Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12214)
Kaipaamani vesiapina on vesipeto, mm. ollut uimaope ja rantavahti.
Vierailija kirjoitti:
En yritä sua. Yhteiskunta vihdoin iskostanut minuun kuin väärin tämä on.
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntematon polkupyöräileva poika jolla lippalakki (väriltään valkopunainen) ahdistelet naisia?
Se on varmaan niitä "maahanmuuttajia' Lehdessähän oli juttua kun juuri joku polkupyörä poika Helsingissä alkoi selittää jollekin naiselle kuolleesta veljestään ja pyysiä halia. Alkoi siinä sitten kouria persettä.
Kun minä puhun, minä näyn. Haluaisin nähdä silloin sinut. Haluaisin nähdä järkytykseksi. En vastaa mielikuviasi. En vastaa fantasiaasi. Sinä petyt ja murenet. Sinä häpeät itseäsi.
Minä olen onnellinen ihminen. Olen juuri sellainen kuin aina ennenkin. Sinä vahvistit minua. Ei ole minua vahvempaa naista. En usko siihen ikipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä puhun, minä näyn. Haluaisin nähdä silloin sinut. Haluaisin nähdä järkytykseksi. En vastaa mielikuviasi. En vastaa fantasiaasi. Sinä petyt ja murenet. Sinä häpeät itseäsi.
Eli kun sinä puhut niin sinä petyt itseesi ja murenet? Häpeät siis itseäsi. Ihan normaalia settiä. Tiettyyn pisteeseen saakka.
Minä olen aito. Sinä et näe minusta kaikkea. Suojaukset ovat arvostusta Jumalalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen ihminen. Olen juuri sellainen kuin aina ennenkin. Sinä vahvistit minua. Ei ole minua vahvempaa naista. En usko siihen ikipäivänä.
Täällä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aito. Sinä et näe minusta kaikkea. Suojaukset ovat arvostusta Jumalalta.
okk tarviiks kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun sinä puhut niin sinä petyt itseesi ja murenet? Häpeät siis itseäsi. Ihan normaalia settiä. Tiettyyn pisteeseen saakka.
Lukemisen ymmärtämistä on yritetty harjoitella koulussa, Pisasi on varmasti romahtanut jo alkutekijöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okk tarviiks kaupasta
En kiitos tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä!
Täällä minä vieläkin olen. Minä elän vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa soita kelloa, niin hoitaja tuo lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemisen ymmärtämistä on yritetty harjoitella koulussa, Pisasi on varmasti romahtanut jo alkutekijöissä.
Y-M-M-Ä-R-R-Ä-T-K-Ö SANAA Introspektio? Se tarkoittaa oman mielen, tietoisuuden sisältöjen ja omien tunteiden tarkkailua sekä havainnointia sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa soita kelloa, niin hoitaja tuo lääkkeet.
Te käytte kimppuun koko ajan juuri siksi että täydellinen ihminen on teille liikaa. Ette te sitä kestä. Paitsi silloin kun hän kääntyy puoleenne ja hemmottelee teitä.
En ole jaksanut nyt lukea näitä, kun en halua pahaa mieltä. Hellin ajatusta sinusta mielessäni, kunnes todistetaan että ei kannata. Tai jos ei todisteta, niin hellitään viimein toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y-M-M-Ä-R-R-Ä-T-K-Ö SANAA Introspektio? Se tarkoittaa oman mielen, tietoisuuden sisältöjen ja omien tunteiden tarkkailua sekä havainnointia sisältäpäin.
Sinä puhut koko ajan omista ongelmistasi, sinun kuuluisi käsitellä niitä itse. Olemme vastakohdat.
***** Johanna ********
🧡
**** Tapio *****
Kun minua haastatellaan elämästäni, voitte analysoida palstalla kaikkia puolia joita olette kuulleet elämästäni. Siinä on teille työtä.