Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ohjeita nettideittailuun

Vierailija
26.04.2026 |

1. Älä hosu kirjoittamaan uudelle profiilille. Jäät muiden yhtä hätäisten jalkoihin. Kirjoita naiselle vasta parin päivän päästä, kun ruuhka hellittää. Et vaikuta niin epätoivoiselta.

2. Ole kiinnostunut siitä, millaista seuraa nainen etsii. Älä jää jankuttamaan, jos asut liian kaukana tai olet varattu tmv.

3. Älä pyydä lisää valokuvia, jos itselläsi ei ole edes sitä ensimmäistä.

4. Älä kirjoita tyhjään profiiliisi "kysy lisää,  jos kiinnostaa". Harvaa kiinnostaa alkaa kuulustelemaan vierasta ihmistä. Täytä profiili. Siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, oma pituus jne. Ainakin valmiit kohdat.

5. Ota tuore profiilikuva ilman aurinkolaseja ja kaljalaseja Vaikutat tod.näk. vain epävarmalta tyypiltä, joka yrittää olla magee. Jos et käytä pukua muuten, niin jätä se 10 vuotta vanha bestman kuva pois.

6. Älä kirjoita kännissä naiselle joka kertoo olevansa raitis. Mä vastaan itse pe ja la illan viesteihin vasta aamulla.

Ja ei, tämä ei ole miesvihaa, vaan turhautumista. Tiedän, että naisillakin on varmaan huonoja profiileita. Mutta,en selaile niitä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista kysyneeni ohjeita.

Etkä osaa ohittaa päivityksiä, mitkä eivät kiinnosta???

Vierailija
22/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä naista heti kahville. Se toimii paremmin kuin alkaa jotain elämän stooria kirjoittamaan.

Valitettavasti monet miehet eivät uskalla lähteä kahville. Mä itse kysyn sitä, kun joku kiinnostava laittaa viestiä. Laitan jotenkin

"Käytäiskö kahvilla jossain sillain hyvässä hengessä ja katsottaisiin tullaanko juttuun?"

Tosi moni haluaa vain kirjekaveria tai ei vastaa enää mitään. Mä en ymmärrä, että miksi ottaa edes yhteyttä, jos haluaa vain tekstailla.

Ap

Kahvilla käynti kahvilassa on liian iso panostus ensitreffeille. Mielummin kävely jossain lähistöllä.

Miten niin iso panostus? Minusta kahvilla käyminen on paljon helpompaa, kun ei tarvitse säästäkään välittää. Itse olen myös kokenut, että kaikki kävelyt yms. johtavat helposti siihen, että on vaikeampi tutustua, kun tulee puhetta jostain yhdentekevästä kuten jostain mitä näkyy siinä matkan varrella. Sama koskee kaikkia ns. toiminnallisia treffejä. Joten kahvilla käynti pn paras tapa selvittää, haluaako jatkaa tutustumista, koska siinä on niin helppo keskustella.

En käy koskaan kahvilassa, joten ei huvita mennä treffelläkään sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä naista heti kahville. Se toimii paremmin kuin alkaa jotain elämän stooria kirjoittamaan.

Itse en ikinä lähde kahville ilman, että ollaan vähintään jonkin verran kirjoiteltu ensin.

No, mä en taas jaksa jotain liibalaabaa loputtomiin. Perustiedot riittää.

Parempi käydä jossain yleisellä paikalla hyvässä hengessä ja katsoa onko kipinää jatkoon.

Me ihmiset ollan erilaisia.

Ap

Joo me ollaan erilaisia. Minä taas en ehdi enkä halua lähteä jokaisen matchin kanssa katsomaan, onko kipinää, kun minulle nimenomaan EI riitä pelkät "perustiedot". Tiedän, että minulla ei kuitenkaan olisi kipinää, jos ollaan liian erilaisia, joten on hyvä selvittää viesteillä, vaikuttaako  edes todennäköiseltä/mahdolliselta, että saattaisimme olla samalla aaltopituudella. En keräile matcheja, eli kyllä niitä aika vähän tulee, mutta SILTI en todellakaan halua käydä jokaisen kanssa treffeillä. En jaksa/ehdi treffejä edes joka viikko, joten on ihan hyvä valikoida ne harvat, joita menee tapaamaan.

Vierailija
24/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa paras kuva itsestä vaikka se olisi usean vuoden takaa. Ei kuitenkaan yli 10 vuotta vanhaa kuvaa.

Mä olen eri mieltä. Mä olen mennyt treffeille ja siellä on ollut ihan eri näköinen tyyppi. Antaa tosi epärehellisen kuvan. Sama kuin se, että valehdellaan pituus.

Ap

Itsetunto saa kolauksen, jos toisen mielenkiinto hiipuu huonon kuvan takia. 

Vierailija
25/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti monet miehet eivät uskalla lähteä kahville. Mä itse kysyn sitä, kun joku kiinnostava laittaa viestiä. Laitan jotenkin

"Käytäiskö kahvilla jossain sillain hyvässä hengessä ja katsottaisiin tullaanko juttuun?"

Tosi moni haluaa vain kirjekaveria tai ei vastaa enää mitään. Mä en ymmärrä, että miksi ottaa edes yhteyttä, jos haluaa vain tekstailla.

Ap

Kahvilla käynti kahvilassa on liian iso panostus ensitreffeille. Mielummin kävely jossain lähistöllä.

Yleensä olen kysynytkin jotenkin "lähdetkö vaikka kävelylle tai kahville?"

Ja kyllä mulla nyt yhteen kahviin on rahaa, jos miehellä ei oo.

Ap

Vierailija
26/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät ohjeet.

Kukaan ei ota yhteyttä tyhjään profiiliin.

Kuka ihme jaksaa lypsää joka hiton tietoa, esim. onko lapsia.

Vierailija
27/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa paras kuva itsestä vaikka se olisi usean vuoden takaa. Ei kuitenkaan yli 10 vuotta vanhaa kuvaa.

Mä olen eri mieltä. Mä olen mennyt treffeille ja siellä on ollut ihan eri näköinen tyyppi. Antaa tosi epärehellisen kuvan. Sama kuin se, että valehdellaan pituus.

Ap

Itsetunto saa kolauksen, jos toisen mielenkiinto hiipuu huonon kuvan takia. 

No, kyllä se hiipuu siitäkin jos toinen ei tunnista treffipaikalla

Vierailija
28/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta listauksen kohdasta "2" kysyisin muehenä, vsikka sukupuoleninlienee nyt sivuseilkka mutta siis, ,mitä tarkoittaa Ap ( saa mutkin lommentoida  mielestäsi se, että asuisi liian kaukana?

Olen huomannut tätä välimatka -asiaa ennenkin pohtineeni. 

Olen mm. joitain kertoja tullut katsoneeksi TLC pyörivää realityä 90 Päivää morsiammena, jos itse hakeutuisin ohjelmaan mukaan niin en olisi 1. Suomalainen mukana olija. 

Ongelma tai haaste on vain, että miten vakuutta toinen, että olisin tosissani Ja toiseksi miten onnnistua luomaan toisesta "oikea mielikuva" sillä vaarana mielesthäni on, että helposti kirjoitellessa alkaa luomaan toisesta mielikuvia, jotka eivät ehkä pidäkään paikkansa. 

Kusetukset ja huijaukset on ihan oma lukunsa, mutta varmasti tapahtuu myös tahattomia väärinkäsityksiä, vaikka yhtälailla näin voi käydä missä hyvänsä silloin kun on halua tutusgua ja edetä mah.treffeihin ja tapaamiseen toisen kanssa

Mä en oikein ymmärtänyt mitä kysyttiin.

Tarkoitin sitä, jos on klikannut maakunnan tai kaupungin, mistä etsii seuraa, niin miksi miehet alkavat vänkäämään "mulla on auto ja pääsen sillä sun luokse".

Mä olen itse maininnut vielä erikseen "kaukosuhteet ei kiinnosta".

Nyttenkin mä olen monelle joutunut erikseen vastaamaan viestiin "etsin tästä läheltä seuraa". Sitten nämä suuttuvat.

Mua ei kiinnosta kuin vähän vapaampi seurustelu.

Olisi ihan kauhea ajatus, että joku vieras ihminen tulisi tuohon nyt vaikka viikoksi ja mulla ei olisi mitään omaa rauhaa. Siksi mä haluan että voi tavata helposti ja kumnslkskin on oma asunto melko lähellä.

Ap

Ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mä olen näillä deittiapeilla kokematon;. - Jos vielä palaan tuohon 90 päivää morsiammena realityyn, niin se on ainakin osaltaan kertonut minulle, että joidenkin ihmisten halu löytäävja kohdata ja saada osakseen rakkautta ja löytää mahd kumppani ei ole juuri väljä maantieteelisillä rajoilla. 

Mutta en uskaltaudu arvailemaan kuinka yleistä tällainen on siksi sinullekin/ Ap:le kysymykseni ed. esitin.......

Vierailija
29/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin iso panostus? Minusta kahvilla käyminen on paljon helpompaa, kun ei tarvitse säästäkään välittää. Itse olen myös kokenut, että kaikki kävelyt yms. johtavat helposti siihen, että on vaikeampi tutustua, kun tulee puhetta jostain yhdentekevästä kuten jostain mitä näkyy siinä matkan varrella. Sama koskee kaikkia ns. toiminnallisia treffejä. Joten kahvilla käynti pn paras tapa selvittää, haluaako jatkaa tutustumista, koska siinä on niin helppo keskustella.

En käy koskaan kahvilassa, joten ei huvita mennä treffelläkään sinne.

Se on hyvä että olet hyvä keksimään treffipaikkoja. Kaikilla meillä ei ole niin paljon mielikuvitusta.

Vierailija
30/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta listauksen kohdasta "2" kysyisin muehenä, vsikka sukupuoleninlienee nyt sivuseilkka mutta siis, ,mitä tarkoittaa Ap ( saa mutkin lommentoida  mielestäsi se, että asuisi liian kaukana?

Olen huomannut tätä välimatka -asiaa ennenkin pohtineeni. 

Olen mm. joitain kertoja tullut katsoneeksi TLC pyörivää realityä 90 Päivää morsiammena, jos itse hakeutuisin ohjelmaan mukaan niin en olisi 1. Suomalainen mukana olija. 

Ongelma tai haaste on vain, että miten vakuutta toinen, että olisin tosissani Ja toiseksi miten onnnistua luomaan toisesta "oikea mielikuva" sillä vaarana mielesthäni on, että helposti kirjoitellessa alkaa luomaan toisesta mielikuvia, jotka eivät ehkä pidäkään paikkansa. 

Kusetukset ja huijaukset on ihan oma lukunsa, mutta varmasti tapahtuu myös tahattomia väärinkäsityksiä, vaikka yhtälailla näin voi käydä missä hyvänsä silloin kun on halua tutusgua ja edetä mah.treffeihin ja tapaamiseen toisen kanssa

Mä en oikein ymmärtänyt mitä kysyttiin.

Tarkoitin sitä, jos on klikannut maakunnan tai kaupungin, mistä etsii seuraa, niin miksi miehet alkavat vänkäämään "mulla on auto ja pääsen sillä sun luokse".

Mä olen itse maininnut vielä erikseen "kaukosuhteet ei kiinnosta".

Nyttenkin mä olen monelle joutunut erikseen vastaamaan viestiin "etsin tästä läheltä seuraa". Sitten nämä suuttuvat.

Mua ei kiinnosta kuin vähän vapaampi seurustelu.

Olisi ihan kauhea ajatus, että joku vieras ihminen tulisi tuohon nyt vaikka viikoksi ja mulla ei olisi mitään omaa rauhaa. Siksi mä haluan että voi tavata helposti ja kumnslkskin on oma asunto melko lähellä.

Ap

Ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mä olen näillä deittiapeilla kokematon;. - Jos vielä palaan tuohon 90 päivää morsiammena realityyn, niin se on ainakin osaltaan kertonut minulle, että joidenkin ihmisten halu löytäävja kohdata ja saada osakseen rakkautta ja löytää mahd kumppani ei ole juuri väljä maantieteelisillä rajoilla. 

Mutta en uskaltaudu arvailemaan kuinka yleistä tällainen on siksi sinullekin/ Ap:le kysymykseni ed. esitin.......

Joo, mä en tiedä siitä sarjasta mitään.

En itse tällä hetkellä haaveile yhdessä asumisesta, mutta vannomatta paras.

Jonain päivänä joku ihminen voi mullistaa koko maailmankaikkeuden. Eihän sitä koskaan tiedä.

Mutta tosi vieraalta tuntuisi järjestellä matkoja toiseen maahan ja jossain kohtaa aloittaa arki lähes vieraan ihmisen kanssa.

Oma arki sujuu ihan hyvin näinkin, mutta välillä olisi aikaa tapailuunkin.

Ap

Vierailija
31/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Keksi parempi paikka kuin kahvila. Vaikka kävelylle johonkin lähistölle. Miehet inhoavat kahviloita. Kahvilat on vain turisteille tarkoitettuja.

Vierailija
32/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnan kuva profiiliin ja lortista kuva jokaiselle matchille - saletisti natsaa.

Huoh!

Ei ole natsaamisesta kiinni. Kun et ehdi edes profiilia tehdä loppuun, niin on jo 30 täysin turhaa viestiä odottamassa. Ne kannattaakin heti lukematta poistaa.

Ap

Vierailija
33/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aikaisemman kommentoijan kanssa. Pyydä nainen vaikka kahville pian. Tapaaminen on paras tapa kuulostella, onko välillämme jotain.

Älä katsele naisia kuin Hokan lenkkareita.

Vierailija
34/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"4. Älä kirjoita tyhjään profiiliisi "kysy lisää,  jos kiinnostaa". Harvaa kiinnostaa alkaa kuulustelemaan vierasta ihmistä. Täytä profiili. Siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, oma pituus jne. Ainakin valmiit kohdat."

Pituus on mielestäsi samassa kategoriassa kuin siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, jne. Jepjep.

Vierailija
35/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta myös, että naiset eivät etsi kirjeystäviä.

Jos sinä mies etsit seuraa, tapaa nainen jossain, vaikka kirjastossa, jos et ole kahvimiehiä.

Vierailija
36/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä niin kuin sinä haluat?
M54

Vierailija
37/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikein kunnon itsepetosta taas. 
Ne miehet eivät halua kanssasi kahville, koska ovat jaelleet tykkäyksiä kaikille etkä sinä ole sieltä kiinnostavimmasta päästä.

Vierailija
38/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös huumori, mutta alapääjutut harvoin nappaa. Niiden aika saattaa olla myöhemmn.

Nainen tuskin haluaa heti kertoa omaa kuppikokoa tai vaatekokoa, eihän mieheltäkään kysytä veitikan tai hauislihaksen ympärysmittaa levossa ja pullistettuna.

Vierailija
39/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tehdä niin kuin sinä haluat?
M54

Miksi ei?

N44

Vierailija
40/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54  pysyy vaan omassa parisuhteessa, eikä huutele tänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi