Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7369)
Retorinen kysymys. 🤔
~
Tiedän, kuka tuon lauseen
heitti. Siinä on totuutta.
x
Vierailija kirjoitti:
Joitain varoitusmerkkejä kyllä voi olla havaittavissa jo aika alussakin.
Rakkaudesta, ihastumisesta jopa rakastumisesta sokeana eihän niitä näe eikä halua edes nähdä. Toinen kun on vaa niin ihana.
Tämä juuri. Et sä ensimmäisen yhdessä asumisvuoden jälkeen vielä tunne toista. Se todellisuus tulee siinä 2-vuoden kohdilla esiin.
2-vuoden kohdalla kun heräät joka päivä toisen vierestä osaat vastata:
Onko se toinen luotettava?
Haluatko jakaa loppuelämäsi tämän henkilön kanssa?
Onko hän aidosti ihminen jonka haluat elämääsi?
Jos kaikkii on kyllä niin sormus sormeen ja pullat uuniin. Jos edes yksi kohta on ei niin juokse....
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudesta, ihastumisesta jopa rakastumisesta sokeana eihän niitä näe eikä halua edes nähdä. Toinen kun on vaa niin ihana.
Niin noh, se on kyllä vähän riippuvaista millä tavalla on mulkku. Mutta, kyllä minä jäähdytän tietyt kiinnostuksen kohteet pelkkään tuttavaisuuteen, jos jotain särähtää. Saatan kyllä yrittää selvittää mistä se johtuu, mutta hyvin harvoin saa mitään selitystä, mikä ei jättäisi tyhjän tunnetta. Olen oppinut järki ihmiseksi ja siirtämään tunteet aika nopeaan syrjään. Mutta kyllä onhan niitä tilanteita missä naista on muut naiset varotelleet ja silti mennään. Vähän humalassa oli, niin sen takia vähän käytti järeämpää huumoria jne.
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Tässä, mitä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Et sä ensimmäisen yhdessä asumisvuoden jälkeen vielä tunne toista. Se todellisuus tulee siinä 2-vuoden kohdilla esiin.
Jos kaikkii on kyllä niin sormus sormeen ja pullat uuniin. Jos edes yksi kohta on ei niin juokse....
Eikö nämä pitäisi pohtia siinä tutustumisen/deitti aikana, eikä siinä parisuhteessa? Onko se oikeasti niin nopeata toimintaa nykyään että kk. Tapailtu ekan, viikon jälkeen siitä oltiin jo sängyssä ja nyt kun kk. Mennyt mennään yhteen?
__
____
_______
Mä menen nyt. Ciao. x 👋
_______
____
__
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 vuottakaan ei aina riitä, tarvitaan enemmänkin vuosia toisinaan nähdäkseen millainen toinen on ja miten yhteiselo sujuu
Miksi aika ja etäisyys ei helpota tätä tunnetta niinku yhtään??? MITÄ TÄMÄ ON 🤯
Kunhan vielä pohdin. Juurikin noita nk. särähdyksiä alkoi olla liian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Alkukantaista himoa. Käy nyt vaan rapsuttamassa sitä g-pistettäsi ja lopeta nyhveröinti.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksesi satutti.
Ehkä puolin ja toisin. Jossain se "typeryyden" alkukin on ollut.
sivu
Käyttäydyit kuin oltais ihan vieraita. Se oli mulle liikaa siinä tilanteessa. En ole mikään pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkukantaista himoa. Käy nyt vaan rapsuttamassa sitä g-pistettäsi ja lopeta nyhveröinti.
Nainen kylläkin haluaa muutakin kui g-pistettä. aika vähän tiedät. :D
Ei vaan sytytä paska nettipersoona vaikka kuinka yrittäisi irl esittää asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kylläkin haluaa muutakin kui g-pistettä. aika vähän tiedät. :D
Terveisin
Olen sivusta, mutta en vieläkään tiedä miten se kirjoitetaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖 ikävä..
Hyvää huomenta💖🥺🤔
En trollaile, olen epävarma. -m