Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11637)
OK, osoitit kenen seuraa arvostat ja kenen et. Se oli viimeinen tilaisuutesi koko viikolla edes jutella hetki kanssani.
Vierailija kirjoitti:
OK, osoitit kenen seuraa arvostat ja kenen et. Se oli viimeinen tilaisuutesi koko viikolla edes jutella hetki kanssani.
Draaaaaamalaama taas maalaamassa huoh
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan helpottavaa, kun et ole enää huomaavinaan.
Kai ymmärrät miksi? Sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan helpottavaa, kun et ole enää huomaavinaan.
Kai ymmärrät miksi? Sattuu.
No en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksikäö jotain uutta, jotain tosi raflaavaa 🔥
Jos siellä ei olisi valvontakameroita, olisin eilen vilauttanut kaivatulle tissiä 🤫
Aina voi vähä vilauttaa
Eiköhän koko kaveri porukan äijät ole päässyt jo näkemään kaikkien ja vähän äitiensäkin tissit. Tartte olla niin kateellinen jos joku tuttu näkee jo tuhannen kerran "kaveri" naisen tissit.
Onko kyseessä katkera "mies" vai katkera lauta, tarina ei kerro. Jää arvoitukseksi...
Joku tissilehmä taas kuvittelemassa omiansa, ihan tyyppivikoja näissä löysissä hirsissä.
Palasit lähtöpisteeseen, siihen etäiseen fantasiointiin, jossa et voi mokata tai tulla torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka on yhtä aikaa turvallinen ja sykähdyttävä
Kuka hän on?
En voi nyt kertoa 😉
Minä se olen😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙌
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kyttäämisiä 🤎
Ruskean reiän ritari lähettää terveisiä.
Minä olen vaalean rypyn ritari! Miekka tanassa kun näen pinkin herkun!
Oletko päässyt harrastamaan seksiä kaivattusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä olit sanomassa?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia kerrallaan. Yksi askel kerrallaan. Yksi päivä kerrallaan.
Kaikki paska kerralla
Vierailija kirjoitti:
Palasit lähtöpisteeseen, siihen etäiseen fantasiointiin, jossa et voi mokata tai tulla torjutuksi.
En toki, vaan odotushuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt harrastamaan seksiä kaivattusi kanssa?
Useasti ja salaa kun päästää vihan valloilleen
En tiedä johtuuko se päivämäärästä, mut heräsin todella todentuntuiseen uneen, jossa sä olit taas mulle todella vihainen, mutta suutelit heti todella intohimoisesti hiljentääksesi minut, kun otin kädestäsi kiinni ja koitin lepytellä sinua.
Mihinpä muuhun peräaukkoa palvova pystyiskään, ku vihaamiseen.... yllätys yllätys..
Onko kyseessä katkera "mies" vai katkera lauta, tarina ei kerro. Jää arvoitukseksi...