Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (583)

Vierailija
521/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa on termi LBH jolla kuvataan länsimaisia miehiä jotka saapuvat maahan etsimään itselleen thainaista. Tämä tarkoittaa Loser Back Home. 

 

Muunmuassa Redditissä on yhteisöjä joissa näitä miehiä pilkataan armottomasti ja kuinka heiltä nyhdetään rahat ja lopulta nöyryytetään kun ylimielisinä luulivat voivansa ostaa itselleen nöyrän ja alistuvan thainaisen. Yksi kätevimmistä keinoista on maanitella mies rakentamaan heille "yhteisen" kodin Thaimaahan. Thaimaan laki ei vaan salli ulkomaalaisen omistavan tonttia tai kiinteistöä, joten miehen rakennuttama talo tulee olemaan naisen nimissä ja kun se on valmis, potkitaan mies pellolle ja lakimiehet nauravat katketakseen kun ukkoparka yrittää saada oikeutta. 

Uskoisin ennemmin olevan länsimaalaisten feministien itkuja siellä redditissä eikä thaikkkujen keksimää joku lbh. 

Vierailija
522/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Mikä mahtaisi olla suhtautumisesi jos viesti olisi muodossa 

 

"Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti miehen joka on komea, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?"

 

Ehkäpä ei aivan yhtä vihamielinen, jostain syystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Mikä mahtaisi olla suhtautumisesi jos viesti olisi muodossa 

 

"Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti miehen joka on komea, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?"

 

Ehkäpä ei aivan yhtä vihamielinen, jostain syystä?

Niin, mitä eroa on mies-mies-suhteilla verrattuna mies-nainen-suhteisiin? Sepäs onkin kuulkaas jännä juttu... 

Vierailija
524/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa on termi LBH jolla kuvataan länsimaisia miehiä jotka saapuvat maahan etsimään itselleen thainaista. Tämä tarkoittaa Loser Back Home. 

 

Muunmuassa Redditissä on yhteisöjä joissa näitä miehiä pilkataan armottomasti ja kuinka heiltä nyhdetään rahat ja lopulta nöyryytetään kun ylimielisinä luulivat voivansa ostaa itselleen nöyrän ja alistuvan thainaisen. Yksi kätevimmistä keinoista on maanitella mies rakentamaan heille "yhteisen" kodin Thaimaahan. Thaimaan laki ei vaan salli ulkomaalaisen omistavan tonttia tai kiinteistöä, joten miehen rakennuttama talo tulee olemaan naisen nimissä ja kun se on valmis, potkitaan mies pellolle ja lakimiehet nauravat katketakseen kun ukkoparka yrittää saada oikeutta. 

Uskoisin ennemmin olevan länsimaalaisten feministien itkuja siellä redditissä eikä thaikkkujen keksimää joku lbh. 

On aivan selvää, että vain katkerat fem akot keräävät ihan yhteisöjä, että saavat olla vahingoniloisia.

Ja tuossahan esitetään valheellista tietoa. Thaimaassa ulkomaalainen voi omistaa talon, mutta ei maata sen alla.

Vierailija
525/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Takuulla löytyy koska on kaikki speksit kunnossa.

Tässä tapauksessa sulla olisi ollut nainen jo vuosia, ihan sama kansallisuudesta.

Vierailija
526/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa on termi LBH jolla kuvataan länsimaisia miehiä jotka saapuvat maahan etsimään itselleen thainaista. Tämä tarkoittaa Loser Back Home. 

 

Muunmuassa Redditissä on yhteisöjä joissa näitä miehiä pilkataan armottomasti ja kuinka heiltä nyhdetään rahat ja lopulta nöyryytetään kun ylimielisinä luulivat voivansa ostaa itselleen nöyrän ja alistuvan thainaisen. Yksi kätevimmistä keinoista on maanitella mies rakentamaan heille "yhteisen" kodin Thaimaahan. Thaimaan laki ei vaan salli ulkomaalaisen omistavan tonttia tai kiinteistöä, joten miehen rakennuttama talo tulee olemaan naisen nimissä ja kun se on valmis, potkitaan mies pellolle ja lakimiehet nauravat katketakseen kun ukkoparka yrittää saada oikeutta. 

Mitenkä tuo eroaa esim. Suomesta? Erossa akka saa lapset ja rahat ja vielä elarit päälle juhlimiseen.

Taas yksi olmi, joka ei ymmärrä, miten omaisuus jaetaan erossa ja mitä elarit oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
527/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: mullan alle, aapee!

Ap on luuseri, mutta ei sillekään kuolemaa tarvi toivoa.

Vierailija
528/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehenä oma taso on pohjamutaa, niin sitä pitää riipiä planeetan pohjamutia löytääkseen naisen joka on niin epätoivoinen, että alkaa suhteeseen pelkällä rahalla. Suomalaiset naiset on koulutettuja, ollakseen Perheen Pää näiden 😂miesten pitää etsiä se lukutaidoton maaorjan tytär jostain Malesiasta.

No suomalaiset naiset on pohjamutaa. Siksi ette kelpaa enää edes persuille.

Kai sä tajuat, että sä haukut tuolla tavalla itseäsikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
529/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Oivoi mutta kun suomestakin mulle löytyy.

 

Mutta. Kun. Se menee näin.

 

Käytä 1-2 viikon vapaa ajat tinderin selailuun.

Sovi treffit.

Mene treffeille.

Fifty-sixty että muija feidaa.

Pety taas kerran. Muija ei näytä kuviltaan, yhäri, mt/alko/huume ongelma, ja/tai sosiaalisesti tumpelo autisti.

Viestisi perusteella et itsekään mitään priimaa ole

Vierailija
530/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavi naiset ne vasta loppupeleissä tulevatkin kalliiksi. Paljon menee aikaa ja rahaa heillä kauneuden hoitoon. Odottavat myös että mies maksaa treffeillä kaiken. Ja muutenkin. He vaslivat siis vanhoja perinteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
531/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pilannut mahdollisuutesi roikkumalla palstalla ja kitisemällä sekä ulisemalla. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kiinnostu sinusta jos historiasi paljastuu.

Oivoi. 

 

Miksihän miehen suunnitelmallisuus ja määrätietoisuus ärsyttää noin paljon, jos mies ei ole vielä saavuttanut menestystä?

 

Sitten kuitenkin voittajien kanssa hengataan mielellään, vaikka he ovat joskus olleet samassa tilanteessa. 

Sun "suunnittelu" ei ikinä etene toteutusvaiheeseen, koska olet aloitekyvytön, persaukinen  tollo.

Mutta mene toki kiireesti, jos saat tt-tuesta säästetyksi Flixbus-lipun verran. 

Vierailija
532/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei! Hyvåä matkaa tajuamaan, että olet hylkiö kaikilla kielillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
533/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö ostaa pullakin kahvin kanssa voi voi, yli kympin paukku.

Miksi nainen ei osta itse pullaansa, tai vaikka laihduta ja jätä pullaa ostamatta. Entäpä jos moderni nainen suunnittelisi ja tarjoaisi treffit? Onnistuuko?

Sä voit unelmoida tällaisesta. Se on ilmaista. Treffeille tuskin ikinä pääset.

Haha, incel-emakon voimafantasiat. Ennemmin kuolisin, kuin koskisin suomalaiseen naiseen.

Heh mitä pikkupojan uhoa 😂😁😫

Vierailija
534/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.

Lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
535/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.

Niin Suomessa pitää kuunnella nalkuttamista ja sitä kun suomalainen nainen ei kestä todellisuutta, kun sattuu olemaan "huono päivä".

Yleensä suomalaisilla naisilla puuttuu kalenterista hyvät päivät kokonaan.

Oivallista havainnointia sieltä! Sä et vaan ole nähnyt niitä, koska ollakseen naiselle "hyvä päivä"  sun kaltaisia ihmisiä ei ole paikalla. Kääntäen, jos tulet paikalle, naisen hyvä muuttuu huonoksi.

Tämä selittää todellakin naisten käytöshäiriöt, joita tapahtuu lähinnä hänen lähellään.

Vierailija
536/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.

Ne ei enää kestä mitään.

Eläpä itse sinun kaltaisten olmien seurasssa sekoamatta.

Vierailija
537/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikkalaiset naiset ovat vielä jotenkin juurevampia kuin suomitytöt. Heissä on samaa kuin -50 luvun maalta lähtöisin olevissa suominaisissa. Ahkeria, lapsista tykkääviä, rehellisiä, mutkattomia naisia isolla N:llä.

Ja sinä tunnet kuinka monta afrikkalaista naista? Vai onko tämäkin vain someen ja telkkariin perustuvaa hapatusta?

Vierailija
538/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa on termi LBH jolla kuvataan länsimaisia miehiä jotka saapuvat maahan etsimään itselleen thainaista. Tämä tarkoittaa Loser Back Home. 

 

Muunmuassa Redditissä on yhteisöjä joissa näitä miehiä pilkataan armottomasti ja kuinka heiltä nyhdetään rahat ja lopulta nöyryytetään kun ylimielisinä luulivat voivansa ostaa itselleen nöyrän ja alistuvan thainaisen. Yksi kätevimmistä keinoista on maanitella mies rakentamaan heille "yhteisen" kodin Thaimaahan. Thaimaan laki ei vaan salli ulkomaalaisen omistavan tonttia tai kiinteistöä, joten miehen rakennuttama talo tulee olemaan naisen nimissä ja kun se on valmis, potkitaan mies pellolle ja lakimiehet nauravat katketakseen kun ukkoparka yrittää saada oikeutta. 

Uskoisin ennemmin olevan länsimaalaisten feministien itkuja siellä redditissä eikä thaikkkujen keksimää joku lbh. 

No ei ole. Siellä on ihan aasialaisten naisten ja miesten tekemiä videoita aiheesta LBH.

Vierailija
539/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Filippiinejä. Siellä on paljon tapauskovaisia lapsettomia sinkkunaisia vaikka kuinka paljon. Useimmat neitsyitä vielä yli 30-vuotiainakin. Osaavat hyvin englantia, tekevät hyvää ruokaa, ovat romanttisia ja hauskoja, sekä ymmärtävät, että rakastelu kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin. Ovat perhekeskeisiä ja ahkeria. Kannattaa valita kouluttautunut ja työpaikan omaava, niin hankkiutuu täälläkin mitä pikimmin töihin, ellet halua pitää ihan kotirouvana. Riittää, että olet kunnollinen työssäkäyvä mies ilman alkoholi-, peli- ja rahaongelmia. Rikas ei tarvitse olla, eikä tarvi elättää naisen sukua.

Kuinkahan onnellisia nää naiset on täällä Suomessa, onko tutkittu? 

Jos mittarina voi käyttää sitä, miten asuvat ja montako lasta ovat yhdessä suomalaisen miehen kanssa tehneet, niin voisi ajatella, että varsin onnellisia ovat.

Eihän tuo mitenkään mittaa onnea

Vierailija
540/583 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika ulkomaalaisessa puolisossa? Tämähän on ihan incelin löpinää koko aloitus 

Ap valittaa siksi, että hänellä on iso dilemma: suomalaiselle naiselle pitäisi maksaa treffeillä kahvi ja jopa pulla, johon hänellä ei ole varaa. 

Ulkomailta ostetulle puolisolle pitäisi maksaa koko elämä ja suvun elatus, mihin aplla ei myöskään ole varaa. Joten köyhänä poikana hän vaan sunnuntaiunelmoi palstalla miten katkeria suomalaisnaiset olisivatkaan, jos hänellä olisi varaa ostaa sellainen ulkkaripuoliso. "Kyllä niitä naisia harmittaisi kun eivät saaneet pullaa minulta ilmaiseksi!!!"

En minäkään tuhlaisi suomalaiseen naiseen hyviä pullakahveja. Kuten itsekin osoitat käytökselläsi, että hukkaan menisi. Sen sijaan, kun alkaa etsiä ulkomaalaista naista ja tietää miten kaltaisesi naiset käyttäytyvät, niin varmasti osaa seuloa hyvin tarkkaan, ettei törmää samankaltaiseen pösilöön. Minäkin laitoin säästöön koko vuoden ajan kaikki mitä olisi voinut mennä kahviloissa ja ravintoloissa, hommasin viisumin ja kävin tutustumassa lähes 3kk:n ajan aasialaiseen vaimooni ja hänen perheeseensä. Nyt asutaan Suomessa, ollaan naimisissa ja vaimo odottaa ekaa lastamme.

Juujuu 😂😁😫