Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (7153)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua valtavasti J 🛸
Jaa… Nyt taidanpa ottaa popparit esiin!
Vierailija kirjoitti:
Aina lukossa.
Ovatko tunteet lukossa vai kaivatun ovi?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tietää mitä SÄ ajattelet musta?
Sitä samaa mitä aiempinakin vuosina 😉
Vierailija kirjoitti:
Tänne on ihan järjetöntä kirjoittaa välillä kun alkaa tulemaan jotain teksti menee moderoitavaksi, ihan asiallista tekstiä!
Leikkaa talteen, vaihda ip, päivitä sivu, liimaa ja lähetä. Se on bugi, ei mitään mikä liittyis siihen itse viestiin.
Tinder, paikat, tapahtumat jne. Mahdollisimman mahdollisimman avoin ja suora yhteys. Ilman suoraa rehellistä puhetta syntyy jotain tällaista. Kaikissa niissä pahimmissa sydänsuruissa yksi isoin ongelma on aina ollut suoran yhteyden puuttuminen ja varhain, ongelma kommunikaatiossa, puhumattomuus tai väärinymmärrykset.
Ei voi mennä pieleen jos vaadin tulevalta runsasta ja suoraa kommunikaatiota.
Älä sitten vastaa. Jos mielensä pahoittamisen on tärkeämpää kuin vuosikymmenen ystävyys, se on sinun valintasi. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulle ainoa tapa hoitaa tämä asia.
Mitä asiaa? Millaiset pisteet Jorma Uotinen antaisi tästä esityksestä?
Jorma antais täyden kympin tyylitajusta, kestävyydestä ja hyvistä sydämen aikeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveet tekee kipeää.
Enemmän niiden kaatuminen.
Onko ne nyt kaatuneet? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä on ihaninta kaivatussasi?
Olen pitänyt ihanana leikkisyyttä, mutta sittemmin olen havainnut, että se ei tässä kontekstissa ole kovin menestyksellinen juttu. Valoisa elämänasenne, ujous ja taito sanoa kauniisti.
Kuulostaa hienon hienotunteiselta.
Jatkuisikohan sama linja, jos olisitte yhdessä olleet 35vuotta?
Ei tietenkään. Ujous ei näy lähisuhteissa eikä niissä myöskään pehmennellä sanomisia. Tiedän, että kiivastumisen hetkellä kannattaa mennä suosiolla ulos tai vähintäänkin eri huoneeseen. Jos haluaisi, kauniit ja huomioivat sanat voisi säilyttää, mutta se vaatisi asian ylläpitoa. Itse kaipaisin suhteessa myös sanallista hellyyttä, jotta koen tulevani rakastetuksi. Veikkaan, että tuo myönteinen elämänasenne voi säilyä, mutta kenenkään ei tarvitse olla tekopositiivinen.
Et tule saamaan, ei miehet "ymmärrä" ja olet aika äkkiä outo redflag jne. PS. Siellä irl on niitä muitakin jopa sinuakin kauniimpia ja ihanempia naisia. Jos olet jostain syystä kiinnostunut jostain miehestä, niin mitä luulet tapahtuvan? Ujous on ok. Mutta ei saa olla liikaa, sillä kyllä siitä miehestä kiinnostuu myös ne kauniimmat ja kivemmat naiset samasta syystä kuin sinä itse.
Miksi se sinua miehenä harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tinder, paikat, tapahtumat jne. Mahdollisimman mahdollisimman avoin ja suora yhteys. Ilman suoraa rehellistä puhetta syntyy jotain tällaista. Kaikissa niissä pahimmissa sydänsuruissa yksi isoin ongelma on aina ollut suoran yhteyden puuttuminen ja varhain, ongelma kommunikaatiossa, puhumattomuus tai väärinymmärrykset.
Mitä jos sitä on tarjottu miehelle ja mies heittänyt menemään ja silti jäi pitkäksi toviksi itkeen perään samalla kun paneskeli muita? Ja kaikkien silmissä kiltti ja hyvä luotettava mies. Naisesta tuli taas se pahis. Kuinka se kehtas, miten pystyy olla niin julma jne.
"Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla tästäkin uneton yö... En malta odottaa huomista että näemme taas."
- ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulle ainoa tapa hoitaa tämä asia.
Mitä asiaa? Millaiset pisteet Jorma Uotinen antaisi tästä esityksestä?
Ei jatkoon, naisen pitää olla kuin ruusunnuppu, hetki kun se avautuu aamukasteessa, koskemattomana pienenä, hentona juuri astumassa naisellisuuden elouteen.
Terveisin "Olen sivusta, mutta en jostain syystä osaa sitä kirjoittaa. Ehkä siksi, koska trollailen vaan kaikkeen eikä mulla ole mitään terveisiä kenellekään."
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on oikeasti pahis. Ei mikään vähän leikisti ja sitten turvallisesti pois.
Heh. No ei kai sentään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt ihanana leikkisyyttä, mutta sittemmin olen havainnut, että se ei tässä kontekstissa ole kovin menestyksellinen juttu. Valoisa elämänasenne, ujous ja taito sanoa kauniisti.
Kuulostaa hienon hienotunteiselta.
Jatkuisikohan sama linja, jos olisitte yhdessä olleet 35vuotta?
Ei tietenkään. Ujous ei näy lähisuhteissa eikä niissä myöskään pehmennellä sanomisia. Tiedän, että kiivastumisen hetkellä kannattaa mennä suosiolla ulos tai vähintäänkin eri huoneeseen. Jos haluaisi, kauniit ja huomioivat sanat voisi säilyttää, mutta se vaatisi asian ylläpitoa. Itse kaipaisin suhteessa myös sanallista hellyyttä, jotta koen tulevani rakastetuksi. Veikkaan, että tuo myönteinen elämänasenne voi säilyä, mutta kenenkään ei tarvitse olla tekopositiivinen.
Et tule saamaan, ei miehet "ymmärrä" ja olet aika äkkiä outo redflag jne. PS. Siellä irl on niitä muitakin jopa sinuakin kauniimpia ja ihanempia naisia. Jos olet jostain syystä kiinnostunut jostain miehestä, niin mitä luulet tapahtuvan? Ujous on ok. Mutta ei saa olla liikaa, sillä kyllä siitä miehestä kiinnostuu myös ne kauniimmat ja kivemmat naiset samasta syystä kuin sinä itse.
Miksi se sinua miehenä harmittaa?
Kerroin vaan todellisuuden ;)
Vierailija kirjoitti:
Hänen ihanuutensa.
Mitä jos on väärässä suhteessa, jos ei saa siitä, mitä toivoo. Oli se sit huomioimista, läheisyyttä, seksiä tai jotain muuta. Ehkä kaikkien kannalta parasta on erota ja yrittää löytää joku sopivampi, joka kääntää sun maailman ympäri ja rakastaa niin, kuin oot aina halunnut sua rakastettavan. Kunhan pohdin.