Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11881)
Miksi söisin väkisin salaattia kun kehoni vaatii kebabia. En myöskään rakastele epäkiihoittavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän säkin mua vielä, vaikka ei ole nähty kuukausiin? :(
Joka päivä ja joka ikinen yö.
Vierailija kirjoitti:
Mietin jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Jos löydän hävikkilihaa roskiksesta niin saatan tehdä poikkeuksen.
Odota hetki niin piiloudun molokkiin, se näytti olevan sopivasti täynnä. Etsiminen helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutele mua ennen kuin elämä vie erilleen
Elämä saattaa meidät yhteen, älä huoli nainen.
"Elämä saattaa". En ole tarpeeksi tärkeä että aktiivisesti tekisit jotain vaan odottelet sattumaa?
Jos toinen ei koskaan tee mitään siirtoja toisen suuntaan, niin antaapi olla sitten. Eipä varmaan kiinnosta HÄN. Tämä nm.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän sä haluat nähdä minut. Meinaan että ehkä on ajatukset muuttuneet, kun ei ikinä tiedä mitä sun työpaikallakin minusta puhutaan, kun oon tällainen iki...luuseri. Todennäköisesti se nousee välillä kahvipöydässä kauhistelun aiheeksi. Kun se sun työkaverikin oli ne tarinat piilottanut, niin ehkä mua on jo kauhisteltu. Aika epänormaali ihminen oon omastakin mielestä. En osaa elää elämää kuten normaalit ihmiset. Elämänhallintataidot puuttuu. Sosiaaliset taidot on kai vialliset. Hyvin saatan olla joku autisti tai vastaava. Mistähän sais diagnoosin.
Haluun nähdä!
Jos välittää toisesta, ei painosta häntä laastariksi vaan hoitaa oman tunnetyönsä siihen jamaan, että on valmis uuteen... eikös...
Vierailija kirjoitti:
Jos välittää toisesta, ei painosta häntä laastariksi vaan hoitaa oman tunnetyönsä siihen jamaan, että on valmis uuteen... eikös...
En ole eronnut. Ikuisesti hänen.
Sun nettipersoona oli se mikä katkaisi kamelin selän.
Kirjoitin sulle joku ilta aiemminkin. Mietin sitä että oliko sun tarina ollut oikeasti jo lähes 24 tuntia, kun katoin sen. Kun se yhtäkkiä katosi. Vai poistitko sen, kun katsoin. Valvooko joku katsonko niitä. Harmi kun en muistanut tarkistaa montako tuntia se oli ollut. Mutta voin olla varalta katsomatta niitä omalla tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Kun rakastaa niin niitä asioita tekee ihan luonnostaan toisen hyväksi, eikä se tunnu kipeältä koska juuri sitä haluaakin tehdä. Jos rakkauden tekoja pitää pakottaa, niin ei se rakkautta ole.
Näin on. Kun tarjolla on vain ei oota, siitä on rakkaus kaukana. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sinisilmä, niin joo, mietin.
Vierailija kirjoitti:
Aina minä jotenkin onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä? Avaudun liikaa? Elän niin tylsää elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut. Ikuisesti hänen.
Ei mua kyllä kiinnosta tuntemattoman ihmisen asiat.
Monissa maissa ihmiset syövät suurimmaksi osaksi kasvispainotteisesti maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Kun rakastaa niin niitä asioita tekee ihan luonnostaan toisen hyväksi, eikä se tunnu kipeältä koska juuri sitä haluaakin tehdä. Jos rakkauden tekoja pitää pakottaa, niin ei se rakkautta ole.
Tästä olen sekä samaa että eri mieltä. On aivan totta tuo, että rakastaessaan haluaa tehdä ja luonnostaan tekee toisen hyväksi. Siitä huolimatta se voi joskus tehdä myös kipeää, koska kyseessä voivat joskus olla hyvinkin suuret tai itselle vaikeat asiat, vaikka haluaakin silti tehdä juuri tämän valinnan. Onnekas se, joka ei koskaan tällaisten valintojen eteen joudu.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jaksat?
Joko paistat pihvini? 😉