Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytkyt tyytyväisenä kiusatessasi.
No välillä minäkin hytkyn. On tämä koominen palsta kertakaikkisesti.
Ei tällä palstalla ole suurimmalta osin mitään tekemistä kaipauksen kanssa. Ja hyi vttu että katkeruus on rumaa, jopa luettuina sanoina. Rumia ihmisiä palsta pullollaan!
Erisivu
Vierailija kirjoitti:
Galluppia galluppia!
Ketä kaipaat?
Kuumaa miestä salilta 🥵
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät pian uuden limerenssin kohteen. Alat olla rasittava.
J:lle L
Palaa jodeliin tai plussalle. J ei ole täällä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva ihastua vielä edes kerran kunnolla. Samalla tavalla kuin A-miehestä noin neljä vuotta sitten.
Ai 4 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunteet ja kiinnostus ei kohtaa? Se josta on itse kiinnostunut ei ole vastakiinnostunut. Se kuka ei kiinnosta lainkaan juoksee perässä kuola valuen.
Etkö pääse emiliasta yli?
Nyt vasta tänään tänne ehdin. Älä nyt liikaa kuvittele itsestäsi, Emilia. Olet samalla rivillä muiden hauskojen muistojen kanssa. Ja toinen juttu, perässäkulkijoita minulla on, mutta en hae ketään. Sivusta hyvää iltaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla lanttu sekaisin.
Kai lanttu kuitenkin leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko vielä meihin?
Jos rehellisiä ollaan, niin en todellakaan. Enkä koskaan uskonutkaan. Tämä oli jotain haihattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunteet ja kiinnostus ei kohtaa? Se josta on itse kiinnostunut ei ole vastakiinnostunut. Se kuka ei kiinnosta lainkaan juoksee perässä kuola valuen.
Nyt vasta tänään tänne ehdin. Älä nyt liikaa kuvittele itsestäsi, Emilia. Olet samalla rivillä muiden hauskojen muistojen kanssa. Ja toinen juttu, perässäkulkijoita minulla on, mutta en hae ketään. Sivusta hyvää iltaa
Oletko nainen.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko vielä meihin?
Keihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein susta jumalanki. Mieti.
Teit musta kuuluisan. Olet tehnyt hyvän työn, kiitos siitä.
Mitä hienoa olisi olla kuuluisa?
Vierailija kirjoitti:
Uskotko vielä meihin?
Vielä? Aina ja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytkyt tyytyväisenä kiusatessasi.
No välillä minäkin hytkyn. On tämä koominen palsta kertakaikkisesti.
Ei tällä palstalla ole suurimmalta osin mitään tekemistä kaipauksen kanssa. Ja hyi vttu että katkeruus on rumaa, jopa luettuina sanoina. Rumia ihmisiä palsta pullollaan!
Erisivu
Katkeruus itsessään on hyvin tarpeellinen ja terveellistä. Älkää niputtako kaikkea aina yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki tietää/osaa ja tunnistaa. Harmi.
Ei osaa, ammattilaiset varsinkaan.
Ei, ei osaa ei. Ne on jänniä juttuja. Mutta yhden asian olen uhrina oppinut, miten viedä narsistilta maa jalkojen alta. Se tosin on sellainen homma, että en millään haltia mennä niin alas ja likaamaan käsiäni paskaan. Se on ihan oikeasti sellainen mittelö 🤢
Älä loukkaannu muiden tunteista.
Tämä on tärkeä asia koskien yhteiskunnan hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen.
Mitå vtun väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein susta jumalanki. Mieti.
Teit musta kuuluisan. Olet tehnyt hyvän työn, kiitos siitä.
Mitä hienoa olisi olla kuuluisa?
Ei sitä tiedä, tarina ei kerro.
Onko tämä tarkoitettu jollekin irl?