Mies, ohjeita nettideittailuun
1. Älä hosu kirjoittamaan uudelle profiilille. Jäät muiden yhtä hätäisten jalkoihin. Kirjoita naiselle vasta parin päivän päästä, kun ruuhka hellittää. Et vaikuta niin epätoivoiselta.
2. Ole kiinnostunut siitä, millaista seuraa nainen etsii. Älä jää jankuttamaan, jos asut liian kaukana tai olet varattu tmv.
3. Älä pyydä lisää valokuvia, jos itselläsi ei ole edes sitä ensimmäistä.
4. Älä kirjoita tyhjään profiiliisi "kysy lisää, jos kiinnostaa". Harvaa kiinnostaa alkaa kuulustelemaan vierasta ihmistä. Täytä profiili. Siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, oma pituus jne. Ainakin valmiit kohdat.
5. Ota tuore profiilikuva ilman aurinkolaseja ja kaljalaseja Vaikutat tod.näk. vain epävarmalta tyypiltä, joka yrittää olla magee. Jos et käytä pukua muuten, niin jätä se 10 vuotta vanha bestman kuva pois.
6. Älä kirjoita kännissä naiselle joka kertoo olevansa raitis. Mä vastaan itse pe ja la illan viesteihin vasta aamulla.
Ja ei, tämä ei ole miesvihaa, vaan turhautumista. Tiedän, että naisillakin on varmaan huonoja profiileita. Mutta,en selaile niitä.
Kommentit (67)
Aika paljon miehet vetää nyt herneitä nenään. Ap:n toiveet nettideittailuun eivät ole mitään älyttömiä. Miehillä on joku hirveä tarve lytätä toiveita esittänyt nainen tyyliin: "kukaan mies ei sua lihavaa rumilusta edes haluaisi!"
Onhan se tietysti harmittavaa, että deittimarkkinoilla naiset ovat pomoja. Mutta niin se nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon miehet vetää nyt herneitä nenään. Ap:n toiveet nettideittailuun eivät ole mitään älyttömiä. Miehillä on joku hirveä tarve lytätä toiveita esittänyt nainen tyyliin: "kukaan mies ei sua lihavaa rumilusta edes haluaisi!"
Onhan se tietysti harmittavaa, että deittimarkkinoilla naiset ovat pomoja. Mutta niin se nyt vaan on.
Naaraat olivat pomoja.
Nykyään itketään "mistä mies korkeakoulutetulle naiselle" ja "miksi miehet eivät luovuta sukusoluja, niistä on pula sinkkunaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä näen nettideittailun käytännössä bluffipelinä.
Minulle kerrotaan kuinka jokaisesta naisesta on kilpailemassa verissä päin sata miestä, joten minun on toimittava tismalleen heidän ehdoillaan. Laita toivotut kuvat, speksit näkyviin, pituus ja ammatti ja hyvä kun ei hartialeveyttä, peniksen kokoa, verotuspäätöstä ja tiliotetta samalla. Treffeillä, jos sinne pääset, pistä parastasi ja maksa naisenkin puolesta, toki ollen tasa-arvoinen kaikella muulla tavalla. Älä vaadi naiselta mitään; nirsoiluun ei ole varaa koska nainen on kultaakin arvokkaampi luonnonvara jota ei kuka tahansa saa.
Mutta sitten tullaan siihen, että miehiä ja naisia on osapuilleen sama määrä. Ja miehissä on enemmän pelkkien seksisuhteiden etsijöitä. Se, että toimitusjohtaja-Tomppa ja 186,75cm komeakasvoinen Joni antoivat tykkäyksen Tinderissä ei tarkoita a) vakavaa kiinnostusta b) halukkuutta parisuhteeseen c) sitä, että Tomppa ja Joni olisivat heti paikalla siellä kahvilan tiskillä maksamassa kahvia ja leivoksia siinä toivossa, että pääsisivät toisilla treffeillä puffaamaan syöminkejä ja juominkeja illallisravintolassa.
Tinder ei ole erillinen planeetta jossa nainen on mittaamattoman arvokas luonnonvara, vaan viestimiealusta jolla voi tykkäillä ja viestitellä matalalla kynnyksellä - ja niin miehet myös tekevät, aiheuttaen suurin piirtein jokaiselle naissukupuoliselle tai naista muistuttavalle henkilölle näennäisesti kovan kysynnän.
Henk koht minulla ei ole kiinnostusta tuohon peliin lähteä. Jätän naiset Tinderiin tykkäilemään niistä harvoista miehistä joilla on siellä kysyntää, ja ne miehet massatykkäilemään ja panotreffailemaan ja ghostailemaan naisia jotka eivät ole itse samassa top 10% joukossa ulkonäöllisesti. Siihen top 10% joukkoon en kuulu minäkään, mutta onneksi livenä on lopulta löytynyt seuraa, nirsoilusta huolimatta.
m42Yhtään mitään tarjoiluita en ole vaatimassa. Päinvastoin mulla lukee, että mielummin köyhä kuin rikas, kun ei ole itsellä varaa lähteä mukaan kalliusiin paikkoin.
Ainoa mitä toivon, että on vapaa, samasta maakunnasta kuin minä, ei pieniä lapsia, ei tupakoi, käyttää niukasti alkoholia.
Tästä saa tietenkin suuttua, että haen aikusten välistä helppoa tapailua. Ja on siitä vuoroviikkoisukit, ukkomiehet ja jotkut muutkin suuttuneet. Mutta voi voi 😂
Ap
Avauspostauksessa ohjeistit miehiämm. ilmoittamaan pituutensa. Tällainen tarkka ulkonäöllinen speksi ei sisälly siihen, että mies on vapaa, samasta maakunnasta kuin minä, ei pieniä lapsia, ei tupakoi, käyttää niukasti alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Nettideittimarkkinoilla.
Mutta kun lopulta sellaisia ei ole olemassa. En osaa sanoa mistä tämä johtuu, mutta syystä tai toisesta naiset ikään kuin näkevät Tinderin erillisenä planeettana. Se ei ole sitä, se on yhäkin vain viestimiesalusta. Siellä voi tykkäillä ja viestitellä matalalla kynnyksellä, vaikkei kohde vaikuttaisi edes profiilinsa perusteella kiinnostavalta. Ja vaikka et itse tekisi niin, enemmistö miehistä tekee. Kyllä, miehet tykkäilevät naisista jotka eivät ole kiinnostavia, mm. saadakseen enemmän matcheja.
Koetko olevasi pomo, kun Jakke ja Sakke laittoivat tykkäyksen tuhannele naiselle, ja sinä olit yksi heistä?
Masentuneen, vihaisen tai ahdistuneen näköiset tuskin saavat paljon tykkäyksiä, joten ei kannata laittaa sellaisia kuvia itsestään
Mitäs niille prosenteille tapahtui? Tehän julistatte kuinka tinderissä on vain huonoja miehiä, ja sen lisäksi naisia on paaaaljon vähemmän.