija
33/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa tata kaksi seuraavaa viikkoa:

Et ole saatavissa. Et tekstaa vastaa soittoihin puheluihin some- viesteihin jne.

Et juokse perässä oke tavattavissa  tule yöksi tms. Kun mies pyytää tai ehdottaa. Et ehdota mitään. Et päästä yökylään. Et anna.  Otat kunnolla etäisyyttä ja käyt treffeillä ja tapaat muita ystäviäsi. 

Ts. Tyttöystävä/puolison edut kokonaan pois.

Kuinka käy?

Vierailija
34/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa tata kaksi seuraavaa viikkoa:

Et ole saatavissa. Et tekstaa vastaa soittoihin puheluihin some- viesteihin jne.

Et juokse perässä oke tavattavissa  tule yöksi tms. Kun mies pyytää tai ehdottaa. Et ehdota mitään. Et päästä yökylään. Et anna.  Otat kunnolla etäisyyttä ja käyt treffeillä ja tapaat muita ystäviäsi. 

Ts. Tyttöystävä/puolison edut kokonaan pois.

Kuinka käy?

Naiset antaa, miehet saa asenne on yleinen.

Vierailija
35/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisi samantien luiskaan. Nykyinen mieheni kuulemma tiesi heti, että olin se "oikea".

Koska lerppamunaisena miehesi ei muutakaan naista saanut, niin joutui tyytymään sinuun ruppanaan.

Itseasiassa olet väärässä. Minä ja mieheni tapasimme oikeassa elämässä somen ulkopuolella ja hän oli huomannut minut jo aiemmin päivällä ja iski silmänsä minuun välittömästi, myöhemmin rohkaistui lopulta tulemaan luokseni juttelemaan, silloin minä huomasin hänet ensimmäisen kerran vasta. Siinä, kun juttelimme hänellä oli vaikeaa keskittyä jännitykseltään, koska olin kuulemma kauneinta mitä hän oli koskaan nähnyt. Lopuksi pyysi minua kahville ja minä lähdin :) Tuosta aikaa nyt 5 vuotta.

Vierailija
36/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
37/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ehdottaa, että yrittäisitte lasta. Se on koepallo, aikooko viettää kanssasi lopun elämää, vai odottaako parempaa. 

Ei riitä vastaukseksi, että kyllä sitten myöhemmin. 

Vierailija
38/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ehdottaa, että yrittäisitte lasta. Se on koepallo, aikooko viettää kanssasi lopun elämää, vai odottaako parempaa. 

Ei riitä vastaukseksi, että kyllä sitten myöhemmin. 

Ehdpta yhteen muuttoa ja avioliittoa.

Vierailija
39/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuo lause jatkuu että "sinuun". Eli kyllä löytyy joku johon rakastuu, mut kiva sitä odotellessa paneskella.

Vierailija
40/47 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisi samantien luiskaan. Nykyinen mieheni kuulemma tiesi heti, että olin se "oikea".

Koska lerppamunaisena miehesi ei muutakaan naista saanut, niin joutui tyytymään sinuun ruppanaan.

Itseasiassa olet väärässä. Minä ja mieheni tapasimme oikeassa elämässä somen ulkopuolella ja hän oli huomannut minut jo aiemmin päivällä ja iski silmänsä minuun välittömästi, myöhemmin rohkaistui lopulta tulemaan luokseni juttelemaan, silloin minä huomasin hänet ensimmäisen kerran vasta. Siinä, kun juttelimme hänellä oli vaikeaa keskittyä jännitykseltään, koska olin kuulemma kauneinta mitä hän oli koskaan nähnyt. Lopuksi pyysi minua kahville ja minä lähdin :) Tuosta aikaa nyt 5 vuotta.

Tuollainen salamarakastuminen tapahtui mun kaverille 30 vuotta sitten. Ovat edelleen naimisissa.

Oltiin diskossa ja kaveri sanoi, että nyt sain pitkän katseen. Se oli äkkirakkautta.