Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8109)

Vierailija
7901/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä kirjoittaa ollenkaan mitään tänne Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle vai häiritseekö olemassaoloni? 

Vierailija
7902/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi puhua asioita irl? Et vastaa viestiini. Täällä kaikki menee sekaisin. On ihan älytöntä katkaista välit, kun et tiedä edes, mistä on kyse. Olettamusten varassa on turha tuomita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7903/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana en mene nukkumaan hyvillä mielin vaan surullisena. Mitä vielä pitää menettää?

Älä menetä yöuntasi minkään takia. Juo iltakaakao sahramilla ja rauhoita alitajuntasi, ehkä saat viestin toisaalta. Hyvää yötä. Uusi päivä huomenna.

Vierailija
7904/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän todellakin tarvis jutella.

Kenen kans haluat jutella?

Sen, jonka kanssa viimeksi tyssäsi siihen, että häntä ahdisti eikä hän halunnut avautua syistä.

Milloin tämä tapahtui? Kesälläkö? Sivusta.

24 (kevät)talvella.

Sovitaan jutteluaika.

Vierailija
7905/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne eläimet miettivät syntiinlankeemuksen aikaan?

Jokainen, joka sallii toisten kidutuksen kuvitellen sen olevan Jumalan tahto, joutuu lopulta itse Helvettiin. Ei ikuisesti, mutta jokaiselle aikansa. Armo ei katso uskoa, vaan sisintä. Vain rakkaus saa jatkaa, ja luoda uuttavä elämää. Sen sain juuri ennen kuolemaani kuulla taholta, johon olin jo aikaa sitten menettänyt uskoni.

Vierailija
7906/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana en mene nukkumaan hyvillä mielin vaan surullisena. Mitä vielä pitää menettää?

Joskus elämä hymyilee, joskus satuttaa, vähän joskus vuorotellenkin. Mutta niistä voi oppiakin. 

Keskimäärin ei näin monta vuotta putkeen vain riko ja satuta.

Vierailija
7907/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vidduako kaipaat, jos pelasit. Yrititkö saada kaivatustasi henkisen yliotteen? Mutta hänpä ei ollutkaan tyhmä. Luuletko, ettei kaivattusi tiedä, ettei tuollainen ole rakkautta nähnytkään. Hänpä saa nyt muualta sitä, mitä sinä et kyennyt antamaan. Kaikki siis hyvin 👌

Kaipaan viddua 👍🏻 

Vierailija
7908/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa kaipaaminen on yllättävän aikaavievää hommaa. Ensin pitää kahlata päivän viestit läpi ja bongata, löytyykö osumia. Ja jos löytyy, niin sitten vielä pysähtyä miettimään, mitähän vastaisi. Sitten jos löytyy jäähyväisiä, pitää varata toipumishetki.

Vierailija
7909/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että olet

Vierailija
7910/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoille muistutus - mammoille annetusta tehtävästä.

Vierailija
7911/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä menetä yöuntasi minkään takia. Juo iltakaakao sahramilla ja rauhoita alitajuntasi, ehkä saat viestin toisaalta. Hyvää yötä. Uusi päivä huomenna.

Olen harkinnut taikasieniä, jos avautuisi uutta ymmärrystä.

Vierailija
7912/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi mutta haitanneeko tuo mittään. =D

Vierailija
7913/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi puhua asioita irl? Et vastaa viestiini. Täällä kaikki menee sekaisin. On ihan älytöntä katkaista välit, kun et tiedä edes, mistä on kyse. Olettamusten varassa on turha tuomita.

Ehkä hänellä on puhelin kadoksissa tai rikkoontunut? Joku päivitys siinä? Ei vaan huomaa katsoa? Mitä voisikaan olla syitä?

Vierailija
7914/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mä kirjoittaa ollenkaan mitään tänne Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle vai häiritseekö olemassaoloni? 

Olet sydämelliset tervetullut kirjavaan joukkoomme.

Vierailija
7915/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat etkä häiritse, et kuitenkaan omisi kaikkia viestejä kun meitä on muitakin kaipaajia.

Vierailija
7916/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tietysti terveisiä!

Vierailija
7917/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ***** Johanna 😚 ja hyvää viikonloppua.

Milloin nähdään taas?

Vierailija
7918/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sua ikävä 😔 Oltaispa voitu katsoa mihin tää johtaa. 

nn

Vierailija
7919/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne eläimet miettivät syntiinlankeemuksen aikaan?

Jokainen, joka sallii toisten kidutuksen kuvitellen sen olevan Jumalan tahto, joutuu lopulta itse Helvettiin. Ei ikuisesti, mutta jokaiselle aikansa. Armo ei katso uskoa, vaan sisintä. Vain rakkaus saa jatkaa, ja luoda uuttavä elämää. Sen sain juuri ennen kuolemaani kuulla taholta, johon olin jo aikaa sitten menettänyt uskoni.

No jo on elukoilla mietteet! 

Vierailija
7920/8109 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan