Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos välittää toisesta, ei painosta häntä laastariksi vaan hoitaa oman tunnetyönsä siihen jamaan, että on valmis uuteen... eikös...
En ole eronnut. Ikuisesti hänen.
Ja ketä kaipaat tällä palstalla ? 😄
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa mulle, onko tää normaalia, et tunnissa mun tunne ehti kulkea surusta raastavaan ikävään?
Epävakaa persoona
Hyvää yötä lutcat. Nyt ei jaksa flirtata enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa mulle, onko tää normaalia, et tunnissa mun tunne ehti kulkea surusta raastavaan ikävään?
Mulla menee samoin. Tää palsta ei yhtään auta.
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän säkin mua vielä, vaikka ei ole nähty kuukausiin? :(
Poissa silmistä, poissa mielestä. Näin siinä varmaan tulee pikkuhiljaa tulee käymään.😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Kun rakastaa niin niitä asioita tekee ihan luonnostaan toisen hyväksi, eikä se tunnu kipeältä koska juuri sitä haluaakin tehdä. Jos rakkauden tekoja pitää pakottaa, niin ei se rakkautta ole.
Tästä olen sekä samaa että eri mieltä. On aivan totta tuo, että rakastaessaan haluaa tehdä ja luonnostaan tekee toisen hyväksi. Siitä huolimatta se voi joskus tehdä myös kipeää, koska kyseessä voivat joskus olla hyvinkin suuret tai itselle vaikeat asiat, vaikka haluaakin silti tehdä juuri tämän valinnan. Onnekas se, joka ei koskaan tällaisten valintojen eteen joudu.
Ja unohtui: sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee samoin. Tää palsta ei yhtään auta.
Tää palata on /c:stä T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Sun nettipersoona oli se mikä katkaisi kamelin selän.
Täytyy vähentää kirjoittelua ja kirjoittaa vähemmän tunnisteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Pieruja tulee tämän tästä. Huh mikä käry peiton alla 🤭
Mulla sama, kun syö herneitä ja papuja. Naurattaa oikein, kuinka pahalta peiton slla haisee. Oltais hyvä match🥹
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan perusmeiningiltä. Lisäisin vielä ärsyyntymisen, ilon, toiveikkuuden, toivottomuuden, turhautumisen ja innostuksen. Ei tarvita tuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nettipersoona oli se mikä katkaisi kamelin selän.
Täytyy vähentää kirjoittelua ja kirjoittaa vähemmän tunnisteellisia.
Tuskin edes oli sulle. Sivusta
Olipa kerran kaksi naista, joita mies sanoi rakastavansa. Toiselle hän antoi itsensä, aikansa, yhteisen elämän, lapsia ja valtavat määrät omaisuutta. Toiselle hän ei antanut mitään. Sen pituinen se.
Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Tuo pieruhuumori on yllättävän yleistä häiriintyneiden keskuudessa.
jos ihmiselle on huumoria nauraa pierulle niin siinä on jotain pientä puutetta.
Vieläkin haluaisin sua rakastaa, mulla olis sulle niin paljon annettavaa. Jos se olis vastavuoroista, saisit kylpeä mun rakkaudessa ja yllättyä.