Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1927)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.
J->P
Kirjaimet oikein, mutta asetelma väärä.
Tummansiniset silmät?
Ei kummallakaan.
Ja tosiaan, sivusta.
Jännä, että viisaita viestejä taas poistuu, kun häirikkö astuu esiin..
Mikäs se sellainen sydänystävä on, johon ollaan ihastuneita. Eikö voi sanoa suoraan että rakastaja, se on kaunis sana.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sellainen sydänystävä on, johon ollaan ihastuneita. Eikö voi sanoa suoraan että rakastaja, se on kaunis sana.
Rakastaja tarkoittaa, että on joku seksisuhde, niin ainakin mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tuuliajolla, tule poimimaan
Et ole. Veneet on nostettu jo talviteloille. Sulla on aina selvä suunta, kuten tuossa viestissäsi.
Älä nyt rupea mutisemaan, kun on prinsessa pelastettavana
😅 Sori, prinssi taitaa olla jo matkalla.
Niin pelasta vaa se kesäprinsessasi ja mene hänen ovelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.
Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.
Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.
Aika harvalla on täydellinen avioliitto. Tämä pitää ymmärtää, sietää ja elää asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaja on liian kaunis sana seksiin. Kyllä se on kirjaimellisesti rakkaussuhde. Voi se usein sisältää seksiäkin
Valehtelijaa, asioiden kiertäjää, välinpitämätöntä ja muihin rakastujia en halua. Tykkäsin susta joskus, mutta
Se sana jolla on merkitystä enää, on sana; oli.
Sydänsurut ovat varmaan kuoleman jälkeen kovin surun muoto. Tosin en tiedä, miltä tuntuu joutua lähtemään vaikka pakolaiseksi tai menettää kotinsa tulipalossa, mutta sydänsuruistakin pieni ihminen voi mennä totaalisen nurin. Mitä ihminen silloin lopulta suree? Toisen menettämistä, hylätyksi tulemista, muutosta vai mitä? Jos toinen jättää, siinä ei tavallaan pitäisi olla mitään surtavaa, koska toinen on joka tapauksessa hylännyt ja katsonut, että minua ei tarvita. Kiintymys on kiintymystä, mutta miksi se ei lopu, jos toinen ei enää välitä? Sama pätee prosessin alkupäähän, kun tulee torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän sä oot livenä niin puhelias ja keksit tikustakin asiaa, mutta kun ei nähdä, niin et laita koskaan mitään viestiä mulle, vaikka mahdollisuus olisi..
Koska olen irl ihminen ja suosittelen sitä samaa muillekin.
Mitkä asiat siihen johtivat, sitä voit miettiä ja paljon. irl.
Yhdelle, sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sydänsurut ovat varmaan kuoleman jälkeen kovin surun muoto. Tosin en tiedä, miltä tuntuu joutua lähtemään vaikka pakolaiseksi tai menettää kotinsa tulipalossa, mutta sydänsuruistakin pieni ihminen voi mennä totaalisen nurin. Mitä ihminen silloin lopulta suree? Toisen menettämistä, hylätyksi tulemista, muutosta vai mitä? Jos toinen jättää, siinä ei tavallaan pitäisi olla mitään surtavaa, koska toinen on joka tapauksessa hylännyt ja katsonut, että minua ei tarvita. Kiintymys on kiintymystä, mutta miksi se ei lopu, jos toinen ei enää välitä? Sama pätee prosessin alkupäähän, kun tulee torjutuksi.
Kyllä huolet lapsesta on suurempia suruja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaja on liian kaunis sana seksiin. Kyllä se on kirjaimellisesti rakkaussuhde. Voi se usein sisältää seksiäkin
Musta sydänystävä on kaunis sana, rakastaja jotenkin mieltyy mun mielessä pettämiseen ja siks en tykkää siitä sanasta. Rakastava on kaunis sana myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Mietin asiaa nuoren ihmisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös terveydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta sydänystävä on kaunis sana, rakastaja jotenkin mieltyy mun mielessä pettämiseen ja siks en tykkää siitä sanasta. Rakastava on kaunis sana myös.
Mitä sitä kiertelemään, jos olet liitossa ja sinulla on rakkaussuhde toiseen. Pettämistähän se on. En tuomitse mutten silottele. Ihmisillä on jokaisella omat syynsä rakastajalle
Mä olisin halunnut susta vähintään sydänystävän. Sellaisen, jolle ois voinut kertoa kaikki rankat asiat ja jonka kanssa ois voinut jakaa ilot. Mut se sun viesti oli niin armoton, että vei kaikki toiveet kerralla. En voi enää olla missään yhteyksissä, paitsi jossain netissä keskustelupalstalla tms., mut en enää suoraan.