Pidätkö epänormaalina aikuista, joka ei harrasta mitään?
Kotona kyllä puuhailen kaikenlaista, mutta missään maksullisessa harrastuksessa en ole. Olenko siis outo?
Kommentit (33)
En jaksa työpäivän jälkeen lähteä erikseen harrastamaan, tapaan ihmisiä ihan tarpeyeksi päivällä. Ulkoilen kyllä ja teen käsitöitä, hoidan puutarhaa.
En. En minäkään jaksanut harrastaa mitään kun olin työpaikassa jossa en oikeasti halunnut olla. Nyt kun olen siellä missä haluan olla kas harrastan samalla kun teen into piukeana aiheeseen liittyviä asioita/töitä eli opiskelija uuta alaa varten.
Ei harrastaminen määritelmänä riipu siitä hypätäänkö ja ravataanko jossain [extroverttien] kodin ulkopuolisessa maksetussa ja organisoidussa. Nykyään on vain öky muotia. Ihmiset leuhottavat.
En. Kestää aikansa että löytää kiinnostukset. Ja rahakin vaikuttaa, koko tilanne.
Minusta sellainen on epänormaalimpi joka harrastaa jotain muuta kuin kotihommia, netissä roikkumista ja satunnaista lenkkeilyä.
Olen utelias, kiinnostunut, liikun ulkona, kokkaan paljon, bongailen lintuja, vähän kaikenlaista puuhaa on mutta 1 asia on 55v. elämäni aikana ollut mahdotonta: sitoutua käymään tietyllä harrastuspaikalla tiettyyn aikaan edes 1krt / vko. Yksi ryhmä oli joka tapasi 2 x kuussa ja siihen kuuluin 10 vuotta.
Ei yhtään outoa varsinki, jos ei ole varaa moiseen.
On viatonta ja kainoa tämä harrastukseni ainoa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurin osa ei harrasta.
Näyttää siltä että suurin osa ei ymmärrä, mikä on harrastus.
Harrastuksena normaali elämä ja kaikki siihen liityvä.
Jos aikuisen ainut harrastus on kysellä tyhmiä Vauva-palstalla niin pidän sitä kyllä huolestuttavana.