Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7369)
Vierailija kirjoitti:
Tuija, petit minua ja sinulla oli huonot elintavat, mutta otit ihanasti suihin.
🤔 siinä kaunis nimi
En koskaan ole kirjoittanut
tänne analysoidakseni
post kôpris-tuntemuksiani.
Tein tämän aina kahden kesken
ystäväni kanssa puhelimessa.
Saattoi mennä puoli päivää puhuessa.
Sykkeen ja verenpaineen
palautuessa. Traumaa purkaessa.
Tosiasia on, että Heyoka-empaattina
reagoin noihin lukemattomiin
Halloween h0rr0rkøpro-öihin myös
fyysisellä sydäntapahtumalla >
Takotsubo-kardiomyopatialla.
Tämä tila tulee vaikka 16-vuotiaalle
nuorelle äkkishokin jälkeen:
somatisoitunut
emootiomyrsky > antaa kehollisen
tapahtuman. Kiitos ystävieni ja
kattavan kotoani löytyvän
holistisen puolen
valmistearsenaalin, jonakin kertana
estin ehkä sydäninfarktin. E
Vierailija kirjoitti:
Missä tykkäät käydä?
Mä tykkään ajella päämäärättömästi. Siis siitä tunteesta, että on autossa ja vapaa liikkumaan. Mikä on vähän hassua, koska oon epäluotettava, tai siis hieman huono kuski. Niin aina käy mielessä että pitäisiköhän vaan säästää muut ihmiset päämäärättömältä ajelultani, haha. Mut se pieni oma tila, joka liikkuu on parasta. Tykkään paikoista jotka oikeastaan vaatiikin sen auton niihin päästäkseen. Monen vuoden pakkomatkailun jälkeen nautin tosin siitäkin että saan olla vaan kotona eikä tarvi olla missään kummallisessa ympäristössä sönkkäämässä asioita kielellä jota ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kaivatut Tuijaan.
Eräälle. Ota vaan kaipauslistalle entistenkin joukkoon mukaan. Olisi tapaistasikin.
Vierailija kirjoitti:
En tohdi mennä lähellekään työpaikkaansa. Muutoin kyllä haluan tavata ja tutustua.
Minä menin, vaikka taisi olla väärä aika. Olen nolo. Olen tehnyt tätä vielä enemmän kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle. Ota vaan kaipauslistalle entistenkin joukkoon mukaan. Olisi tapaistasikin.
😅 olen dumpattu, siksi kiukuttelen. Ethän omi tai ota vakavasti.
On tää kyllä monen sattuman summa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tykkäät käydä?
Korvessa, kirkossa, kaupassa, konsertissa. Ja jääkaapilla.
Vierailija kirjoitti:
Missä tykkäät käydä?
Pidä huoli omista asioista...
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla pimeää.Onhan pyörässä hyvät valot?
🤣
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään taas ***** Johanna 😚
Sitten kun on tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.
Joskus käy niinkin. Voi voi. Joskus asioita tapahtuu ja joskus niitä aiheuttaa jopa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.
Joskus käy niinkin. Voi voi. Joskus asioita tapahtuu ja joskus niitä aiheuttaa jopa itse.
En usko, että tässä oli kyse siitä. On ketjulaisille tyypillistä olettaa pahaa tosista, mutta esteet voivat liittyä myös ihan toisiin asioihin, kuten statukseen, ikään, elämäntilanteeseen ja muuhun. Minun tapauksessani oli ainakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tohdi mennä lähellekään työpaikkaansa. Muutoin kyllä haluan tavata ja tutustua.
Minä menin, vaikka taisi olla väärä aika. Olen nolo. Olen tehnyt tätä vielä enemmän kuin kerran.
Työpaikat on vaarallisia paikkoja. Paree istua kotona ja olla menemättä mihinkään 😂 sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.
En usko, että tässä oli kyse siitä. On ketjulaisille tyypillistä olettaa pahaa tosista, mutta esteet voivat liittyä myös ihan toisiin asioihin, kuten statukseen, ikään, elämäntilanteeseen ja muuhun. Minun tapauksessani oli ainakin näin.
Niin juurikin.
Minulla ei ole ketään
sellaisia tuttavuuksia, joille
pelkkää oraalihoitoa tarjoaisin.
'Lähihoitoa tarjoava' Tuija
ei muistuta minun
moraalikoodistoani.
Nämä hoituu muutamilla
seteleillä ammattilaisella,
jopa thaikkuhieronnassa
happy end-extrana, supposedly?
🤔E
Kaipausretki. Ota mukaan paljon hyvää evästä ja runsaasti kärsivällisyyttä. Muista nauttia maisemista ja vaihtelevasta säästä. 🌤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.
No nyt sitte vaan Tuija -jahtiin. Tsempit.
Sivusta tulin.