Mitäs jos virtsatietulehdus ei mene antibioottikuurilla ohi? Otetaanko toinen kuuri?
Kommentit (16)
Eli siis terveysasemalle soitto ja sinne antamaan virtsanäyte?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis terveysasemalle soitto ja sinne antamaan virtsanäyte?
Niin pitää tehdä. Ota samalla sieltä labrasta virtsakoeastia kotiisi vastaisuuden varalle, että saat otettua vaikka 6 tunnin yöunien jälkeen tarpeeksi kauan virtsarakossa olevan näytteen.
Jos ilman reseptiä saatava paikallisestrogeeni (Vagifem 1 tbl joka päivä 2 viikon ajan ja sen jälkeen joka kolmas päivä) ei auta, pitää mennä lääkärille. Hän voi kirjoittaa estolääkkeeksi Hiprexin.
JUO VETTÄ. Nyt heti 1l. Tunnin päästä toinen litra. Kolmas taas tunnin päästä. Limakalvosi tulehtuvat NESTEHUKAN VUOKSI.
Juo nyt vettä niin paljon kuin voit ja ota 500mg C-vitamiinia kolme kertaa vuorokaudessa.
Eikö ennen saanut virtsikseen sulffakuurin? Kokeile juoda paljon karpalomehua, vanhan kansan konsti.
Äläkä syö antibiootteja tai muita pharmalaisten myrkkyjä, ne tuhoavat kehosi bakteerikannan. Myös sen hyvän. Juo sitä vettä NYT HETI ja muutaman tunnin päästä olosi on jo huomattavasti parempi.
Ei se tauti vedellä lähde. Ihan tolloja neuvoja. Ei veden juomisesta haittaa ole mutta ei se tulehdusta paranna. Eikä se tulehdus johdu nestehukasta.
Juo vettä ja rauhassa odottelet kunnes tulehdus leviää munuaisiin. Sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennen saanut virtsikseen sulffakuurin? Kokeile juoda paljon karpalomehua, vanhan kansan konsti.
Onko karpalot yhtä hyviä kuin mehu? Kuinka paljon pitää vetää karpaloita?
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä ja rauhassa odottelet kunnes tulehdus leviää munuaisiin. Sillä lailla.
Todella hullun vaarallista kysyä täällä neuvoja . Yhteys lääkäriin. Tauti voi edetä hoitamattomana munuaisiin.
Näyte kannattaa otta jo ennen sen ensimmäisen kuurin aloittamista. Kuuri aloitetaan kun näyte on otettu. Tulos bakteeri- ja herkkyysmääritys kestää muutaman päivnän kun ne on tullut antibiootti voidaan vaihtaa tai määrätä toinen kuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hullun vaarallista kysyä täällä neuvoja . Yhteys lääkäriin. Tauti voi edetä hoitamattomana munuaisiin.
Voi mennä sen jälkeen hoidetaan atibiootein munuaistason tulehdusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa oikeaa hyvää karpalomehua?
Mitä karpalomehua?
Oikeesti en tiedä.
Terveyskaupastako?
Näyte todella kannattaa ottaa ekaksi. Mulla on usein, joten kun taas tuli pian uusi vti heti perään, otettiin näyte ja viljely. Paljastui että olen resistenttien jo 5 yleisesti käytetylle antibiooteille. Mulla on ollut jo 4 munuaistulehdusta, yksi useamman päivän sairaalahoitoa vaatinut. Minua auttaa nyt hormonikorvaushoito ja emätinpuikot.
Sain lääkäriltä ohjeen ottaa tupla-annoksen C-vitamiinia, happamuus suojaa. Vesiliukoisena sitä voi ottaa huoletta
Tottakai. Eka kuuri annetaan" summassa" eli on laajakirjoinen antibiootti. Viljelyssä varmistuu, mikä bakteeri on kyseessä ja sitten voidaan määrätä täsmälääke, jos 1. ei auttanut.