Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1841)
Sä oisit tervetullut mun luo kahville tai viinille ilman mitään määrittelyä. En puhuisi kellekään jos oisit yön.
Mietihän vielä uudelleen ja aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ai sua? Miten voin ajatella sua enää enempää?
Niin vastasit jo itse kysymykseen. Haluat paremman ja edustuskelpoisemman naisen. En ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sä oisit tervetullut mun luo kahville tai viinille ilman mitään määrittelyä. En puhuisi kellekään jos oisit yön.
Laita kutsu puhelimeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kutsu puhelimeeni.
Montako kutsua pitää laittaa? En nyt ihan näin suoraan voi mainita kaikkea...
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä äitille kertoisin uudesta rakkaudestani. Onko okei?
Vierailija kirjoitti:
Niin vastasit jo itse kysymykseen. Haluat paremman ja edustuskelpoisemman naisen. En ole sitä.
Vaikka ulkonäkö on minulle sivuseikka, niin oletkohan ikinä katsonut peiliin? Sä olet todella kaunis.
Ei multa "ei multa nää". Joku muu aloittanut.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan vähän nuorempi kuin kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Kun et sano edes kenelle, viestisi ovat pelkkää trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan vähän nuorempi kuin kaipaamani.
Jaa. On mulla silti äiti.
Kun olen vapaa ihmis suhteesta, eräästä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia en juo kovin myöhään ja viiniä vain humaltumistarkoituksessa, mutta jos sen verran saa määritellä, niin shiraz ja täyteläinen. Myös mehu käy. Odotan kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Oon suhun ihan lääpällään !
Oon suhun ihan lääpälläni, oot ihan lääpälläsi, on ihan lääpällään, oomme ihan lääpällämme...
Vierailija kirjoitti:
Ei multa "ei multa nää". Joku muu aloittanut.
:D
Eikä multa tää. :D
Lipaisu