Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9811)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten kiusaa sua millään "kävin juuri treffeillä" -vihjailuilla täällä. Tilanne on muutenkin tarpeeksi raskas. Eikä tulis mieleenkään mitkään treffit tässä nyt.
Kertoisitpa siitä mulle että miksi elämä on raskasta nyt
Kerron jos kysyt
OLET SIVUSTA
Anonyymi-sivulla kukaan ei ole sivusta!
💯% totta, täällä jokainen voi ja saa vastata jos uskoo/luulee kaipausviestin olevan/tulevan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät ja tyhmät ihmiset pilaavat maailman.
ja vielä,kun miettii miten lyhyt ihmiselämä on.Ei voi ymmärtää negailua ja kaikkea pahaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olemme Tuttu Jutussa.
Kuulokkeissani on musiikki.
Juontaja kysyy sinulta: erotiikkaa vai yllätystä?
m-n
erotiikkaa
Eipä ehtinyt tänne koko viikonloppuna. Lue: en muistanut koko ketjua. Mutta nyt muistin ja laitan toki Emilialle tiukan yöhalin (älä ota vastaan, jos ei tunnu hyvältä). T. Nainen jostakin
Hyvää yötä ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä 🤗
Oispa meillä irl välit. Olis taas vaikka mitä kerrottavaa, mutta kyllä mä puheenvuoron sullekin antaisin.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten kiusaa sua millään "kävin juuri treffeillä" -vihjailuilla täällä. Tilanne on muutenkin tarpeeksi raskas. Eikä tulis mieleenkään mitkään treffit tässä nyt.
Kertoisitpa siitä mulle että miksi elämä on raskasta nyt
Kerron jos kysyt
OLET SIVUSTA
Anonyymi-sivulla kukaan ei ole sivusta!
💯% totta, täällä jokainen voi ja saa vastata jos uskoo/luulee kaipausviestin olevan/tulevan itselleen.
Oletpa tyhmä.En viitsi kirjoittaa enemmän, syystä,että...
Seksi on aliarvostettua. Terveisin Nainen
Mulla on vinot pinot täynnä todisteita siitä ettei me kuuluta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Laitapa ne tähän.
Toivottavasti minäkin unohtaisin ketjun. Ainoa hetki, jos en käy täällä on se, että mulla on liian kiireistä töiden ja opiskelujen kanssa tai sit mä nukun pois väsymystä. Muuten luen näitä päivittäin.
Katselisin sua mielelläni silmiin niin kuin siinä yhdessä viestissä missä puhuttiin siitä muumi rakkaus mukista
Sun hiukset on ihanan väriset.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitään.
🤡🌀
En mäkään
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
Tääkin on varmaan mulle.
Vierailija kirjoitti:
No anna tulla
Miks trolli ei voi tehdä omaa aloitusta, vaan alkaa eläytymään toisen rooliin ja vastailemaan toisen puolesta viestikaupalla? No siksi, kun se ei keksi mitään omaa aihetta.