Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8612)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen kaivatun vaimo teki kuulemma aloitteen ja entinen kaivattu vttuili sillä mulle. Että eräs sentään pyysi häntä seurustelemaan ihan suoraan ensinäkemältä.
K:n hoviväelle tiedoksi.
Mikä ylläri, että viesti poistettiin. Kaikki pitää yhä kääntää toisten syyksi.
Kaikki taisi olla narsistisen persoonan omaa projisointia?
Syvällisyydet keskustellaan tosin muualla kuin palstalla😁
Jännitän nähdäänköhän me huomenna? Aion silti laittautua nätiksi sinua varten :)
Mä oon nyt hämmentynyt eli yritätkö tahallaan ärsyttää vai haluatko vain syyn jutella mun kanssa? En okein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi mies onneksi nyt.
Niinii😁
Vierailija kirjoitti:
Jotain hyötyä näistäkin horinoista, jos yksikin naisparka nyt välttyy jonkun auervaaran vedätykseltä. Muutenkin miehessä kannattaa katsoa tekoja enemmän kuin puheita.
Myös nainen voi olla narsisti. Etenkin sellainen, joka eristää miehen vanhoista ystävistään ja uhkailee muita jatkuvasti jonkin tasoisella väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Welcome to the basement
Ei tulla. Usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle paikka vieressä aina vapaana. Kunhan istuu liki, ettei jää milliäkään reisieemme väliin.
Tää onkin hauska, kun nojatuoleissa istuttiin niin, ettei käsivarsien väliin jäänyt paljon mitään. Sohvalla sen sijaan siirtyi hiukan kauemmas.
Hauska toi, ja jollakin toisella saattoi kosketti huulet tai posket tai korvat toisiaan vierekkäin ollessa
Vierailija kirjoitti:
Jännitän nähdäänköhän me huomenna? Aion silti laittautua nätiksi sinua varten :)
En näe huomenna ketään. Oon vaan yksin ja möllötän.
Vierailija kirjoitti:
Welcome to the basement
Et sä siellä enää ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle paikka vieressä aina vapaana. Kunhan istuu liki, ettei jää milliäkään reisieemme väliin.
Tää onkin hauska, kun nojatuoleissa istuttiin niin, ettei käsivarsien väliin jäänyt paljon mitään. Sohvalla sen sijaan siirtyi hiukan kauemmas.
Hauska toi, ja jollakin toisella saattoi kosketti huulet tai posket tai korvat toisiaan vierekkäin ollessa
Nii ja ne yhdet pussaili ihan näkyvästi. Kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain hyötyä näistäkin horinoista, jos yksikin naisparka nyt välttyy jonkun auervaaran vedätykseltä. Muutenkin miehessä kannattaa katsoa tekoja enemmän kuin puheita.
Myös nainen voi olla narsisti. Etenkin sellainen, joka eristää miehen vanhoista ystävistään ja uhkailee muita jatkuvasti jonkin tasoisella väkivallalla.
Nais narsisteja on, enemmän miesten ongelma silti. Naisilla epävakaa läheisriippuvuus sunmuu useammin
Ihan vahingossa osui huulet yhteen, oho, semmonen horjahdus 😂
Voisin olla kaivatun hovinarri. Mutta se idea on ehkä jo käynyt vähän vanhaksi, ainakin omassa päässäni.
Tyyliin olinkin, toisessa elämässä.
Haluaisin lempeitä lepertelyjä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vois käytellä semmosta naikkosta joka tarjoutuu ite vapaaehtoisesti käytettäväksi, ja sitten kun tulee vastaan se jonka oikeesti haluan, niin teen kyllä kaikkeni ja vien vaikka vihille.
Sen samoin tein lakkaisi sulla kiinnostus ja tarvekäyttö siihen naikkoseen, eiköstä vaan?
Ei se vaadi mitään kiinnostusta, jos ottaa helppoa sänkyseuraa joka on tarjolla. Naiset ei tajua tätä
Voiko tollasessa tilanteessa mies valehdella aivan totaalisesti olevansa mm. kiinnostunut, haluavansa juuri ton naisen, rakastavansa, ym ja tms?
Aina on ollu miehiä jotka sanoo ihan mitä vaan, jotta pääsevät tavoitteeseensa
Ja se on pääasia, tämän aloite-jankkauksen perusteella. Aivan sama mihin päätyy, kunhan ei tarvitse olla missään määrin itse siitä vastuussa. Vau, on se tavoiteltavan arvoista.. joku vajaa nukke siinä. :0
Hississä on tilaa vielä yhdelle, joka käyttää rexonaa.