Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle merkitystä sillä, miten vaatteesi sopivat yhteen?

Vierailija
26.04.2026 |

Eli asteikolla 1-10, miten paljon vaatteiden yhteensopivuudella (esteettisesti) on sinulle merkitystä?

Minulle kotikaupungissa 8, Helsingissä 9. 

Ja huom. vaatteiden hinnalla ei ole minulle mitään merkitystä, saa olla vaikka vitosen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sopii kaikki yhteen kun käytän vain tummia

Vierailija
2/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki vaatteet yleensä mustia, harvakseltaan voi olla joku navysininen tai burgundinpunainen joukossa, ihan yksittäin myös maastonvihreää eli kyllä kaikki sopivat yhteen väriltään. Tyyliltään tietystikään en yhdistä vaikkapa farkkuja ja mekkoa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

4/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä osaa ajatella tuollaisia 😅 

Eli ei merkitystä 

Vierailija
5/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, olen missä vaan.

Asun pk-seudulla.

Vierailija
6/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.

En todellakaan kulje missään epämääräisissä rievuissa. 

Vierailija
7/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni vaatteet  ovat edullisia ja keskihintaisia, mutta mietittyjä. Omani myös pyrin miettimään, mutta viimeaikoina ei ole ollut aikaa pukeutua hyvin.  Yhteensopivia vaatteita oikeilla  värisävyillä ja mitoituksilla on  ollut vaikeaa löytää.  Tahtoisin keväisemmän takin, mutta ei ole tullut kaupoissa vastaan.

Vierailija
8/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on merkitystä sillä, että vaatteet sopivat päälle.

Vierailija
9/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10.

En todellakaan kulje missään epämääräisissä rievuissa. 

Sama homma.  Imagoni kärsii joissakin lenkkareissa ja uusissa farkuissa kun olen tottunut kunnolla käytettyihin ja kumiteräsaappaisiin.  Kerran hautajaisiin mennessä tervehdin huoltoasemalla puolituttua niin ei ensin tunnistanut kun suorat housut, kiiltonahka kengät ja valkoinen paita takin alla.

Vierailija
10/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa omaa silmää miellyttäviä keskenään sopusointuisia vaatteita, ei tarvitse koskaan  arpoa niiden yhteensopivuutta.

Vierailija
11/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.

Vierailija
12/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ostaa omaa silmää miellyttäviä keskenään sopusointuisia vaatteita, ei tarvitse koskaan  arpoa niiden yhteensopivuutta.

Eli sinulle niiden yhteensopivuus on tärkeää kun jo ostaessa mietit asiaa. 

Vierailija
13/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jopa kotona. Mun esteettinen silmä on tietysti erilainen kuin jonkun toisen, mutta tykkään nähdä peilistä itseni kivannäköisenä.

Vierailija
14/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kotivaatteet ovat minulla kauniita ja yhteensopivia.

Vierailija
15/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasteni vaatteet  ovat edullisia ja keskihintaisia, mutta mietittyjä. Omani myös pyrin miettimään, mutta viimeaikoina ei ole ollut aikaa pukeutua hyvin.  Yhteensopivia vaatteita oikeilla  värisävyillä ja mitoituksilla on  ollut vaikeaa löytää.  Tahtoisin keväisemmän takin, mutta ei ole tullut kaupoissa vastaan.

Miten siihen tarvitaan aikaa? Sama aika menee siihen, että pukee päälleen housuihin sopivan paidan kuin silloin, kun pukee epäsopivan.

Vierailija
16/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. Mutta 90% vaatteistani on mustia, joten aika helposti taitavat sopia yhteen.

Vierailija
17/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen tarvitaan aikaa? Sama aika menee siihen, että pukee päälleen housuihin sopivan paidan kuin silloin, kun pukee epäsopivan.

Aikaa menee niiden sopivien löytämiseen.

Vierailija
18/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä tarkoitetaan? Jos Jorma Uotinen laittaa keltaisen takin ja siniset housut. Ovatko ne yhteensopivat, kun se toimii Jormalla, mutta ei kenelläkään muulla?

Vierailija
19/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole samalla tavalla itsestäänselvyys kuin että ne sopivat päälle? Ei sitä tarvitse erikseen ajatella tai kokea tärkeäksi. Ylipäätään en muista nähneeni kellään vaatteita, jotka eivät sopisi yhteen.

Vierailija
20/45 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin kautta ulos. On merkitystä 8 jos menen pihalle ulos 10 jos lähden baanalle. Pk-seutu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi