Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8706)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle tiedoksi etten lähettele terveisiä täällä. Olen suorien yhteyksien ja toiminnan nainen.
Mutta juurihan.. :0
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle tiedoksi etten lähettele terveisiä täällä. Olen suorien yhteyksien ja toiminnan nainen.
Mun aivot just ns. nyrjähti kun luin tän. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos laittaisitte vaan Kaivatulle terveisiä eikä tajunnanvirtaa koko maailmalle.
Miksi laittaisin viestiä ihmiselle joka ei sitä halua? En halua tehdä hänen oloaan epämiellyttäväksi, kun pidän hänestä niin paljon.
Onko hän kertonut että ei halua viestejä sinulta? sivu
Tavallaan. :)
Mitä toi tarkoittaa?
Tavallaan siis ei halua viestei sulta?
Ei vastannut ensimmäiseenkään, niin se paljon. Hetki tässä pitää viel koittaa tukahduttaa omia tunteita, mut ollaan jo menossa oikeeseen suuntaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle tiedoksi, ei minusta ole perinteiseen parisuhteeseen. Nautin liikaa myös yksin olosta. Pidetään omat asunnot ja tavataan silloin kun huvittaa.
Älytöntä säätämistä ja huvitteluinnon tivaamista vähemmän huvittuneelta osapuolelta.
Kulta pieni, ei meidän vielä tartte tietää mitä tää olis. Ensin hengailee yhdessä ja siitähän sen näkee sitten millanen pakkomielle kyseessä. ;) t. Mä todellakin lähettelen täällä terveisiä
Me ei nähdä enää ikinä. Se on sinänsä harmi, mä todella pidin hänestä, mut kohdattiin ihan väärään aikaan.
Mitä tarkoittaa että ei nähdä enää ikinä? Miten sen aiot varmistaa. Onko se myös tahtosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle tiedoksi, ei minusta ole perinteiseen parisuhteeseen. Nautin liikaa myös yksin olosta. Pidetään omat asunnot ja tavataan silloin kun huvittaa.
Antaisiko tällainen molemmilla nk. liikkumavapauden- ja tapailuvapauden? Vai sitoutuisitko seurusteluun nuin? sivu
Itse en enää halua monogamista suhdetta. Omasta puolestani molemmat saa harrastaa seksiä myös muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aivot just ns. nyrjähti kun luin tän. 😂
Aivojen hyvinvoinnista kannattaa pitää huolta
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulin just ekaa kertaa tänne. Enkä ole aiemmillakaan kerroilla kirjoittanu sinulle mitään. Kaikki ne kauniit viestit mitä omit oli joltain muulta. -Kaverin puolesta sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit kivaa ja hauskaa seuraa kaverina. En tiedä kehkeytyisikö muitakin tunteita, vaikee sanoa.
Tässä nähdään miten monenmoista tilannetta tänne mahtuu. Joku pohtii tuommosta, ite seilannut tunteiden valtameressä etsien pelastusrengasta tyyliin ensitapaamisesta saakka.. 🛟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaan katsella sinua tuntikausia :)
Minäkin sinua. Niskasi on ihana, haluaisin koskea sitä.
Hmm, mulla kyllä oli tänään hiukset niin että niska näkyi :) koskisitpa..
Ei oltu kahdestaan. Etkä ole koskaan edes tullut mulle juttelemaan mitään vaikka helposti halutessasi voisit sen tehdä. Vedän tästä omat johtopäätökseni.
Niin. Olihan siellä kolmas meidän lisäksi..
Niin oli
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, ei meidän vielä tartte tietää mitä tää olis. Ensin hengailee yhdessä ja siitähän sen näkee sitten millanen pakkomielle kyseessä. ;) t. Mä todellakin lähettelen täällä terveisiä
Olisko se tapailua vasta? Voisi tapailla muitakin vielä? Vai jo suoraan hengailua ja sitoutumista?
sivusta
Taitaisi se kaveruussuhde olla aika kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu kahdestaan. Etkä ole koskaan edes tullut mulle juttelemaan mitään vaikka helposti halutessasi voisit sen tehdä. Vedän tästä omat johtopäätökseni.
Niin oli
Kiinnostaa kyllä tietää oletkohan oikeasti kaivattuni.. voisit tehdä tikusta asiaa ja laittaa viestiä
Työviikko takana. Jos saisin, alkaisin viikonlopun oman kullan kainalossa, kun siinä on lysti olla. Ongelma on, että ei ole omaa kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaisi se kaveruussuhde olla aika kiva juttu.
En tarvitse lisää kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aika ja etäisyys ei helpota tätä tunnetta niinku yhtään??? MITÄ TÄMÄ ON 🤯
Jaettu todellisuus
Mitä on todellisuudessa? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Työviikko takana. Jos saisin, alkaisin viikonlopun oman kullan kainalossa, kun siinä on lysti olla. Ongelma on, että ei ole omaa kultaa.
Viikonloppuhan on juuri ja baarit aukeaa, osa varmaan auki jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli
Kiinnostaa kyllä tietää oletkohan oikeasti kaivattuni.. voisit tehdä tikusta asiaa ja laittaa viestiä
🤦🤦🤦 shokeeraavaa harhaisuutta