Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (583)

Vierailija
501/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärimies itkee vauvalla, kun naisiin menee aikaa ja rahaa. :D

Sinänsä se ei olisi ongelma, jos jäisi käteen suhteet kauniiden, laadukkaiden naisten kanssa. Mutta valitettavasti taso on surkea.

Ap

Ainoa jonka taso on huono, olet sinä. Jos sä olisit tasokas, niin saisit tasokkaampia naisia. Sun on pakko olla aivan sairaan vastenmielinen, jos edes rahakaan ei auta.

Se nyt ei valitettavasti toimi noin suomessa. Ei tutuillakaan ole mielestäni kovin tasokkaita naisia. Jos heitä olisi, niin kyllä kai jollakin tutulla olisi sellaisen?

Ap

Aika harhaista kuvitella, että Suomessa ei ole yhtäkään tasokasta naista. Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä nämä suomalaisia naisia solvaavat miehet ajattelevat omasta äidistään ja mahdollisista siskoistaan. 

Voin sanoa oikeastaan kaikkien miesten puolesta:

Normaali mies ei ajattele parisuhdemielessä äitiään, eikä siskojaan. Vasemmassa päädyssähän se on haluttu normalisoida, että vanhemmat ja lapset nussii keskenään.

Muuten vaan kaikki insesti kultit ovat olleet uskonnollisia ja hyvinkin oikeistolaisia "arvoja" kannattavia. Ja Amerikassa republikaanit ovat sitä mieltä että tytön joka tulee raskaaksi isälleen/ jollekin muulle sukulaiselleen täytyy synnyttää se lapsi. 

 

Mutta joo, elä kuplassasi oikeistolainen älykkääpiö.

Poliittinen ideologia ja moraalinen suhtautuminen

Tutkimukset (esim. Jonathan Haidtin moraalipsykologia) osoittavat, että konservatiivit moralisoivat insestiä (ja muita seksuaalisia tabuja) usein voimakkaammin kuin liberaalit. Liberaalit korostavat enemmän "haittaa ei kenellekään" -periaatetta, joten he saattavat olla hieman suvaitsevaisempia teoreettista konsensuaalista aikuisten insestiä kohtaan.

Koska se konservatiivinen salassa ja ilman suostumusta harjoitettu insesti on sitä parempaa insestiä, eiks nii?

Minulla ei ole kokemusta, mutta luotan sanaasi, koska olet päässyt vertailemaan.

Vierailija
502/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat 100 kertaa mukavampia ja parempia kuin suominaiset. M31

Samoin filippiiniläiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, joka lähtee "hakemaan" vaimoa köyhästä maasta, motiivit eivät ole koskaan mitään muuta kuin likaiset. Ihan turha sitä on yrittää peitellä. 

Väite, että motiivit ovat 'aina likaiset', on melkoinen loukkaus tuhansia onnellisia ja tasa-arvoisia kansainvälisiä pareja kohtaan. Miksi oletat automaattisesti, ettei suomalainen mies voisi rakastua tai haluta rakentaa perhettä ulkomaalaisen kanssa asialliselta pohjalta? Onko maailmankuvasi todella noin kyyninen? Tämä on hyvä esimerkki juuri siitä vihapuheesta, jota olemme analysoineet. Leimaat suuren joukon ihmisiä 'likaisiksi' pelkän ennakkoluulon perusteella. Jos mies sanoisi vastaavaa naisista, se tuomittaisiin heti. Miksi miehiä saa leimata näin rajusti ilman perusteita? Aika paksua väittää toisen motiiveja likaisiksi tuntematta ihmistä lainkaan. Ehkä 'likaisuus' onkin tässä tapauksessa vain katsojan silmässä?

 

Purkitat samaa nippuun 2 täysin eri asiaa.

On totta että on paljon suomalaisia joilla on ulkomaalainen puoliso. Naisia ja miehiä. Monet suhteet ovat alkaneet esim muutaman vuoden työkomennuksilla, opiskeluaikoina tai muuten maassa asuessa. Perustuvat rakkauteen kuten mikä tahansa normaali parisuhde.

Sitten on nämä peräkylän-Penat jotka lähtevät heppi tanassa "naista hakemaan", "muijaa ehtimään" ja "pi..a vonkoomaan". Siis ostamaan itsellee käyttönaisen kun eivät muuten kelpaa.

Vierailija
504/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, että jotkut ei enää nykyään osaa tehdä mitään ilman tekoälyä.

Uli uli, wääwää.

Tämä oli kyseisen henkilön oma tuotos, joten ymmärrän tekoälyn käytön.

Vierailija
505/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että thaimaalaisen elättäminen ei vie rahaa? Aika vaikea on työllistyä, jos onnistut naisen tänne huijaamaan. Ja jos nyt on jo rahat loppu, niin miten sitten kahden kanssa? Hanki ensin sitä rahaa ennen kuin suunnittelet vaimon hankkimista ulkomailta.

Mihin perustuu oletus, että kyse olisi 'huijaamisesta'? Aika tylyä väittää, että ulkomailta kumppanin etsiminen olisi petosta. Aloituksessahan juuri pohdittiin sitä, mihin resurssit (aika ja raha) kannattaa sijoittaa, jotta lopputulos olisi molemmille osapuolille hyvä. 

Tämä on mielenkiintoinen vastaus: ensin syytetään huijaamisesta ja heti perään käsketään hankkimaan lisää rahaa. Eli jos mies on köyhä, hän huijaa, ja jos hänellä on rahaa, hän ostaa? Onko olemassa tilannetta, jossa miehen motiiveja ei nähtäisi negatiivisessa valossa?

Talous on tietenkin tärkeä osa yhtälöä, ja juuri siksi sitä tässä ketjussa pohditaankin. Moni ulkomaalainen nainen on kuitenkin hyvinkin työteliäs ja halukas osallistumaan yhteiseen talouteen, joten oletus pelkästä 'elättämisestä' on usein vanhentunut.

Miehen, joka lähtee "hakemaan" vaimoa köyhästä maasta, motiivit eivät ole koskaan mitään muuta kuin likaiset. Ihan turha sitä on yrittää peitellä. 

Väite, että motiivit ovat 'aina likaiset', on melkoinen loukkaus tuhansia onnellisia ja tasa-arvoisia kansainvälisiä pareja kohtaan. Miksi oletat automaattisesti, ettei suomalainen mies voisi rakastua tai haluta rakentaa perhettä ulkomaalaisen kanssa asialliselta pohjalta? Onko maailmankuvasi todella noin kyyninen? Tämä on hyvä esimerkki juuri siitä vihapuheesta, jota olemme analysoineet. Leimaat suuren joukon ihmisiä 'likaisiksi' pelkän ennakkoluulon perusteella. Jos mies sanoisi vastaavaa naisista, se tuomittaisiin heti. Miksi miehiä saa leimata näin rajusti ilman perusteita? Aika paksua väittää toisen motiiveja likaisiksi tuntematta ihmistä lainkaan. Ehkä 'likaisuus' onkin tässä tapauksessa vain katsojan silmässä?

Joo, "rakastumaan tai perhettä rakentamaan" ne miehet sinne menee. Aivan varmasti. 

 

Miksi miehille on niin vaikeaa myöntää että ne omat motiivit todellakin ovat likaiset? Eikö jo nuo hirveät defenssit ja puolustelu todista että tuossa toiminnassa on mielestäsi jotain hävettävää, toisin sanoen likaista?

 

eri

Mitä ihmettä?? Kun jossain sellossa kävelee, niin näkee että kyllä aika moni suomalainen mies on tuonut sieltäpäin vaimon. Mitä likaista siinä on?

Muutaman tutunkin isä on erottuaan löytänyt uuden vaimon sieltä. Ei kyllä mitään tekemistä prostituution ja ihmiskaupan kanssa.

Ne jotkut jotka käy siellä panolomilla panemassa alaikäisiäkin on ihan eri juttu.

Ap

Vierailija
506/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat naisilta empatiaa, mutta sun perusasetuksissa ei ole, että sitä lähtisi sulta naisten suuntaan. Päinvastoin, naiset näyttäytyy sulle vain sun tarpeiden tyydyttäjinä. Sellaisista lähtökohdista tulee vaikeuksia missä tahansa maassa, koska suhteet on aina vastavuoroisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
507/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että thaimaalaisen elättäminen ei vie rahaa? Aika vaikea on työllistyä, jos onnistut naisen tänne huijaamaan. Ja jos nyt on jo rahat loppu, niin miten sitten kahden kanssa? Hanki ensin sitä rahaa ennen kuin suunnittelet vaimon hankkimista ulkomailta.

Mihin perustuu oletus, että kyse olisi 'huijaamisesta'? Aika tylyä väittää, että ulkomailta kumppanin etsiminen olisi petosta. Aloituksessahan juuri pohdittiin sitä, mihin resurssit (aika ja raha) kannattaa sijoittaa, jotta lopputulos olisi molemmille osapuolille hyvä. 

Tämä on mielenkiintoinen vastaus: ensin syytetään huijaamisesta ja heti perään käsketään hankkimaan lisää rahaa. Eli jos mies on köyhä, hän huijaa, ja jos hänellä on rahaa, hän ostaa? Onko olemassa tilannetta, jossa miehen motiiveja ei nähtäisi negatiivisessa valossa?

Talous on tietenkin tärkeä osa yhtälöä, ja juuri siksi sitä tässä ketjussa pohditaankin. Moni ulkomaalainen nainen on kuitenkin hyvinkin työteliäs ja halukas osallistumaan yhteiseen talouteen, joten oletus pelkästä 'elättämisestä' on usein vanhentunut.

Miehen, joka lähtee "hakemaan" vaimoa köyhästä maasta, motiivit eivät ole koskaan mitään muuta kuin likaiset. Ihan turha sitä on yrittää peitellä. 

Väite, että motiivit ovat 'aina likaiset', on melkoinen loukkaus tuhansia onnellisia ja tasa-arvoisia kansainvälisiä pareja kohtaan. Miksi oletat automaattisesti, ettei suomalainen mies voisi rakastua tai haluta rakentaa perhettä ulkomaalaisen kanssa asialliselta pohjalta? Onko maailmankuvasi todella noin kyyninen? Tämä on hyvä esimerkki juuri siitä vihapuheesta, jota olemme analysoineet. Leimaat suuren joukon ihmisiä 'likaisiksi' pelkän ennakkoluulon perusteella. Jos mies sanoisi vastaavaa naisista, se tuomittaisiin heti. Miksi miehiä saa leimata näin rajusti ilman perusteita? Aika paksua väittää toisen motiiveja likaisiksi tuntematta ihmistä lainkaan. Ehkä 'likaisuus' onkin tässä tapauksessa vain katsojan silmässä?

Siinä vaiheessa kun länsimaiset naiset lähtevät sankoin joukoin hakemaan "boytoy aviomiehiä" köyhistä maista niin olet vapaa sanomaan heitä likaisiksi.

 

Ja kuinka niin ilman perusteita? Kaikki tietää mitä länkkäri miehet menee esim. Thaimaaseen tekemään, ja se on todellakin likaista ja saastaista.

 

Vai vielä "rakastua" ja "ja rakentaa perhettä", salli mun nauraa.

Vaeltamaan Khao yai maailman perintö kansallispuistossa? Käymään vanhoilla Buddha tempeleillä? Kiipeilemään? Vuoria riittää, kalastamaan? Mut kerro ihmeessä sinä saa-tanan despootti kun tiedät paremmin millaisia me kaikki miehet ollaan. M34

Vierailija
508/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nämä naiset joiden deittailu vaatii paljon rahaa? Me olemme nyt Suomessa eikä missään Usassa missä pitää oikeasti miehellä olla tuloja elättää perhe. 

Fakta on, että Suomessa moni nainen käy töissä ja maksaa itse omat menonsa. Kun katsoo naisten listoja puolisoa ajatellen niin siellä näkee seuraavia asioita: rehellisyys, uskollisuus, luotettavuus jne. Nämä ovat ilmeisesti liikaa vaadittu joidenkin mielestä. 

Oleellista on myös riittävän jaettu maailmankatsomus ja käsitys hyvästä elämästä, jotta se arki oikeasti sopii yhteen. Persoonallisuustyyppien myös pitää sopia. Välttämättä kummassakaan ei ole vikaa, mutta ihmiset ei vaan sovi yhteen. Sopivan ihmisen löytäminen on monesti vaikeaa, kun on niin monta muuttujaa: tunnetason yhteys, älyllinen yhteys, fyysinen yhteys, arjen yhteensopivuus... Mitä paremmin tuntee itsensä, sen paremmin osaa myös katsoa, keneen kannattaa tutustua lähemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
509/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä kurjiakin kurjempia trollauksia jaksaa kommentoida tosissaan?

Vierailija
510/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole asia, joka hankitaan parisuhteeseen, vaan puoliso on ihminen, johon tutustutaan ja rakastutaan. Ketkä eivät tätä eroa tajua, ravaavat niillä turhilla treffeillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
511/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä kurjiakin kurjempia trollauksia jaksaa kommentoida tosissaan?

Tämä Allu2 ei ole lainkaan yhtä viidyttävä kuin Allu1. 

Vierailija
512/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on trollauksen trollaamista, kun tulee haukkumisketjuun puhumaan asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
513/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat 100 kertaa mukavampia ja parempia kuin suominaiset. M31

Ja siitä huolimatta olet edelleen palstalla ja yksin. Miten meni niinkuin omasta mielestä?

Vierailija
514/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pilannut mahdollisuutesi roikkumalla palstalla ja kitisemällä sekä ulisemalla. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kiinnostu sinusta jos historiasi paljastuu.

Oivoi. 

 

Miksihän miehen suunnitelmallisuus ja määrätietoisuus ärsyttää noin paljon, jos mies ei ole vielä saavuttanut menestystä?

 

Sitten kuitenkin voittajien kanssa hengataan mielellään, vaikka he ovat joskus olleet samassa tilanteessa. 

Suunnitelmallinen ja määrätietoinen voittaja = Trollien Kuningas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
515/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat 100 kertaa mukavampia ja parempia kuin suominaiset. M31

Ok, mikset sitten lopeta ulisemista ja muuta Japaniin?

Vierailija
516/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
517/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Mikäli olet lyhyt, köyhä ja valkoihoinen pienpili niin tumputus ainut ilo ;(

Vierailija
518/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Mikäli olet lyhyt, köyhä ja valkoihoinen pienpili niin tumputus ainut ilo ;(

Muista Tummeli!

Vierailija
519/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen, joka lähtee "hakemaan" vaimoa köyhästä maasta, motiivit eivät ole koskaan mitään muuta kuin likaiset. Ihan turha sitä on yrittää peitellä. 

Väite, että motiivit ovat 'aina likaiset', on melkoinen loukkaus tuhansia onnellisia ja tasa-arvoisia kansainvälisiä pareja kohtaan. Miksi oletat automaattisesti, ettei suomalainen mies voisi rakastua tai haluta rakentaa perhettä ulkomaalaisen kanssa asialliselta pohjalta? Onko maailmankuvasi todella noin kyyninen? Tämä on hyvä esimerkki juuri siitä vihapuheesta, jota olemme analysoineet. Leimaat suuren joukon ihmisiä 'likaisiksi' pelkän ennakkoluulon perusteella. Jos mies sanoisi vastaavaa naisista, se tuomittaisiin heti. Miksi miehiä saa leimata näin rajusti ilman perusteita? Aika paksua väittää toisen motiiveja likaisiksi tuntematta ihmistä lainkaan. Ehkä 'likaisuus' onkin tässä tapauksessa vain katsojan silmässä?

 

Purkitat samaa nippuun 2 täysin eri asiaa.

On totta että on paljon suomalaisia joilla on ulkomaalainen puoliso. Naisia ja miehiä. Monet suhteet ovat alkaneet esim muutaman vuoden työkomennuksilla, opiskeluaikoina tai muuten maassa asuessa. Perustuvat rakkauteen kuten mikä tahansa normaali parisuhde.

Sitten on nämä peräkylän-Penat jotka lähtevät heppi tanassa "naista hakemaan", "muijaa ehtimään" ja "pi..a vonkoomaan". Siis ostamaan itsellee käyttönaisen kun eivät muuten kelpaa.

Sinulle on tuttuja ne peräkylien Penojen hepit. Helppo uskoa kyllä, että olet "laatunainen". :D

Vierailija
520/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiahan löytyy hyvinkin äkkiä, jopa jonoksi asti jos vain rahaa löytyy. Tumma iho ja/tai iso kulli suorastaan villitsevät naaraat.

No joo, tuollaiset naiset nyt eivät ole tasokkaita millään tavalla. Ovat köyhiä, väljätavaraisia ja kun yksikään valkoihoinen ei huoli, koitetaan tapolaa.