Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ohjeita nettideittailuun

Vierailija
26.04.2026 |

1. Älä hosu kirjoittamaan uudelle profiilille. Jäät muiden yhtä hätäisten jalkoihin. Kirjoita naiselle vasta parin päivän päästä, kun ruuhka hellittää. Et vaikuta niin epätoivoiselta.

2. Ole kiinnostunut siitä, millaista seuraa nainen etsii. Älä jää jankuttamaan, jos asut liian kaukana tai olet varattu tmv.

3. Älä pyydä lisää valokuvia, jos itselläsi ei ole edes sitä ensimmäistä.

4. Älä kirjoita tyhjään profiiliisi "kysy lisää,  jos kiinnostaa". Harvaa kiinnostaa alkaa kuulustelemaan vierasta ihmistä. Täytä profiili. Siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, oma pituus jne. Ainakin valmiit kohdat.

5. Ota tuore profiilikuva ilman aurinkolaseja ja kaljalaseja Vaikutat tod.näk. vain epävarmalta tyypiltä, joka yrittää olla magee. Jos et käytä pukua muuten, niin jätä se 10 vuotta vanha bestman kuva pois.

6. Älä kirjoita kännissä naiselle joka kertoo olevansa raitis. Mä vastaan itse pe ja la illan viesteihin vasta aamulla.

Ja ei, tämä ei ole miesvihaa, vaan turhautumista. Tiedän, että naisillakin on varmaan huonoja profiileita. Mutta,en selaile niitä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 vuonna syntynyt mies on jo liian vanha noille sivustoille. 

Vierailija
42/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä näen nettideittailun käytännössä bluffipelinä.
Minulle kerrotaan kuinka jokaisesta naisesta on kilpailemassa verissä päin sata miestä, joten minun on toimittava tismalleen heidän ehdoillaan. Laita toivotut kuvat, speksit näkyviin, pituus ja ammatti ja hyvä kun ei hartialeveyttä, peniksen kokoa, verotuspäätöstä ja tiliotetta samalla. Treffeillä, jos sinne pääset, pistä parastasi ja maksa naisenkin puolesta, toki ollen tasa-arvoinen kaikella muulla tavalla. Älä vaadi naiselta mitään; nirsoiluun ei ole varaa koska nainen on kultaakin arvokkaampi luonnonvara jota ei kuka tahansa saa.
Mutta sitten tullaan siihen, että miehiä ja naisia on osapuilleen sama määrä. Ja miehissä on enemmän pelkkien seksisuhteiden etsijöitä. Se, että toimitusjohtaja-Tomppa ja 186,75cm komeakasvoinen Joni antoivat tykkäyksen Tinderissä ei tarkoita a) vakavaa kiinnostusta b) halukkuutta parisuhteeseen c) sitä, että Tomppa ja Joni olisivat heti paikalla siellä kahvilan tiskillä maksamassa kahvia ja leivoksia siinä toivossa, että pääsisivät toisilla treffeillä puffaamaan syöminkejä ja juominkeja illallisravintolassa.
Tinder ei ole erillinen planeetta jossa nainen on mittaamattoman arvokas luonnonvara, vaan viestimiealusta jolla voi tykkäillä ja viestitellä matalalla kynnyksellä - ja niin miehet myös tekevät, aiheuttaen suurin piirtein jokaiselle naissukupuoliselle tai naista muistuttavalle henkilölle näennäisesti kovan kysynnän.
Henk koht minulla ei ole kiinnostusta tuohon peliin lähteä. Jätän naiset Tinderiin tykkäilemään niistä harvoista miehistä joilla on siellä kysyntää, ja ne miehet massatykkäilemään ja panotreffailemaan ja ghostailemaan naisia jotka eivät ole itse samassa top 10% joukossa ulkonäöllisesti. Siihen top 10%  joukkoon en kuulu minäkään, mutta onneksi livenä on lopulta löytynyt seuraa, nirsoilusta huolimatta.
m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä naista heti kahville. Se toimii paremmin kuin alkaa jotain elämän stooria kirjoittamaan.

Valitettavasti monet miehet eivät uskalla lähteä kahville. Mä itse kysyn sitä, kun joku kiinnostava laittaa viestiä. Laitan jotenkin

"Käytäiskö kahvilla jossain sillain hyvässä hengessä ja katsottaisiin tullaanko juttuun?"

Tosi moni haluaa vain kirjekaveria tai ei vastaa enää mitään. Mä en ymmärrä, että miksi ottaa edes yhteyttä, jos haluaa vain tekstailla.

Ap

Oikein kunnon itsepetosta taas. 
Ne miehet eivät halua kanssasi kahville, koska ovat jaelleet tykkäyksiä kaikille etkä sinä ole sieltä kiinnostavimmasta päästä.

Ja tämä pitää täysin paikkansa.

Vierailija
44/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä hosu kirjoittamaan uudelle profiilille. Jäät muiden yhtä hätäisten jalkoihin. Kirjoita naiselle vasta parin päivän päästä, kun ruuhka hellittää. Et vaikuta niin epätoivoiselta."

Itse olettaisin tuosta olevani jollain varasijalla, ja poistaisin mätsin.

Vierailija
45/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kerrotaan kuinka jokaisesta naisesta on kilpailemassa verissä päin sata miestä, joten minun on toimittava tismalleen heidän ehdoillaan. Laita toivotut kuvat, speksit näkyviin, pituus ja ammatti ja hyvä kun ei hartialeveyttä, peniksen kokoa, verotuspäätöstä ja tiliotetta samalla. Treffeillä, jos sinne pääset, pistä parastasi ja maksa naisenkin puolesta, toki ollen tasa-arvoinen kaikella muulla tavalla. Älä vaadi naiselta mitään; nirsoiluun ei ole varaa koska nainen on kultaakin arvokkaampi luonnonvara jota ei kuka tahansa saa.
Mutta sitten tullaan siihen, että miehiä ja naisia on osapuilleen sama määrä. Ja miehissä on enemmän pelkkien seksisuhteiden etsijöitä. Se, että toimitusjohtaja-Tomppa ja 186,75cm komeakasvoinen Joni antoivat tykkäyksen Tinderissä ei tarkoita a) vakavaa kiinnostusta b) halukkuutta parisuhteeseen c) sitä, että Tomppa ja Joni olisivat heti paikalla siellä kahvilan tiskillä maksamassa kahvia ja leivoksia siinä toivossa, että pääsisivät toisilla treffeillä puffaamaan syöminkejä ja juominkeja illallisravintolassa.
Tinder ei ole erillinen planeetta jossa nainen on mittaamattoman arvokas luonnonvara, vaan viestimiealusta jolla voi tykkäillä ja viestitellä matalalla kynnyksellä - ja niin miehet myös tekevät, aiheuttaen suurin piirtein jokaiselle naissukupuoliselle tai naista muistuttavalle henkilölle näennäisesti kovan kysynnän.
Henk koht minulla ei ole kiinnostusta tuohon peliin lähteä. Jätän naiset Tinderiin tykkäilemään niistä harvoista miehistä joilla on siellä kysyntää, ja ne miehet massatykkäilemään ja panotreffailemaan ja ghostailemaan naisia jotka eivät ole itse samassa top 10% joukossa ulkonäöllisesti. Siihen top 10%  joukkoon en kuulu minäkään, mutta onneksi livenä on lopulta löytynyt seuraa, nirsoilusta huolimatta.
m42

Yhtään mitään tarjoiluita en ole vaatimassa. Päinvastoin mulla lukee, että mielummin köyhä kuin rikas, kun ei ole itsellä varaa lähteä mukaan kalliusiin paikkoin.

Ainoa mitä toivon, että on vapaa, samasta maakunnasta kuin minä, ei pieniä lapsia, ei tupakoi, käyttää niukasti alkoholia.

Tästä saa tietenkin suuttua, että haen aikusten välistä helppoa tapailua. Ja on siitä vuoroviikkoisukit, ukkomiehet ja jotkut muutkin suuttuneet. Mutta voi voi 😂

Ap

Vierailija
46/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta suomalaiset naiset ja mitä te haluatte. Kirjoitan vain ulkomaalaisille, niin saa myös kivoja ja inhimillistä vastakaikua. Suomalaiselle naiselle juttelu on vähän kuin puhuisi seinälle, paitsi että seinä ei ala vi tu ttaan.

Vierailija
47/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Älä vastaa rummoille tai yh-äideille. Jälkinmäisille voi valehdella kuinka viet lapset muumimaahan ja dumppaat, kun saat tarpeeksi seksiä.

Vierailija
48/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m42

Yhtään mitään tarjoiluita en ole vaatimassa. Päinvastoin mulla lukee, että mielummin köyhä kuin rikas, kun ei ole itsellä varaa lähteä mukaan kalliusiin paikkoin.

Ainoa mitä toivon, että on vapaa, samasta maakunnasta kuin minä, ei pieniä lapsia, ei tupakoi, käyttää niukasti alkoholia.

Tästä saa tietenkin suuttua, että haen aikusten välistä helppoa tapailua. Ja on siitä vuoroviikkoisukit, ukkomiehet ja jotkut muutkin suuttuneet. Mutta voi voi 😂

Ap

Tuskin sun spekseihin menevät miehet olisi susta edes kiinnostuneita.

Vierailija
49/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt pitää se 2 päivää odotella vaikka olisi kiinnostunut? Taisitte vasta avautua että ette halua että mies pelaa pelejä, ettekö te osaa päättää? Onneksi saan seuraa ihan ulkomaailmasta niin ei tarvii miettiä tuollaisia temppuratoja

Vierailija
50/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"4. Älä kirjoita tyhjään profiiliisi "kysy lisää,  jos kiinnostaa". Harvaa kiinnostaa alkaa kuulustelemaan vierasta ihmistä. Täytä profiili. Siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, oma pituus jne. Ainakin valmiit kohdat."

Pituus on mielestäsi samassa kategoriassa kuin siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, jne. Jepjep.

Mulla itselläkin lukee täytettävät kohdat ja odotan samaa miehiltä.

Kyllä pituus on tärkeä asia, vaikka olen seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Tapasimme oikeassa elämässä.

Netti on netti ja johonkin on raja vedettävä.

Aika kurja sitä pituutta olisi alkaa kysymään.

Ap

Vierailija
51/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee Facebookissa noita sinkkuryhmien ilmotuksia vastaan ja pakko sanoa että en kyllä yhtään ihmettele miksi ihmiset ovat sinkkuja. Nämä ihmiset on myös niitä ketkä pyörittää sitä yhteiskunnallista keskustelua kokoajan yllä miten eivät kelpaa kellekkään jne, lehdet poimii ja luo siitä kaikille ongelman. Kukaan ei ikinä sano sitä kaikkein oleellisinta, että pitäiskö sinun itse nostaa ensin arvostustasi itseäsi kohtaan ja edes näyttää siltä, että välität jostain.

Vierailija
52/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Muista että naisten lähestyminen vaatii aina suostumuksen. Jos lähestyt ilman suostumusta niin se on häirintää.

2. Miehenä edustat patriarkaattia. Sinun vastuullasi on huolehtia siitä, että kohtaaminen naisen kanssa pysyy turvallisena. Älä miesselitä ja muista että sinulla on väistämisvelvollisuus.

3. Vahva ja itsenäinen nainen ei tarvitse miehiä mihinkään. Se että nainen on sinkku ei tarkoita sitä että hän etsisisi parisuhdetta.

Kuinka minä sen suostumuksen sitten saan jos ei saa lähestyä edes viestillä? Onko savumerkki liian tungetteleva? Sanon sulle suoraan.. sulla ei ole mitään vaaraa että miehet lähestyisi, tai jos lähestyy niin avaat vain suusi niin vannon että kaikki miehet häviää 100 metrin säteeltä

Vierailija
53/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä naista heti kahville. Se toimii paremmin kuin alkaa jotain elämän stooria kirjoittamaan.

Valitettavasti monet miehet eivät uskalla lähteä kahville. Mä itse kysyn sitä, kun joku kiinnostava laittaa viestiä. Laitan jotenkin

"Käytäiskö kahvilla jossain sillain hyvässä hengessä ja katsottaisiin tullaanko juttuun?"

Tosi moni haluaa vain kirjekaveria tai ei vastaa enää mitään. Mä en ymmärrä, että miksi ottaa edes yhteyttä, jos haluaa vain tekstailla.

Ap

Kahvilla käynti kahvilassa on liian iso panostus ensitreffeille. Mielummin kävely jossain lähistöllä.

Miten niin iso panostus? Minusta kahvilla käyminen on paljon helpompaa, kun ei tarvitse säästäkään välittää. Itse olen myös kokenut, että kaikki kävelyt yms. johtavat helposti siihen, että on vaikeampi tutustua, kun tulee puhetta jostain yhdentekevästä kuten jostain mitä näkyy siinä matkan varrella. Sama koskee kaikkia ns. toiminnallisia treffejä. Joten kahvilla käynti pn paras tapa selvittää, haluaako jatkaa tutustumista, koska siinä on niin helppo keskustella.

Miehenä sanon että kahvilakäynnit maailman kuivimpia. Joo helppo keskustella kun naamat vastakkain kun jossain työhaastattelussa. Kymmenet silmäparit ja korvat tarkkailee ympärillä. Ymmärrän että naiset tykkää puhua mutta ei miehiä oikeesti kiinnosta paskan jauhaminen. 

Mies haluaa tietää miten se nainen käyttäytyy parisuhteessa. Mikä järki käydä kahvilla kun vedätte 2-3kk sitä roolia että näytätte paremmalta kun todellisuudessa olette, sitten sen jälkeen alkaa se luonne muuttumaan ja ihmetteletkin että eihän tämä ole se sama mukava nainen kun 3kk sitten.

Vierailija
54/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa paras kuva itsestä vaikka se olisi usean vuoden takaa. Ei kuitenkaan yli 10 vuotta vanhaa kuvaa.

Mä olen eri mieltä. Mä olen mennyt treffeille ja siellä on ollut ihan eri näköinen tyyppi. Antaa tosi epärehellisen kuvan. Sama kuin se, että valehdellaan pituus.

Ap

Naiset valehtelee painonsa. Kuvan perusteella pitäisi olla solakka nainen mutta paikalle lyllertää 30 kiloa painavampi mursu.

Vierailija
55/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa millainen säälittävä    s a a s t a   naiseksi joutuu tyytymään nettitreffailuun?

Kaikki tietää ettei siellä ole kuin heikompi aines miehistä, ja sit ap:n kaltaiset naiset.

Vierailija
56/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin. Mielensäpahoittajamiehet aktivoituivat.miten miehet ovat nykyään kuin pms oireissaan?

Vierailija
57/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"4. Älä kirjoita tyhjään profiiliisi "kysy lisää,  jos kiinnostaa". Harvaa kiinnostaa alkaa kuulustelemaan vierasta ihmistä. Täytä profiili. Siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, oma pituus jne. Ainakin valmiit kohdat."

Pituus on mielestäsi samassa kategoriassa kuin siviilisääty, lasten määrä, perhesuunnitelmat, jne. Jepjep.

Mulla itselläkin lukee täytettävät kohdat ja odotan samaa miehiltä.

Kyllä pituus on tärkeä asia, vaikka olen seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Tapasimme oikeassa elämässä.

Netti on netti ja johonkin on raja vedettävä.

Aika kurja sitä pituutta olisi alkaa kysymään.

Ap

Sulla on varmaan painokin siellä?

Vierailija
58/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatkaa millainen säälittävä    s a a s t a   naiseksi joutuu tyytymään nettitreffailuun?

Kaikki tietää ettei siellä ole kuin heikompi aines miehistä, ja sit ap:n kaltaiset naiset.

Nämä on niitä jämänaisia jotka pyörivät vuosia Tinderissä. Kuvittelevat olevansa kumminkin hyvän näköisiä kun saavat paljon tykkäyksiä, mutta sitten ihmettelevät kun kukaan mies ei vastaa 😄 se johtuu ihan teidän naamasta tai painosta, ei se sen kummasempaa ole

Vierailija
59/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä jämänaisia jotka pyörivät vuosia Tinderissä. Kuvittelevat olevansa kumminkin hyvän näköisiä kun saavat paljon tykkäyksiä, mutta sitten ihmettelevät kun kukaan mies ei vastaa 😄 se johtuu ihan teidän naamasta tai painosta, ei se sen kummasempaa ole

Ei mikään edes semi-ok nainen päädy edes tinderiin asti.

Vierailija
60/67 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka ei vedä joka vkl perseitä olalle ja raahaa kännistä urpoa kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan