Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9811)
Vierailija kirjoitti:
Joskus asiat ovat parempia kun niitä joutuu hieman odottamaan.
Kauanko vielä meinasit odotuttaa? Eikö tässä oo jo riittävän monta vuotta venailtu
Vierailija kirjoitti:
Viikonloputkin tuntuu ikuisuudelta eikä päästä puheisiin viikollakaan.
Laita viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lutca, mikset rakasta mua?
Oisko syy asenteessasi? -sivu
No rakastatko sä mua sit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloputkin tuntuu ikuisuudelta eikä päästä puheisiin viikollakaan.
Laita viestiä.
Nähdään kyllä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten kiusaa sua millään "kävin juuri treffeillä" -vihjailuilla täällä. Tilanne on muutenkin tarpeeksi raskas. Eikä tulis mieleenkään mitkään treffit tässä nyt.
Ei se ole kiusaamista, jos käy treffeillä
Luepa uudestaan.
On ikävä ja vaikea olo jotenkin. Mä taidan olla vähän kovilla. Ei usein enää ehditä niihin syvällisempiin keskusteluihin. On vähän epävarma olo siitäkin mitä sä tästä kaikesta ajattelet. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten kiusaa sua millään "kävin juuri treffeillä" -vihjailuilla täällä. Tilanne on muutenkin tarpeeksi raskas. Eikä tulis mieleenkään mitkään treffit tässä nyt.
Kertoisitpa siitä mulle että miksi elämä on raskasta nyt
Kerron jos kysyt
OLET SIVUSTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku päivä takautuvasti kerron.
Voisin kiertää sieltä päin huomennakin, samalla värillä kun päivällä huomasit. nimet on kivoja meillä muttei trolleille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan seuraa olisi, jos vain seksiä haluaisi. Mutta miksi jotkut ovat silti itsekseen? Hyvä kysymys, eikö totta?
"Seksi" on yliarvostettua. Lisääntyminen ja uudet sukupolvet ja sukulaiset tärkeitä, tärkeämpiä päämääränä kuin väline tai "matka".
Kiteen suunnalta hyvää yötä. En kerro syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron jos kysyt
OLET SIVUSTA
Anonyymi-sivulla kukaan ei ole sivusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään, joka lutkittelee. Jonkin sortin tyylitaju pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron jos kysyt
Kunpa me juteltaisiin että voitaisiin jutella siitä myös. Haluaisin kuulla ja ymmärtää
Mäkin harmittelen, ettei meillä ole sellasta puheyhteyttä, et vois kertoa toiselle ongelmistaan ja onnistumisistaan. Noh, ei voi mitään. Sivu
Tilanne voi kohentua ja puheyhteys kehkeytyä.
Oikea addiktioni on kanelipulla, mutta jos sitä ei ole saatavilla niin syön omarmunkkia.
Helpottais tieto onko se syys-, loka- vai marraskuu? Vai tapahtuuko edes vuoden sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra y tässä ei ole
kukaan minulle tärkeä/
merkittävä, pelkkä
kustannuksellani
pilailija; ehkä kôprofiili?
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron jos kysyt
Kunpa me juteltaisiin että voitaisiin jutella siitä myös. Haluaisin kuulla ja ymmärtää
Mäkin harmittelen, ettei meillä ole sellasta puheyhteyttä, et vois kertoa toiselle ongelmistaan ja onnistumisistaan. Noh, ei voi mitään. Sivu
Tilanne voi kohentua ja puheyhteys kehkeytyä.
No tuskin meillä. Tilanne on niin surullinen. Sivu
Älkää nolostelko mun puolesta.
No tässähän tämä. Just huomasin, että unohdin kysyä sun tämän päivän tuurista. Laitan huomenna viestin irl.