Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11637)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä johtuuko se päivämäärästä, mut heräsin todella todentuntuiseen uneen, jossa sä olit taas mulle todella vihainen, mutta suutelit heti todella intohimoisesti hiljentääksesi minut, kun otin kädestäsi kiinni ja koitin lepytellä sinua.
Elementit: viha, intohimo, hellyys, lepyttely
Kuulostaako tutuilta?
Kaivatulle kivaa päivää. Laitoin sulle jo heti aamusta viestin, mutta joku ehti poistaa sen saman tien.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä johtuuko se päivämäärästä, mut heräsin todella todentuntuiseen uneen, jossa sä olit taas mulle todella vihainen, mutta suutelit heti todella intohimoisesti hiljentääksesi minut, kun otin kädestäsi kiinni ja koitin lepytellä sinua.
Kuulostaako tutuilta?
Viha ei kuulosta, tosin hänestä en ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt harrastamaan seksiä kaivattusi kanssa?
Useasti ja salaa kun päästää vihan valloilleen
😍
Kuulostaako tutuilta?
Ei, ottaisin vain kaksi keskimmäistä, kiitos.
Miksi toisten kaipausta pitää kommentoida? Keskittykää omaanne.
Tänne tullessa on hyvä valmistaa herkkä sielunsa siihen, että joku saattaa reagoida. Tavallaan keskustelupalstan idea.
K e s k u s t e l u . . .
Kaipaustani helpottaa todella paljon, kun olen saanu todella ihanasta ihmisestä kaverin, niin on muutakin ajateltavaa. Toivottavasti tämä muuttuu syväksi ystävyydeksi. Älä ole mustasukkainen hänestä, ei ole mitään syytä siihen. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten kaipausta pitää kommentoida? Keskittykää omaanne.
Niinpä Kieltämättä ottaa päähän kun laittaa tänne jot kaunista ja herkkää ja sit joku hyökkää anustasolta mitätöimään. Vaik ei rakkautta onneks pysty mitätöimään koskaan
Vierailija kirjoitti:
Tänne tullessa on hyvä valmistaa herkkä sielunsa siihen, että joku saattaa reagoida. Tavallaan keskustelupalstan idea.
K e s k u s t e l u . . .
Mitä kohtaa ketjun otsikosta et ymmärrä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan helpottavaa, kun et ole enää huomaavinaan.
Kai ymmärrät miksi? Sattuu.
No en ymmärrä.
Olet sivusta. Et ole ap.
Oon iloinen siitä miten kauniilta villiviini näyttää, kun se on muuttunut punaiseksi ja aurinko paistaa läpi sen lehdistä. Elämässä on lukemattomia syitä olla iloinen kun vaan avaa silmät.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaustani helpottaa todella paljon, kun olen saanu todella ihanasta ihmisestä kaverin, niin on muutakin ajateltavaa. Toivottavasti tämä muuttuu syväksi ystävyydeksi. Älä ole mustasukkainen hänestä, ei ole mitään syytä siihen. 🌞
En ole ollut enää pitkään aikaan. Hämmentää vaan kun muutuit yhtäkkiä niin neutraaliksi ja etäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin kaivattu on ollut kauneimmillaan tai komeimmillaan? Erityinen hetki tai miksei useampi?
Punttisalilla siinä mun edessä, mun joka paikkaa alkoi kuumottamaan. Sit ymmärsin, että mä tuijotan.
En voinut edes katsoa.
Ne reisilihaksetki....uuuuug🔥
Onko tämä naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi.
Helposti.
Puolen päivän suukko 😚kullalleni peltojen ja ruskan keskeltä. Olisitpa täällä kanssani seuraamassa muuttolintujen matkaa. Me 🦉🦉 vaan katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Avoin lähestyttävyys ja rento meininki luo hyvän pohjan tavoitteiden saavuttamiseen.
Olisipa helppoa, jos pystyisi olemaan rento kaivatun edessä.
Voiton puolella sentään ollaan.
Miten peräaukko liittyy vihaan? -Sivusta
Ps. Ei pitkää väittelyä, kiitos.