Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?
Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
"Punavihervasemmiston". Hohhoijaa, vaihda perskokkare jo levyä. Huvittaa kuinka aina pahimmista törkyturvista kuoriutuu muka joku sivistyksen sipuli; kun ei ole mitään muuta argumenttia niin takerrutaanpa kielenkäyttöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?
Kaikki varmaan tiedämme miksi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
"Punavihervasemmiston". Hohhoijaa, vaihda perskokkare jo levyä. Huvittaa kuinka aina pahimmista törkyturvista kuoriutuu muka joku sivistyksen sipuli; kun ei ole mitään muuta argumenttia niin takerrutaanpa kielenkäyttöön!
Hyi että. Lisää törkeää kielenkäyttöä. Kamalia te punavihervassarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?
Kaikki varmaan tiedämme miksi.
eri
Eripä hyvinkin. 😁
nainen = rahaa * aikaa
aika on rahaa
Raha on pahuuden juuri
Nainen = rahaa^2
Pahuus = raha^2
Naiset ovat pahoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?
Kaikki varmaan tiedämme miksi.
eri
Eripä hyvinkin. 😁
Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?
Vierailija kirjoitti:
nainen = rahaa * aikaa
aika on rahaa
Raha on pahuuden juuri
Nainen = rahaa^2
Pahuus = raha^2
Naiset ovat pahoja
Ottaen huomioon että miehet ovat kautta historian olleet aina rikkaampia kuin naiset, voimme omaa kaavaasi käyttäen todeta että miehet ovat pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?
Kaikki varmaan tiedämme miksi.
eri
Eripä hyvinkin. 😁
Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?
Vihervassarit ovat yleensä parempia valehtelemaan ja olihan tuo nyt huvittava töppäys esiintyä "erinä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?
Kaikki varmaan tiedämme miksi.
eri
Eripä hyvinkin. 😁
Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?
Vihervassarit ovat yleensä parempia valehtelemaan ja olihan tuo nyt huvittava töppäys esiintyä "erinä".
Niin, koska tunnetustihan kaksi eri ihmistä ei ole koskaan vauva palstan historian aikana vastannut samaan kommenttiin! Pettämätöntä logiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.
Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".
Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.
Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?
Kaikki varmaan tiedämme miksi.
eri
Eripä hyvinkin. 😁
Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?
Vihervassarit ovat yleensä parempia valehtelemaan ja olihan tuo nyt huvittava töppäys esiintyä "erinä".
Huvittavaa tässä on ainoastaan perskokkareen copetus kun menee luu kurkkuun ja ei löydy muuta sanottavaa kuin "vihervassarit".
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Voisikohan tämän väsyneen trolliketjun jo jättää omaan arvoonsa, eli unohduksiin?
Thaimaa, Afrikan maat, Filippiinit.. nettiin tutustuun ja sitten kohteeseen siitä se lähtee. Onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.
Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.
Moni diagnoosi ei ole vakava ja moni diagnooseista on dementia, suurin osa näistä yli 80 vuotiailla. Miehillä prosentti on muuten 70%. Onko ap sellainen harvinaisuus, että kuuluu koko elämänsä siihen 30%:iin? Näiden aloitusten perusteella ei.
Aina löytyy naisilla joku selitys :DDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa oma elämä kaikki pitää suorittaa itse. Sitten jos miestä pitää vielä viihdyttää ja hoitaa senkin siivoamiset ja huolehtimiset niin elämä on niin uuvuttavaa. Otan miehen vasta kun se on komea, antaa tilaa, ei vaadi koko aikaa huomiota ja voidaan olla puolin ja toisin toisillemme avuksi. En halua lasta itselleni.
MGTOW voitti jo. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.
Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.
Moni diagnoosi ei ole vakava ja moni diagnooseista on dementia, suurin osa näistä yli 80 vuotiailla. Miehillä prosentti on muuten 70%. Onko ap sellainen harvinaisuus, että kuuluu koko elämänsä siihen 30%:iin? Näiden aloitusten perusteella ei.
Aina löytyy naisilla joku selitys :DDDDDDDDDDDDDD
Muuten vaan vakavimmat mielenterveyden häiriöt (esim. skitsofrenia) ovat miehillä paljon yleisempiä kuin naisilla. Samoin vakavat persoonallisuuden häiriöt, kuten epäsosiaalinen persoonallisuuden häiriö. Ja tämähän toki näkyy rikostilastoissa.
Kallista on. Vastahan joku kyseli, että pitääkö ensitreffeille itse ostaa kortsutkin. No ei tartte, laskuta puolet siltä toiselta. Halvemmaksi tulee, kun meet sinne ulkomaille.
Hienoa "mental gymnasticsia" kyllä osaat harrastaa. Se että huomaa suurimman osan miehistä olevan tuollaisia nimenomaan tarkoittaa sitä, että niihin ei ole koskenut pitkällä tikullakaan.
Täällä miehillä on näköjään oikeus yleistää ja solvata kaikkia suomalaisia naisia, mutta heti kun tulee samalla mitalla takaisin niin alkaa ihmeellinen aivojumppa.
Sekin on siis naisten vika jos miehet ovat degeneraatteja? Enpä usko, poikaseni.