Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (1927)

Vierailija
1721/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän sä oot livenä niin puhelias ja keksit tikustakin asiaa, mutta kun ei nähdä, niin et laita koskaan mitään viestiä mulle, vaikka mahdollisuus olisi..

En haluu häiritä 

Mä en tiedä enää miten mä suhtaudun tähän enää. Totuus on, etten tod. halua ketään häiritä todellakaan. Mut en tiedä, pitäisikö ottaa etäisyyttä, oisko se mulle helpompaa näiden tunteiden kanssa. Vai jatkaa yhteydenpitoa ilman mitään tunteiden osoittamista, onnistuukohan se edes.

Mä olisin halunnut susta vähintään sydänystävän. Sellaisen, jolle ois voinut kertoa kaikki rankat asiat ja jonka kanssa ois voinut jakaa ilot. Mut se sun viesti oli niin armoton, että vei kaikki toiveet kerralla. En voi enää olla missään yhteyksissä, paitsi jossain netissä keskustelupalstalla tms., mut en enää suoraan.

Vierailija
1722/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.

J->P

Kirjaimet oikein, mutta asetelma väärä.

Tummansiniset silmät?

Ei kummallakaan

Ja tosiaan, sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että viisaita viestejä taas poistuu, kun häirikkö astuu esiin.. 

Vierailija
1724/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellainen sydänystävä on, johon ollaan ihastuneita. Eikö voi sanoa suoraan että rakastaja, se on kaunis sana.

Vierailija
1725/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sellainen sydänystävä on, johon ollaan ihastuneita. Eikö voi sanoa suoraan että rakastaja, se on kaunis sana.

Rakastaja tarkoittaa, että on joku seksisuhde, niin ainakin mun mielestä. 

Vierailija
1726/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tuuliajolla, tule poimimaan 

Et ole. Veneet on nostettu jo talviteloille. Sulla on aina selvä suunta, kuten tuossa viestissäsi.

Älä nyt rupea mutisemaan, kun on prinsessa pelastettavana

😅 Sori, prinssi taitaa olla jo matkalla.

Vierailija
1727/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pelasta vaa se kesäprinsessasi ja mene hänen ovelleen.

Vierailija
1728/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.

Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.

Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.

Aika harvalla on täydellinen avioliitto. Tämä pitää ymmärtää, sietää ja elää asian kanssa.

Vierailija
1729/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaja on liian kaunis sana seksiin. Kyllä se on kirjaimellisesti rakkaussuhde. Voi se usein sisältää seksiäkin

Vierailija
1730/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijaa, asioiden kiertäjää, välinpitämätöntä ja muihin rakastujia en halua. Tykkäsin susta joskus, mutta

Vierailija
1731/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiselle Tonylle <3

Vierailija
1732/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sana jolla on merkitystä enää, on sana; oli.

Vierailija
1733/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsurut ovat varmaan kuoleman jälkeen kovin surun muoto. Tosin en tiedä, miltä tuntuu joutua lähtemään vaikka pakolaiseksi tai menettää kotinsa tulipalossa, mutta sydänsuruistakin pieni ihminen voi mennä totaalisen nurin. Mitä ihminen silloin lopulta suree? Toisen menettämistä, hylätyksi tulemista, muutosta vai mitä? Jos toinen jättää, siinä ei tavallaan pitäisi olla mitään surtavaa, koska toinen on joka tapauksessa hylännyt ja katsonut, että minua ei tarvita. Kiintymys on kiintymystä, mutta miksi se ei lopu, jos toinen ei enää välitä? Sama pätee prosessin alkupäähän, kun tulee torjutuksi.

Vierailija
1734/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän sä oot livenä niin puhelias ja keksit tikustakin asiaa, mutta kun ei nähdä, niin et laita koskaan mitään viestiä mulle, vaikka mahdollisuus olisi..

Koska olen irl ihminen ja suosittelen sitä samaa muillekin.

Vierailija
1735/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat siihen johtivat, sitä voit miettiä ja paljon. irl.

Yhdelle, sivusta.

Vierailija
1736/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänsurut ovat varmaan kuoleman jälkeen kovin surun muoto. Tosin en tiedä, miltä tuntuu joutua lähtemään vaikka pakolaiseksi tai menettää kotinsa tulipalossa, mutta sydänsuruistakin pieni ihminen voi mennä totaalisen nurin. Mitä ihminen silloin lopulta suree? Toisen menettämistä, hylätyksi tulemista, muutosta vai mitä? Jos toinen jättää, siinä ei tavallaan pitäisi olla mitään surtavaa, koska toinen on joka tapauksessa hylännyt ja katsonut, että minua ei tarvita. Kiintymys on kiintymystä, mutta miksi se ei lopu, jos toinen ei enää välitä? Sama pätee prosessin alkupäähän, kun tulee torjutuksi.

Kyllä huolet lapsesta on suurempia suruja

Vierailija
1737/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaja on liian kaunis sana seksiin. Kyllä se on kirjaimellisesti rakkaussuhde. Voi se usein sisältää seksiäkin

Musta sydänystävä on kaunis sana, rakastaja jotenkin mieltyy mun mielessä pettämiseen ja siks en tykkää siitä sanasta. Rakastava on kaunis sana myös.

Vierailija
1738/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Mietin asiaa nuoren ihmisen näkökulmasta.

Vierailija
1739/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös terveydestä

Vierailija
1740/1927 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta sydänystävä on kaunis sana, rakastaja jotenkin mieltyy mun mielessä pettämiseen ja siks en tykkää siitä sanasta. Rakastava on kaunis sana myös.

Mitä sitä kiertelemään, jos olet liitossa ja sinulla on rakkaussuhde toiseen. Pettämistähän se on. En tuomitse mutten silottele. Ihmisillä on jokaisella omat syynsä rakastajalle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi