Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11692)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ihan oikean oikeasti juuri se jonka haluat, niin ei sydämeesi silloin toisia tai muita mahtuisi eikä kiikarointiisikaan. Kyse ei ole kärsimättömyydestä vaan jostain muusta.
Puuttuu luotto etenemiseen varmaan
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Huomenta, vilkuilitkohan minua aamukahvilla. Sivusilmällä siltä näytti:)
Kivaa tiistaita rakkaalle. Alan soljua aamulenkille raikkaaseen syyssäähän. 🤗💚
En pidä tästä hajeesta. Toivoisin selkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, vilkuilitkohan minua aamukahvilla. Sivusilmällä siltä näytti:)
Mitään en myönnä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ihan oikean oikeasti juuri se jonka haluat, niin ei sydämeesi silloin toisia tai muita mahtuisi eikä kiikarointiisikaan. Kyse ei ole kärsimättömyydestä vaan jostain muusta.
Mitkä seikat tätä luottoa rakentavat ja edesauttavat? Jos miettii useita osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
En pidä tästä hajeesta. Toivoisin selkeyttä.
Tavoitetta kohti vaan sitten.
Avoin lähestyttävyys ja rento meininki luo hyvän pohjan tavoitteiden saavuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Avoin lähestyttävyys ja rento meininki luo hyvän pohjan tavoitteiden saavuttamiseen.
Olisiko se sitä myös suhteen edetessä, suhteessa ja suhteen aikana?
Toisen rajat eivät välttämättä ole sama kuin toisen rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä seikat tätä luottoa rakentavat ja edesauttavat? Jos miettii useita osapuolia.
Johdonmukaisuus signaaleissa ainakin. Itse tarvitsen alkuvaiheessa sitä ennustettavuutta, että pääsen eroon pelostani tulla torjutuksi. Katsekontakti, hymyily ja avoin kehonkieli joka kerta eikä vain silloin tällöin. Pieniin askeleisiin vastaaminen ettei tule tunnetta, että kiinnostus on yksipuolista tai epätasapainossa. Kolmansien pyörien työntäminen kauemmas, jotta tilanne ei vaikuttaisi liian monimutkaiselta. Ylipäätään se turvallisuuden tunne, joka tulee toistuvista, positiivisista ja ennustettavista vuorovaikutustilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ihmisten kaipaus on vain sitä, ettei pysty hyväksymään että se toinen jätti hänet ja pystyi unohtamaan. Ei hyväksy sitä, että toinen haluaa parempaa.
Aina ja ihan aina on tarjolla parempaa kuin pelkkä kaipaus.
Ei kaikille. Minä en pysty ilman voimakkaita tunteita. Jos mielessä on vain yksi niin se on eikä vaihdu. En hae toisesta vain seksiä ja seuraa, vaan aivan muun pitää kohdata välillä. Jos se yksi jää lähemmin tutustumatta niin ei ne kiinnostukset sitten vaihdu niin että katsonpa sitten toisen. Kun se toinen tuntuu täysin omalta ihmiseltä. Se tulee jo kohdatessa jolloin voin olla oma pöllö itseni. Peittämättä sitä normaalin virallisuuden alle. Sivusta.
Tämä on niin totta! Silloin aikoinaan ku nähtiin hänen työpaikallaan, olin aina pöllöistä pöllöin oma itteni, ei tarvinnu esittää ja pönöttää 😎
Hyvä tietää etten ole oikea mies niille naisille, jotka menee lukkoon mun lähellä.
Hah sivusta. Se joka saa mut änkyttämään, punastelemaan tai menemään muuten vaikeaksi, on kyllä todella erityinen tapaus, koska tavallisesti kukaan ei hetkauta sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Toisen rajat eivät välttämättä ole sama kuin toisen rajat.
Jokainen määrittelee omansa, ja sitten jos ne ovat sopusoinnussa, voi syntyä onnellinen suhde. Jos toisella ei ole mitään rajoja, ei ainakaan meikäläistä edes kiinnosta....
On helppo kunnioittaa ihmistä joka kunnioittaa itseään ja toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sitä myös suhteen edetessä, suhteessa ja suhteen aikana?
Jep
Ihminen joka on yhtä aikaa turvallinen ja sykähdyttävä
Niinpä.