Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (583)

Vierailija
561/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainenhan pariutuu aina ylöspäin. Lisäksi miehet kuulemma pelkäävät älykkäitä ja hyvin omillaan toimeentulevia naisia, sekä kauniita naisia eivät miehet uskalla lähestyä.

 

Tuolta pohjalta onkin mielenkiintoista arvioida millainen ulkoinen, sekä sisäinen taso on naisilla, jotka tässäkin keskustelussa ovat olleet tekemisissä vain tällaisten miesten kanssa:

 

-saastaiset ukot
-haisevat törkymöykyt
-kaulaparta läskit ukot
-vihaiset incelit (nehän ovat alkujaan olleet kikkelinpuutteesta kärsiviä naisia)
-degeneraatit (Degeneraatti on rappioyksilö tai degeneroitunut yksilö, joka viittaa aiemmasta arvostaan, tasostaan, laadustaan tai kyvyistään taantuneeseen olentoon.)

 

Tuossa on hyvin pieni osa erilaisista laadukkaista miehistä, joiden kanssa palstan naisväki on elämäänsä jakanut.
 

Hienoa "mental gymnasticsia" kyllä osaat harrastaa. Se että huomaa suurimman osan miehistä olevan tuollaisia nimenomaan tarkoittaa sitä, että niihin ei ole koskenut pitkällä tikullakaan.

 

Täällä miehillä on näköjään oikeus yleistää ja solvata kaikkia suomalaisia naisia, mutta heti kun tulee samalla mitalla takaisin niin alkaa ihmeellinen aivojumppa. 

 

Sekin on siis naisten vika jos miehet ovat degeneraatteja? Enpä usko, poikaseni.

Vierailija
562/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

"Punavihervasemmiston". Hohhoijaa, vaihda perskokkare jo levyä. Huvittaa kuinka aina pahimmista törkyturvista kuoriutuu muka joku sivistyksen sipuli; kun ei ole mitään muuta argumenttia niin takerrutaanpa kielenkäyttöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?

 

Kaikki varmaan tiedämme miksi.

 

eri

Vierailija
564/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

"Punavihervasemmiston". Hohhoijaa, vaihda perskokkare jo levyä. Huvittaa kuinka aina pahimmista törkyturvista kuoriutuu muka joku sivistyksen sipuli; kun ei ole mitään muuta argumenttia niin takerrutaanpa kielenkäyttöön!

Hyi että. Lisää törkeää kielenkäyttöä. Kamalia te punavihervassarit.

Vierailija
565/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?

 

Kaikki varmaan tiedämme miksi.

 

eri

Eripä hyvinkin. 😁

Vierailija
566/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen = rahaa * aikaa

aika on rahaa

Raha on pahuuden juuri

 Nainen = rahaa^2

Pahuus = raha^2

Naiset ovat pahoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?

 

Kaikki varmaan tiedämme miksi.

 

eri

Eripä hyvinkin. 😁

Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?

Vierailija
568/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen = rahaa * aikaa

aika on rahaa

Raha on pahuuden juuri

 Nainen = rahaa^2

Pahuus = raha^2

Naiset ovat pahoja

Ottaen huomioon että miehet ovat kautta historian olleet aina rikkaampia kuin naiset, voimme omaa kaavaasi käyttäen todeta että miehet ovat pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?

 

Kaikki varmaan tiedämme miksi.

 

eri

Eripä hyvinkin. 😁

Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?

Vihervassarit ovat yleensä parempia valehtelemaan ja olihan tuo nyt huvittava töppäys esiintyä "erinä".

Vierailija
570/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?

 

Kaikki varmaan tiedämme miksi.

 

eri

Eripä hyvinkin. 😁

Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?

Vihervassarit ovat yleensä parempia valehtelemaan ja olihan tuo nyt huvittava töppäys esiintyä "erinä".

Niin, koska tunnetustihan kaksi eri ihmistä ei ole koskaan vauva palstan historian aikana vastannut samaan kommenttiin! Pettämätöntä logiikkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihervassarieukot nukkuneet tänäån harvinaisen pitkään.

Toisilla meistä on töitä, ja vapaa-ajallakin muuta tekemistä kuin viharunkata vauva palstalla "vihervassrieukoille".

Oletko lähestymässä teini-ikää, vai oletko jo keski-ikäinen, mutta alle teini-ikäisen tasolle jäänyt? Tuollainen kielenkäyttö kuuluu vähemmän fiksujen esiteinien sanavarastoon, jota me fiksut esiteinit paheksuttiin jo silloin. Tuntuu muutenkin kaikelaiset alapää- ja ulostejutut olevan vain punavihervasemmiston sanastoa ja kiinnostuksen kohteita.

Vai että sinun sensibiliteettiesi takia täällä pitäisi itseään sensuroida? C'mon. Koko ketju on täynnä niin ala-arvoista törkyä, miksi takerrut yhden (oletetusti) naisen kirjoituksiin? Mikset oli saarnaamassa näille pojanklopeille ja miehille kielenkäytöstä?

 

Kaikki varmaan tiedämme miksi.

 

eri

Eripä hyvinkin. 😁

Kappas, taas jälleen loistava argumentti! Löytyykö lisää näitä viisauden helmiä?

Vihervassarit ovat yleensä parempia valehtelemaan ja olihan tuo nyt huvittava töppäys esiintyä "erinä".

Huvittavaa tässä on ainoastaan perskokkareen copetus kun menee luu kurkkuun ja ei löydy muuta sanottavaa kuin "vihervassarit".

Vierailija
572/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto

Voisikohan tämän väsyneen trolliketjun jo jättää omaan arvoonsa, eli unohduksiin?

Vierailija
574/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa, Afrikan maat, Filippiinit.. nettiin tutustuun ja sitten kohteeseen siitä se lähtee. Onnea etsintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/583 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi miten kauniita naisia Filippiineillä

Vierailija
576/583 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
577/583 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.

Moni diagnoosi ei ole vakava ja moni diagnooseista on dementia, suurin osa näistä yli 80 vuotiailla. Miehillä prosentti on muuten 70%. Onko ap sellainen harvinaisuus, että kuuluu koko elämänsä siihen 30%:iin? Näiden aloitusten perusteella ei.

Aina löytyy naisilla joku selitys :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
578/583 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa oma elämä kaikki pitää suorittaa itse. Sitten jos miestä pitää vielä viihdyttää ja hoitaa senkin siivoamiset ja huolehtimiset niin elämä on niin uuvuttavaa. Otan miehen vasta kun se on komea, antaa tilaa, ei vaadi koko aikaa huomiota ja voidaan olla puolin ja toisin toisillemme avuksi. En halua lasta itselleni.

MGTOW voitti jo. Sori siitä.

Vierailija
579/583 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.

Moni diagnoosi ei ole vakava ja moni diagnooseista on dementia, suurin osa näistä yli 80 vuotiailla. Miehillä prosentti on muuten 70%. Onko ap sellainen harvinaisuus, että kuuluu koko elämänsä siihen 30%:iin? Näiden aloitusten perusteella ei.

Aina löytyy naisilla joku selitys :DDDDDDDDDDDDDD

Muuten vaan vakavimmat mielenterveyden häiriöt (esim. skitsofrenia) ovat miehillä paljon yleisempiä kuin naisilla. Samoin vakavat persoonallisuuden häiriöt, kuten epäsosiaalinen persoonallisuuden häiriö. Ja tämähän toki näkyy rikostilastoissa.

Vierailija
580/583 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on. Vastahan joku kyseli, että pitääkö ensitreffeille itse ostaa kortsutkin. No ei tartte, laskuta puolet siltä toiselta. Halvemmaksi tulee, kun meet sinne ulkomaille.