Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8088)
Harmi etten jutellut kanssasi silloin viimeisenä päivänä. Ei pitäis aina laittaa muita edelle.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne eläimet miettivät syntiinlankeemuksen aikaan?
Jokainen, joka sallii toisten kidutuksen kuvitellen sen olevan Jumalan tahto, joutuu lopulta itse Helvettiin. Ei ikuisesti, mutta jokaiselle aikansa. Armo ei katso uskoa, vaan sisintä. Vain rakkaus saa jatkaa, ja luoda uuttavä elämää. Sen sain juuri ennen kuolemaani kuulla taholta, johon olin jo aikaa sitten menettänyt uskoni.
Taivaaseen ei pääse tekojen mukaan vain uskon mukaan. Taivaaseen voi mennä murhamies kaduttuaan, mutta ulkonaisesti rehellisesti elänyt ei.
Sepä se. V*ttuako tässä edes yrittää ihmisiksi elää.
J:lle sanoisin että katso vain rohkeasti kohti, älä käännä katsettasi pois, tiedän että huomaat minut joka tapauksessa ihan sekunnissa, kun liikun siellä missä sinäkin. Vaikka tiemme erkanivat aikoinaan, olet minulle yhä se "minun nuoruuden rakkaus" jota en ole koskaan unohtanut. Katseesi saa edelleen sydämeni pomppimaan, katseellasi ja hymylläsihän sinä minut hurmasit aikoinaankin.
Ikävöin sinua yhä ja odotan yhä vuoroani, sitä lopullista. Tarvitsen sinua. Älä tuota minulle enää pettymystä, suurin syy paluuseeni olit sinä, nyt olisi jo meidän aika, elämä on lyhyt. Tiedän että sinullakin on yhä tunteita minua kohtaan, näen ja aistin sen.
Vierailija kirjoitti:
J:lle sanoisin että katso vain rohkeasti kohti, älä käännä katsettasi pois, tiedän että huomaat minut joka tapauksessa ihan sekunnissa, kun liikun siellä missä sinäkin. Vaikka tiemme erkanivat aikoinaan, olet minulle yhä se "minun nuoruuden rakkaus" jota en ole koskaan unohtanut. Katseesi saa edelleen sydämeni pomppimaan, katseellasi ja hymylläsihän sinä minut hurmasit aikoinaankin.
Missä miehet ratsastaa?
Vierailija kirjoitti:
2+
Tännekään viitsi enää mitään kirjoittaa, kun joku riepukka leikkaa ja liimaa täältä tekstejä ja räävii niitä sitten yöketjussa. Hankkis jotain fiksumpaa harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2+
Tännekään viitsi enää mitään kirjoittaa, kun joku riepukka leikkaa ja liimaa täältä tekstejä ja räävii niitä sitten yöketjussa. Hankkis jotain fiksumpaa harrastusta.
Muutama hahmo vastailee, tsättäilee ja tenttaa randomien kanssa. Heikoimmat alkaa näkemään harhoja. Kannattaa pitäytyä vain terveisissä. Terveinen on muutaman sanan mittainen lause, yleensä positiivinen sellainen.
Välillä sitä miettii mitä jotkut pohtii ja miettii, mitä ihmettä heidän päässään liikkuu, kun esim. Eilinen pedofiili-kommentti. Jos tuollaista puhuu irl. Eikö kukaan ole huolissaan puhujan mielenterveydestä? Missä on läheiset? Vai onko tuo nykyään ihan normaalia? Jos tuo on ihan normaalia, niin en yhtään ihmettele jos "tajuamattaan ruusunpunaiset lasit päässään" ajautuu helvetilliseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ***** Johanna 😚 ja hyvää viikonloppua.
Milloin nähdään taas?
Maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne eläimet miettivät syntiinlankeemuksen aikaan?
Jokainen, joka sallii toisten kidutuksen kuvitellen sen olevan Jumalan tahto, joutuu lopulta itse Helvettiin. Ei ikuisesti, mutta jokaiselle aikansa. Armo ei katso uskoa, vaan sisintä. Vain rakkaus saa jatkaa, ja luoda uuttavä elämää. Sen sain juuri ennen kuolemaani kuulla taholta, johon olin jo aikaa sitten menettänyt uskoni.
Taivaaseen ei pääse tekojen mukaan vain uskon mukaan. Taivaaseen voi mennä murhamies kaduttuaan, mutta ulkonaisesti rehellisesti elänyt ei.
Sepä se. V*ttuako tässä edes yrittää ihmisiksi elää.
Sydämen asenne ratkaisee. Jokainen ihminenhän tekee vääriä valintoja joka päivä, vaikka ei edes haluaisi. Ratkaisevaa onkin se, että Jeesuksen seuraaja katuu niitä, eikä halua elää sellaista elämää. Hän pyytää Jumalalta apua muutokseen ja myös saa sitä apua ja lohdutusta, koska Jumala antaa hyvyyttään kaikille, jotka pyytävät hänen tahtonsa mukaisia asioita. <3
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2+
Muutama hahmo vastailee, tsättäilee ja tenttaa randomien kanssa. Heikoimmat alkaa näkemään harhoja. Kannattaa pitäytyä vain terveisissä. Terveinen on muutaman sanan mittainen lause, yleensä positiivinen sellainen.
Kuten tämä sinun viestisi. 😂
Huomenta, toivottavasti sinulla en ole kovin paha olo ja nähdään huomenna!
N34
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ***** Johanna 😚 ja hyvää viikonloppua.
Milloin nähdään taas?
Hyvää viikonloppua! 🍁
En tiedä, milloin nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten jutellut kanssasi silloin viimeisenä päivänä. Ei pitäis aina laittaa muita edelle.
Harmittelut ai auta.
Mennyttä mikä mennyttä, eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa.
Jälkiviisaus on paras viisaus.
ym
Kauniita unia 🤗