Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7337)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on niin vähän sanottavaa kaivatuillenne? Mulla olis vaikka viikoksi asiaa, jos pääsisin kertomaan.
Mulla on. Hänelle vain ei voi sanoa, koska hän ei halua kuulla. Siksi tänne sanotaan kaikki siihen liittyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu joko vihaa mua (50%), on neutraali (35%) tai pitää minusta vähäsen (15%).
Mulla luvut häntä kohtaan ovat 95 tykkäämistä, 5 prosenttia vahvaa epäoikeudenmukaisuuden kokemusta.
Oletko itse ottanut hänen tunteensa huomioon ja ollut reilu & avoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaa se toinen osapuoli noista koeajoista? sivusta
Niinpä.
Eli eikö ole halua hänellä?
Tajusin, että kolmas osapuoli.
Päättelitkö vai saitko kiinni irl, älä hyvänen aika sentään järjestele elämääsi anonyymin ketjun peikkojen ja kokemusasiantuntijoiden fantasioiden ja huomionhakuisten aivolääkepierujen pohjalta. Tarvitset empiiristä dataa ja asiallista ominsilmin todettua infoa.
Näin sun IG storyn ja ei voi muuta sanoa kuin, että bullet dodged. Tunnisteena "kranttu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu joko vihaa mua (50%), on neutraali (35%) tai pitää minusta vähäsen (15%).
Mistä otit nuo prosenttilukemat?
Omasta ryppyreiästään. Prosenteista päätellen ruskea ryppy.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi lukea tätä syyttely palstaa. Täällä saa paranoia tason syyllisyyden tunteet itselleen kehitettyä. Vaaleansinihousuisen tareme-silmäisen apinan pinnan alta kaivautuu vihreähousuinen tarkkailulaseja ja ohjuksenheitintä kantava paranoidinen apina.
Kyllä, luultavasti suljetulla osastolla jossain Kymenlaaksossa.
Mä en ole IG:ssä. Jos menen,
niin sinne tulee
'mieheni' kanssa yhteistili
kera oikein nimin.
Bc of constant
sexual harassing. It left marks.
En osallistunut prosentteihin. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on niin vähän sanottavaa kaivatuillenne? Mulla olis vaikka viikoksi asiaa, jos pääsisin kertomaan.
Mulla on. Hänelle vain ei voi sanoa, koska hän ei halua kuulla. Siksi tänne sanotaan kaikki siihen liittyvä.
Onko sanonut ettei halua kuulla vai kohtelitko häntä kylmästi ja hän otti etäisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on laskemiani todennäköisyyksiä sille mitä kaivattu tuntee musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaa se toinen osapuoli noista koeajoista? sivusta
Niinpä.
Eli eikö ole halua hänellä?
Tajusin, että kolmas osapuoli.
Päättelitkö vai saitko kiinni irl, älä hyvänen aika sentään järjestele elämääsi anonyymin ketjun peikkojen ja kokemusasiantuntijoiden fantasioiden ja huomionhakuisten aivolääkepierujen pohjalta. Tarvitset empiiristä dataa ja asiallista ominsilmin todettua infoa.
Eiköhän ihmisillä ole juurikin ne irl kokemukset, koetut asiat, infot ja datat juurikin sieltä irl:istä.
Tänne vain kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko laskelmat paikkaansa pitävät? Ja millä todennäköisyydellä?
Vierailija kirjoitti:
Missä tykkäät käydä?
Töissä.
Koska rakkaudesta on kyse, lukemat voivat olla mitä vaan, ohi taulukoiden ja eivät edes välttämättä täsmää tullen yht 100% lukemiksi.
Milloin nähdään taas ***** Johanna 😚
Hyvää viikonloppua. Ajattelen sua. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko laskelmat paikkaansa pitävät? Ja millä todennäköisyydellä?
Pitää 90% paikkansa. 10% mahdollisuus, että luvut heittelee +-5% akselilla.
Toisaalta, mun ei tarvitsisi imeä täältä tarpeettomasti kritiikkiä. Olen oikeasti tareme-silmäinen arkajalka. Ottanut vain tehtäväkseni tämän nettiyhteisöissä elämisen, kun olen jäänyt ulkopuolella ulkopuoliseksi ja syrjityksi. Kaiketi pelkurikin saa olla vihainen, ilman että persoonallisuus yhtäkkiä mukamas muuttuu? Varsinkin jos viettää, vasten omaa tahtoaan ja kyvyttömänä muuttaa tilannettaan, pitkiä aikoja täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Koska rakkaudesta on kyse, lukemat voivat olla mitä vaan, ohi taulukoiden ja eivät edes välttämättä täsmää tullen yht 100% lukemiksi.
Kuten Hazardilla😄 "44+66=100".