Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7369)
Niitä säröilyjä oli itseasiassa paljon. Todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖 ikävä..
Hyvää huomenta💖🥺🤔
Oh boy, sain jo jodelissa uhkauksia tipuilusta. 😂 o ou…
Vierailija kirjoitti:
Trauma responsea, ymmärrä
se, psykøpaatti. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kaivatut Tuijaan.
Eräälle. Ota vaan kaipauslistalle entistenkin joukkoon mukaan. Olisi tapaistasikin.
😅 olen dumpattu, siksi kiukuttelen. Ethän omi tai ota vakavasti.
Sivusta.
Joskus käy niinkin. Voi voi. Joskus asioita tapahtuu ja joskus niitä aiheuttaa jopa itse.
En usko, että tässä oli kyse siitä. On ketjulaisille tyypillistä olettaa pahaa tosista, mutta esteet voivat liittyä myös ihan toisiin asioihin, kuten statukseen, ikään, elämäntilanteeseen ja muuhun. Minun tapauksessani oli ainakin näin.
No nyt sitte vaan Tuija -jahtiin. Tsempit.
Ei minua kiinnosta :/
Tykästyin tuntemattomaan, jouduin kiipeliin 🐿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle. Ota vaan kaipauslistalle entistenkin joukkoon mukaan. Olisi tapaistasikin.
Sivusta.
Joskus käy niinkin. Voi voi. Joskus asioita tapahtuu ja joskus niitä aiheuttaa jopa itse.
En usko, että tässä oli kyse siitä. On ketjulaisille tyypillistä olettaa pahaa tosista, mutta esteet voivat liittyä myös ihan toisiin asioihin, kuten statukseen, ikään, elämäntilanteeseen ja muuhun. Minun tapauksessani oli ainakin näin.
No nyt sitte vaan Tuija -jahtiin. Tsempit.
Ei minua kiinnosta :/
Vähän aikaa sitten juuri kirjoitit vaihtavasi kaivattusi Tuijaan...
Vierailija kirjoitti:
Rakas ... 🥺
Niin ?
Vierailija kirjoitti:
No voih. Eikö hän ollut saanut kasvaa pumpulissa? Kyllähän se itsensä ja tunteidensa kanssa hukassa olevaa voi pelottaa, jos toisessa ihmisessä huomaa jotain, mitä ei tunista.
Vieläpä monikkomuodossa; kaivatut
kirjoitit vaihtavasi Tuijaan
aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voih. Eikö hän ollut saanut kasvaa pumpulissa? Kyllähän se itsensä ja tunteidensa kanssa hukassa olevaa voi pelottaa, jos toisessa ihmisessä huomaa jotain, mitä ei tunista.
Lähdetäänpä liikkeelle siitä miten toinen ihminen irl toista ihmistä kohtaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.
Lisään tuohon, että toki jos elämäntilanne ajatellaan, että itse aiheutti ja se vaikutti tapahtumiin ja toisen suhtautumiseen niin kyllä. Mutta koen, että olen tullut arvioiduksi ja kohdelluksi myös tavalla, joka ei ole oikein. Sitä voi jäädä kaipaamaan myös ihmistä, joka on jollain tavalla ollut vahingoksi.
Olen havainnoinut, että toisten pumpulissa elämisestä puhuvat eivät suinkaan aina ole itse joutuneet kovakouraiseen käsittelyyn vanhemman toimesta, päinvastoin. On voinut olla suhteellisen rajatonta ja siihen myös etäistä ja rakkaudetonta samalla. Tässä yhtälössä ego ei kehity terveelle tasolle.
Hyvä teksti, nauratti kyl taas muutamassa kohtaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teksti, nauratti kyl taas muutamassa kohtaa. 😄
Hyvä ku naurattaa nii ei ainakaan itketä :D :D
Oi T-nainen, T-nainen
muistatkos sen illan
kun
Vierailija kirjoitti:
Vieläpä monikkomuodossa; kaivatut
kirjoitit vaihtavasi Tuijaan
aiemmin
En ymmärrä miksi tämä on ongelma. En tunne teitä. Olen vapaa ja minua ei kaipaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua. Ajattelen sua. 🤗🧡
Kiitos samoin! 🧡🤗
Täällä naureskellaan ja
ilkamoidaan, minä kirjoitan
vakavia ja syvällisiä. Huokaus.
x