Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (12307)

Vierailija
12041/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aito. Sinä et näe minusta kaikkea. Suojaukset ovat arvostusta Jumalalta.

Sitä odotellessa soita kelloa, niin hoitaja tuo lääkkeet.

Te käytte kimppuun koko ajan juuri siksi että täydellinen ihminen on teille liikaa. Ette te sitä kestä. Paitsi silloin kun hän kääntyy puoleenne ja hemmottelee teitä.

Juuri siksi halusin hoitajan tuovan sinulle ne lääkkeet, jota kestäisit kaiken kateuden. Ylistetään sinua vaikka sunnuntaiaamuna lisää, sopiiko?

Olen kestänyt kateutenne tähänkin asti ilman lääkkeitä. Tämä on ihan normaalia kun kyseessä on vahva ihminen.

Hyvä. Sopisiko sellainen, että keskitytään sinuun henkilönä silti vain aamuisin, sillä näin illalla kateus alkaa korventamaan niin pahasti, että se estää nukkumisen. Täydellisenä ihmisenä et varmaankaan halua olla sen aiheuttaja, joten voitaneen keskittyä sinun sijastasi ketjun aiheeseen?

Vierailija
12042/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti saat paremman. Siitä ei ole epäilystäkään. Eri asia on, jaksaako ne paremmat sun oikkuja.

No johan on, sieltä tuli oilein klassiset 

Oletko sitä mieltä, että narsistille riittää ymmärtäjä joka oksalla?

Toihan on narsistin klassinen, että sanoo toiselle että muut ei kuitenkaan häntä kestä.

Ei nyt kuitenkaan ihan aina ole näin. Itsevarmat ihmiset sanovat tätä myös ja se on totta ettei heitä kestetä.

Siis tarkoitan että narsisti sanoo uhrilleen, ettei kukaan muu kestäisi tätä uhria kuin hän (narsisti). Väittää siis ettei toinen kelpaa kenellekään muulle.

Selvä, eri tilanne sitten kyseessä. Dynamiikkoja on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12043/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä suloinen.<3

Vierailija
12044/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aika masentavia juttuja.

Mikä näissä jutuissa masentaa? Joskus voi huomata että itsellä on ongelmia. Ongelmat voi työstää pois ja elämäkin, myös vointi sitten helpottuu.

Vierailija
12045/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aito. Sinä et näe minusta kaikkea. Suojaukset ovat arvostusta Jumalalta.

Te käytte kimppuun koko ajan juuri siksi että täydellinen ihminen on teille liikaa. Ette te sitä kestä. Paitsi silloin kun hän kääntyy puoleenne ja hemmottelee teitä.

Juuri siksi halusin hoitajan tuovan sinulle ne lääkkeet, jota kestäisit kaiken kateuden. Ylistetään sinua vaikka sunnuntaiaamuna lisää, sopiiko?

Olen kestänyt kateutenne tähänkin asti ilman lääkkeitä. Tämä on ihan normaalia kun kyseessä on vahva ihminen.

Hyvä. Sopisiko sellainen, että keskitytään sinuun henkilönä silti vain aamuisin, sillä näin illalla kateus alkaa korventamaan niin pahasti, että se estää nukkumisen. Täydellisenä ihmisenä et varmaankaan halua olla sen aiheuttaja, joten voitaneen keskittyä sinun sijastasi ketjun aiheeseen?

Ei sovita, puhun itsestäni vain tarpeen vaatiessa.

Vierailija
12046/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ranskalaiset?

Syöty, nakit myös.

Vierailija
12047/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi ollut niin ihana suhde

Keillä meillä?

Miksi kerjäät kaikilta lisätietoja?

Kaikilta? Älä harhaile. Vuorotellen yksi jos toinenkin kysyy, jos viesti on noin geneerinen.

Kyselijät voivat laittaa itse. Esimerkiksi viesti, jossa Amalia von Reuterholm Hämeenlinnasta kaipaa Kimmo Verbeekiä Janakkalasta ja tiedustelee mitä ystävällisimmin, sopisiko olla yhteyksissä. Siinäpä se nopeasti selviää, tuleeko yhteydenottoa ja tavoittaako viesti tätä kautta. Ei tarvitse onkia.

😂😂😂 No, minä laitan. Pyydän Kimmoa mitä ystävällisimmin ottamaan yhteyttä.

T. Amalia armas, kippuravarvas

Kiitos Amalia viestistä! Olet hurmaava nainen, mutta Nylkysen Kyllikki on sydämeni vanginnut. Täten minun on valitettavasti todettava, etten voi vastata kaipaukseesi. 

Noin asia ratkeaa äkkiä.

Ps. Amalia, Naukkarisen Anselmi puhuu sinusta toistuvasti lämmöllä. Tiedän, että juuri nyt asia ei ole sinulle sattuneesta syystä ajankohtainen, mutta kenties jokin päivä huomaat, että itse asiassa paljon mieluummin poimit tuoreet kukat Anselmin sikalan takaa yhteiseen maljakkoon kuin tuijottelisit ulos jäteasemani ikkunasta.

Vai niin, satusetä. Jos olet päättänyt, että ihanaa suhdetta ei tule, turha asiaa on voivotella. Sano Kyllikille terveisiä.

Älä Amalia suhtaudu noin. Sikalan takana on niin paljon ravinteita, että sinulle niin tärkeät kukat kasvavat siellä paremmin kuin missään.

Vierailija
12048/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä 😘 toivottavasti sait kuuluviin sen sinun toisen puolesi. Se sellainen väkivalta-fantasia 😘 

Väärä kohde. 😘 

Anteeksi, oletukseni 💖 

Vierailija
12049/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista surra toteutumatonta suhdetta, jos kerran elää sydämensä valitun kanssa.

Vierailija
12050/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jää siis yöunet väliin, kun vatsahapot nousevat kurkkuun kateuden kouristaessa vatsanpohjaa. Oltaisiinpa kaikki kuin sinä olet.

Vierailija
12051/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppia galluppia!

Ketä kaipaat?

Sukulaista.

Vierailija
12052/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin voi soveltaa erilaisiin ihmisiin.

Vierailija
12053/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdella ihmisellä voi olla jumalkompleksi mutta heistä vain toinen on narsisti. Jos tämän ymmärtää niin elämässä pärjää hieman paremmin.

Tai jos harrastetaan todennäköisyyslaskentaa; molemmilla voi olla narsistinen perisoonallisuushåiriö tai kummallakaan ei ole sitä, tai toisella vain on se.

Vierailija
12054/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksesi on vissiin saada lopullisesti tapettua.

Vierailija
12055/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jää siis yöunet väliin, kun vatsahapot nousevat kurkkuun kateuden kouristaessa vatsanpohjaa. Oltaisiinpa kaikki kuin sinä olet.

Ei kannata haluta, en usko että sellainen halu voisi olla edes oikeasti totta. Kokemukseni mukaan vain minä pidän olla tällainen, ei sovi muille. Turhaan siis vaivaatte itseänne.

Vierailija
12056/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aika masentavia juttuja.

Mikä näissä jutuissa masentaa? Joskus voi huomata että itsellä on ongelmia. Ongelmat voi työstää pois ja elämäkin, myös vointi sitten helpottuu.

Ota ihmeessä yhteyttä työterveyteen.

Vierailija
12057/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdella ihmisellä voi olla jumalkompleksi mutta heistä vain toinen on narsisti. Jos tämän ymmärtää niin elämässä pärjää hieman paremmin.

Tai jos harrastetaan todennäköisyyslaskentaa; molemmilla voi olla narsistinen perisoonallisuushåiriö tai kummallakaan ei ole sitä, tai toisella vain on se.

Tarkoitin nyt vain sitä että aina kyseessä ei ole narsisti vaikka olisikin itsevarma ja onnellinen ihminen. Anteeksi epäselvyyteni.

Vierailija
12058/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan hyvän vinkin, miten pystyy hahmottamaan alkeellisesti todennäköisyyslaskentaa ja laajentamaan oppimistaan: Alussa yksi korttipakka, sitten kun olet varma osaamisestasi lisää uusi korttipakka jne. 

Vierailija
12059/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytkyt tyytyväisenä kiusatessasi.

Vierailija
12060/12307 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.🤎💙