Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (12214)

Vierailija
12021/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta ennen

ei tunteita voi sillä lailla säilöä

Vierailija
12022/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aito. Sinä et näe minusta kaikkea. Suojaukset ovat arvostusta Jumalalta.

Sitä odotellessa soita kelloa, niin hoitaja tuo lääkkeet.

Te käytte kimppuun koko ajan juuri siksi että täydellinen ihminen on teille liikaa. Ette te sitä kestä. Paitsi silloin kun hän kääntyy puoleenne ja hemmottelee teitä.

Juuri siksi halusin hoitajan tuovan sinulle ne lääkkeet, jota kestäisit kaiken kateuden. Ylistetään sinua vaikka sunnuntaiaamuna lisää, sopiiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12023/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla on jumaluuskompleksi (god complex), uskoo olevansa muiden yläpuolella, virheetön ja oikeutettu erikoiskohteluun. Kyseessä ei ole virallinen psykiatrinen diagnoosi, vaan psykologinen termi, jolla kuvataan äärimmäisen narsistista, joustamatonta ja suuruudenhullua käyttäytymistä.

Vierailija
12024/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän loukkaannu vain totuudesta ja itseni arvostamisesta. Sinäkin arvostat koko ajan itseäsi.

Vierailija
12025/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aito. Sinä et näe minusta kaikkea. Suojaukset ovat arvostusta Jumalalta.

Sitä odotellessa soita kelloa, niin hoitaja tuo lääkkeet.

Te käytte kimppuun koko ajan juuri siksi että täydellinen ihminen on teille liikaa. Ette te sitä kestä. Paitsi silloin kun hän kääntyy puoleenne ja hemmottelee teitä.

Juuri siksi halusin hoitajan tuovan sinulle ne lääkkeet, jota kestäisit kaiken kateuden. Ylistetään sinua vaikka sunnuntaiaamuna lisää, sopiiko?

Olen kestänyt kateutenne tähänkin asti ilman lääkkeitä. Tämä on ihan normaalia kun kyseessä on vahva ihminen.

Vierailija
12026/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nyt tässä on pilkattu? Ja ketkä kuvittelee tietävänsä kuka on loukkaantua? 

Vierailija
12027/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*loukkaantuja

Vierailija
12028/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppia galluppia!

Ketä kaipaat?

Vierailija
12029/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt hitaasti mutta varmasti päätelmäni tilanteesta, että kaipaat selkeästi enemmän S-naista, joten poistan itseni vaihtoehtona ja kuviosta. En halua kenenkään kakkosvaihtoehdoksi. Kaikkea hyvää teille 🤗💖 ja itsekin ehkä vihdoin jaksan taas keskittyä ihmisiin kun omat isot projektit on kutakuinki valmistuneet, joten kaikkea hyvää mulle myös ko. rintamalle 😁

Ps. Palstaan oon tosi pettynyt. Ei enää tätä.

Vierailija
12030/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolla on jumaluuskompleksi (god complex), uskoo olevansa muiden yläpuolella, virheetön ja oikeutettu erikoiskohteluun. Kyseessä ei ole virallinen psykiatrinen diagnoosi, vaan psykologinen termi, jolla kuvataan äärimmäisen narsistista, joustamatonta ja suuruudenhullua käyttäytymistä.

Tunnista kuka on kuka. Tärkeä asia on tunnistaa ne joilla on oikeuksia.

Vierailija
12031/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä mistä on kysymys, seuraa vaikka sivusta.

Vierailija
12032/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein susta jumalanki. Mieti.

Teit musta kuuluisan. Olet tehnyt hyvän työn, kiitos siitä.

Ole hyvä 😘 toivottavasti sait kuuluviin sen sinun toisen puolesi. Se sellainen väkivalta-fantasia 😘 

Vierailija
12033/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ois järkevintä sisäistää, että vaihtaen ei parane. Ehkä olet sen tajunnutkin, mutta silti et silmiäsi saa pidettyä kurissa.

No kyllä joskus paranee, kun löytyy sopivampi

Vierailija
12034/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppia galluppia!

Ketä kaipaat?

Työkaveri, 38v, mies

Vierailija
12035/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnista kuka on kuka. Tärkeä asia on tunnistaa ne joilla on oikeuksia.

Moikka isukki,, eläkkeellä ne eriarvoisuudet ja etuoikeudet katoaa.

Vierailija
12036/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä 😘 toivottavasti sait kuuluviin sen sinun toisen puolesi. Se sellainen väkivalta-fantasia 😘 

Väärä kohde. 😘 

Vierailija
12037/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi ollut niin ihana suhde

Keillä meillä?

Miksi kerjäät kaikilta lisätietoja?

Kaikilta? Älä harhaile. Vuorotellen yksi jos toinenkin kysyy, jos viesti on noin geneerinen.

Kyselijät voivat laittaa itse. Esimerkiksi viesti, jossa Amalia von Reuterholm Hämeenlinnasta kaipaa Kimmo Verbeekiä Janakkalasta ja tiedustelee mitä ystävällisimmin, sopisiko olla yhteyksissä. Siinäpä se nopeasti selviää, tuleeko yhteydenottoa ja tavoittaako viesti tätä kautta. Ei tarvitse onkia.

😂😂😂 No, minä laitan. Pyydän Kimmoa mitä ystävällisimmin ottamaan yhteyttä.

T. Amalia armas, kippuravarvas

Kiitos Amalia viestistä! Olet hurmaava nainen, mutta Nylkysen Kyllikki on sydämeni vanginnut. Täten minun on valitettavasti todettava, etten voi vastata kaipaukseesi. 

Noin asia ratkeaa äkkiä.

Ps. Amalia, Naukkarisen Anselmi puhuu sinusta toistuvasti lämmöllä. Tiedän, että juuri nyt asia ei ole sinulle sattuneesta syystä ajankohtainen, mutta kenties jokin päivä huomaat, että itse asiassa paljon mieluummin poimit tuoreet kukat Anselmin sikalan takaa yhteiseen maljakkoon kuin tuijottelisit ulos jäteasemani ikkunasta.

Vai niin, satusetä. Jos olet päättänyt, että ihanaa suhdetta ei tule, turha asiaa on voivotella. Sano Kyllikille terveisiä.

Vierailija
12038/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein susta jumalanki. Mieti.

Teit musta kuuluisan. Olet tehnyt hyvän työn, kiitos siitä.

Tai noh, väliäkö sillä, jos se toinenkin on taipuvainen sellaiseen, eikä osu omaan napaan, tai noh, tuskin silläkään ole väliä, kun kaverisi ovat samankaltaisia humoristisia persoonia. 

Vierailija
12039/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti saat paremman. Siitä ei ole epäilystäkään. Eri asia on, jaksaako ne paremmat sun oikkuja.

No johan on, sieltä tuli oilein klassiset 

Oletko sitä mieltä, että narsistille riittää ymmärtäjä joka oksalla?

Toihan on narsistin klassinen, että sanoo toiselle että muut ei kuitenkaan häntä kestä.

Ei nyt kuitenkaan ihan aina ole näin. Itsevarmat ihmiset sanovat tätä myös ja se on totta ettei heitä kestetä.

Siis tarkoitan että narsisti sanoo uhrilleen, ettei kukaan muu kestäisi tätä uhria kuin hän (narsisti). Väittää siis ettei toinen kelpaa kenellekään muulle.

Vierailija
12040/12214 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ihmisellä voi olla jumalkompleksi mutta heistä vain toinen on narsisti. Jos tämän ymmärtää niin elämässä pärjää hieman paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi