Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (583)

Vierailija
241/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatummeli kuuntelee nuorten musaa, on kova osa nuorisoa paltamon nuorten talolla, hiki, silakka ja ku si haisee! :D :D

Vierailija
242/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin selvästi heittää tyhjää päässä, kun katsoo noita naisia solvaavia viestejä.

Ei vaan faktoja palstan valaista.

Taidat olla melko nuori nulikka vielä. Kyllä se elämä sinuakin vielä koulii.

Keski-ikäinen katkera ukko se on, joka haaveilee aasialaisista pikkutytöistä 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla tummelilla ottaa koville se, ettei ole junttilassaan enää nuoria, aina saa nauraa!

Vierailija
244/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin selvästi heittää tyhjää päässä, kun katsoo noita naisia solvaavia viestejä.

Ei vaan faktoja palstan valaista.

Taidat olla melko nuori nulikka vielä. Kyllä se elämä sinuakin vielä koulii.

Keski-ikäinen katkera ukko se on, joka haaveilee aasialaisista pikkutytöistä 🤮

Mutta ne palstan keski-ikäiset tummelit vasta ovatkin NUORISOA :D Aina saa nauraa!!

Vierailija
245/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuu faktat tummeleita, OSUU OSUU ja alapeukut sen vain osoittaa. Milloin alatte laihduttamaan?

Vierailija
246/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä päätäsi. Et voi syyttää muita siitä että ne viettää palstalla liikaa aikaa jos itse istut tuntikausi päivästä toiseen rustaamassa viestejä joissa ei edes ole mitään oikeaa sisältöä. Jos olisit viisas, ohjelmoisit botin floodaamaan ketjuun yhtä ja samaa viestiä jotta oma aikasi vapautuu johonkin itsellesi hyödylliseen ja voisit oikeasti tuntea olevasi palstamammja parempi.


Kuten: "Yyh yyh miks kukaan ei anna yhyyyy en haluiskaan teitä naisii kun ootte läskei ja ja ja kaikkee niinku - mut vitusatanaprkl mä ruiskaan teidät!!1!" 😂

Mistä tiedät etten ole botti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
247/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeleita vietiin taas 6-0 ja kyllähän ne hiljenee!

Vierailija
248/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkutummeli ASUU TÄÄLLÄ AINA, ai että mikä hien, ku sen ja silakan yhdistelmä, ei edes maalla saa ukkoa, yöööööööööööööööööööks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
249/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti tulee asukilta alapeukkua, säälittävä valas!

Vierailija
250/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummeleita vietiin taas 6-0 ja kyllähän ne hiljenee!

Mee säkin välillä leikkimään niillä animeleluillasi. Rauhoitut vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
251/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummeleita vietiin taas 6-0 ja kyllähän ne hiljenee!

Mee säkin välillä leikkimään niillä animeleluillasi. Rauhoitut vähän.

Jep, vähän kuten sä, 7-23 palstalla, aina saa nauraa!

Vierailija
252/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät edes ulkkarimiehet jaksa suomalaisia naisia. Monet on varmaan yhdessä vaan o-lupan takia.

 

Suomalaisnainen + ulkomaalaistaustainen mies -pareilla avioeronneisuus oli vuonna 2024 40,0 eroa tuhatta naimisissa olevaa naista kohti eli 4,0 % vuodessa.

Vertailuksi: suomalais-suomalaisilla pareilla 10,8 eroa tuhatta naimisissa olevaa kohti eli 1,08 % vuodessa. Kaikki eri sukupuolta olevat parit Suomessa: 12,1 eroa tuhatta kohti eli 1,21 % (Tilastokeskus 2024).

Suomalaismies + ulkomaalaistaustainen nainen -pareilla luku oli 24,1 eroa tuhatta naimisissa olevaa miestä kohti eli 2,41 % vuodessa.

Eli suomalaisnainen + ulkomaalaismies -pareilla riski on selvästi korkein näistä ryhmistä – noin 3–4-kertainen verrattuna valtaväestöön ja huomattavasti korkeampi kuin suomalaisten miesten kansainvälisessä liitossa.

Yleisimmät taustamaat suomalaisnaisten ulkomaisille miehille ovat Irak, Yhdistynyt kuningaskunta ja entisen Neuvostoliiton alue (ei kuitenkaan tuoreita maittain eriteltyjä erolukuja julkaistu samalla tavalla kuin miesten puolella).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
253/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin selvästi heittää tyhjää päässä, kun katsoo noita naisia solvaavia viestejä.

Ei vaan faktoja palstan valaista.

Taidat olla melko nuori nulikka vielä. Kyllä se elämä sinuakin vielä koulii.

Ei se oo vaan eläkeläinen. Asuu täällä ja muillakin palstoilla.

Vierailija
254/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika ulkomaalaisessa puolisossa? Tämähän on ihan incelin löpinää koko aloitus 

Ap valittaa siksi, että hänellä on iso dilemma: suomalaiselle naiselle pitäisi maksaa treffeillä kahvi ja jopa pulla, johon hänellä ei ole varaa. 

Ulkomailta ostetulle puolisolle pitäisi maksaa koko elämä ja suvun elatus, mihin aplla ei myöskään ole varaa. Joten köyhänä poikana hän vaan sunnuntaiunelmoi palstalla miten katkeria suomalaisnaiset olisivatkaan, jos hänellä olisi varaa ostaa sellainen ulkkaripuoliso. "Kyllä niitä naisia harmittaisi kun eivät saaneet pullaa minulta ilmaiseksi!!!"

Eli mielestäsi kaikki naiset ovat huo ria, ja suomalaiset naiset halpoja huo ria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
255/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkutummeli ASUU TÄÄLLÄ AINA, ai että mikä hien, ku sen ja silakan yhdistelmä, ei edes maalla saa ukkoa, yöööööööööööööööööööks!

On se tuokin melkoinen saavutus, kun on sata mt-potilasmiestä kahta valasta kohden :D

Vierailija
256/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä siinä aikaa ja rahaa tarvitset. Ei minulla ainakaan kulu ollenkaan rahaa, aikaa lähinnä kivoihin keskusteluihin tinderissä, mutta se nyt ei ole mistään pois. Treffiseuraa löytyy samantien. M40

Vierailija
257/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin selvästi heittää tyhjää päässä, kun katsoo noita naisia solvaavia viestejä.

Ei vaan faktoja palstan valaista.

Taidat olla melko nuori nulikka vielä. Kyllä se elämä sinuakin vielä koulii.

Ei se oo vaan eläkeläinen. Asuu täällä ja muillakin palstoilla.

Tutki lisää ju ntti, aina saa nauraa, onneksi ootte aina täällä! :D

Vierailija
258/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.

Eikä pelkästään henkisellä puolella, kyllä ulkonäönkin pitää olla ok.

Vierailija
259/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko joku pipipää oikeasti, että tässä ketjussa kirjoittaa vain yksi nainen?

Vierailija
260/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu halvemmaksi mutta silti: hopi hopi, mene jo!!!!

Jos mies tietäisi jo parikymppisenä, miten huonolaatuisia enemmistö suomalaisista naisista on ja ryhtyisi jo silloin panostamaan ulkomaalaiseen naiseen, niin tulisi aivan varmasti halvemmaksi. Hyvin moni suomalainen mies on menettänyt vähintään yhden omakotitalon verran varallisuuttaan, kun on kokeillut perhe-elämää suomalaisen naisen kanssa. Ja makselee tietysti elareita 18 - 20 vuotta, eikä välttämättä saa viettää aikaa lastensa kanssa kuin muutaman päivän kuukaudessa, jos sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme