Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8109)
Miksei voi puhua asioita irl? Et vastaa viestiini. Täällä kaikki menee sekaisin. On ihan älytöntä katkaista välit, kun et tiedä edes, mistä on kyse. Olettamusten varassa on turha tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana en mene nukkumaan hyvillä mielin vaan surullisena. Mitä vielä pitää menettää?
Älä menetä yöuntasi minkään takia. Juo iltakaakao sahramilla ja rauhoita alitajuntasi, ehkä saat viestin toisaalta. Hyvää yötä. Uusi päivä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän todellakin tarvis jutella.
Kenen kans haluat jutella?
Sen, jonka kanssa viimeksi tyssäsi siihen, että häntä ahdisti eikä hän halunnut avautua syistä.
Milloin tämä tapahtui? Kesälläkö? Sivusta.
24 (kevät)talvella.
Sovitaan jutteluaika.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne eläimet miettivät syntiinlankeemuksen aikaan?
Jokainen, joka sallii toisten kidutuksen kuvitellen sen olevan Jumalan tahto, joutuu lopulta itse Helvettiin. Ei ikuisesti, mutta jokaiselle aikansa. Armo ei katso uskoa, vaan sisintä. Vain rakkaus saa jatkaa, ja luoda uuttavä elämää. Sen sain juuri ennen kuolemaani kuulla taholta, johon olin jo aikaa sitten menettänyt uskoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana en mene nukkumaan hyvillä mielin vaan surullisena. Mitä vielä pitää menettää?
Joskus elämä hymyilee, joskus satuttaa, vähän joskus vuorotellenkin. Mutta niistä voi oppiakin.
Keskimäärin ei näin monta vuotta putkeen vain riko ja satuta.
Vierailija kirjoitti:
Vidduako kaipaat, jos pelasit. Yrititkö saada kaivatustasi henkisen yliotteen? Mutta hänpä ei ollutkaan tyhmä. Luuletko, ettei kaivattusi tiedä, ettei tuollainen ole rakkautta nähnytkään. Hänpä saa nyt muualta sitä, mitä sinä et kyennyt antamaan. Kaikki siis hyvin 👌
Kaipaan viddua 👍🏻
Ketjussa kaipaaminen on yllättävän aikaavievää hommaa. Ensin pitää kahlata päivän viestit läpi ja bongata, löytyykö osumia. Ja jos löytyy, niin sitten vielä pysähtyä miettimään, mitähän vastaisi. Sitten jos löytyy jäähyväisiä, pitää varata toipumishetki.
Mammoille muistutus - mammoille annetusta tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä menetä yöuntasi minkään takia. Juo iltakaakao sahramilla ja rauhoita alitajuntasi, ehkä saat viestin toisaalta. Hyvää yötä. Uusi päivä huomenna.
Olen harkinnut taikasieniä, jos avautuisi uutta ymmärrystä.
Nähtävästi mutta haitanneeko tuo mittään. =D
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi puhua asioita irl? Et vastaa viestiini. Täällä kaikki menee sekaisin. On ihan älytöntä katkaista välit, kun et tiedä edes, mistä on kyse. Olettamusten varassa on turha tuomita.
Ehkä hänellä on puhelin kadoksissa tai rikkoontunut? Joku päivitys siinä? Ei vaan huomaa katsoa? Mitä voisikaan olla syitä?
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä kirjoittaa ollenkaan mitään tänne Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle vai häiritseekö olemassaoloni?
Olet sydämelliset tervetullut kirjavaan joukkoomme.
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä kirjoittaa ollenkaan mitään tänne Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle vai häiritseekö olemassaoloni?
Kyllä saat etkä häiritse, et kuitenkaan omisi kaikkia viestejä kun meitä on muitakin kaipaajia.
Vierailija kirjoitti:
Tänne tietysti terveisiä!
Hyvää yötä ***** Johanna 😚 ja hyvää viikonloppua.
Milloin nähdään taas?
Mulla on sua ikävä 😔 Oltaispa voitu katsoa mihin tää johtaa.
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne eläimet miettivät syntiinlankeemuksen aikaan?
Jokainen, joka sallii toisten kidutuksen kuvitellen sen olevan Jumalan tahto, joutuu lopulta itse Helvettiin. Ei ikuisesti, mutta jokaiselle aikansa. Armo ei katso uskoa, vaan sisintä. Vain rakkaus saa jatkaa, ja luoda uuttavä elämää. Sen sain juuri ennen kuolemaani kuulla taholta, johon olin jo aikaa sitten menettänyt uskoni.
No jo on elukoilla mietteet!