Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11987)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen kauneus sokaisee miehen, on mies laitettava vaihtoon.
No varmaankin, jos alkaa törmäillä vaikka oviin ja ikkunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vegeburgeri kaivatun kanssa kuin pihviateria yksin
Entä jos kaivattusi rakastaa pihviä? 😉
Sisäfilepihvi 😋
Olen kaikkiruokainen; liha, kala, broileri. Jopa makkara harvakseltaan. Kasvisruokakin käy, mutta harvakseltaan. Pidän lihasta. Mikään ei voita pihviateriaa viinin kera. 😋
Miulle kanaa, turskaa, turskan maksaa, sardiineja, munia, hapanmaitotuotteita.
Hitto, kun sä nainen oot tehny musta näin heikon.
Ratkaisen kaikki ne ongelmat... 🌿
Pieruja tulee tämän tästä. Huh mikä käry peiton alla 🤭
Mulla sama, kun syö herneitä ja papuja. Naurattaa oikein, kuinka pahalta peiton slla haisee. Oltais hyvä match🥹
Vierailija kirjoitti:
Miks mua alkoi sattua sisältä kun luen tätä ketjua?
Puhallan parantavasti 😙
Lupaukset ovat tehty rikottaviksi.
Kun tätä ketjua lukee on onnellinen että kuuluu niihin ihmisiin, jotka ei osaa rakastaa.
Otan osaa
Salaatti voi lihottaa.
Aloita silloin suklaadietti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että meidän välillä on jotain. Mutta miten voi olla näin haastavaa edes se että nähdään joskus jossain?
Kun aika on?
Jos yhteydenpito ei tunnu hyvältä tässä tilanteeessa ja se kuormittaa, sitä on ehkä järkevää rajoittaa oman jaksamisen vuoksi.
Mietitköhän säkin mua vielä, vaikka ei ole nähty kuukausiin? :(
Vierailija kirjoitti:
Et kai tosissasi odottele vuosikausia vain palstalla? Älä hyvä ihminen oleta että muut niin tekisivät. Tuskin Sun Kaivattusi edes on täällä.
Jotkuthan täällä oli odottelemassa? Odottelusta puhuivat, että on normaalia niiden elämässä.
Haluaisin kertoa sulle, että kaipaan meitä.
Vieläköhän sä haluat nähdä minut. Meinaan että ehkä on ajatukset muuttuneet, kun ei ikinä tiedä mitä sun työpaikallakin minusta puhutaan, kun oon tällainen iki...luuseri. Todennäköisesti se nousee välillä kahvipöydässä kauhistelun aiheeksi. Kun se sun työkaverikin oli ne tarinat piilottanut, niin ehkä mua on jo kauhisteltu. Aika epänormaali ihminen oon omastakin mielestä. En osaa elää elämää kuten normaalit ihmiset. Elämänhallintataidot puuttuu. Sosiaaliset taidot on kai vialliset. Hyvin saatan olla joku autisti tai vastaava. Mistähän sais diagnoosin.
Jos löydän hävikkilihaa roskiksesta niin saatan tehdä poikkeuksen.
Minä sinua. Öitä