Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (7153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä on ihaninta kaivatussasi?
Olen pitänyt ihanana leikkisyyttä, mutta sittemmin olen havainnut, että se ei tässä kontekstissa ole kovin menestyksellinen juttu. Valoisa elämänasenne, ujous ja taito sanoa kauniisti.
Kuulostaa hienon hienotunteiselta.
Jatkuisikohan sama linja, jos olisitte yhdessä olleet 35vuotta?
Ei tietenkään. Ujous ei näy lähisuhteissa eikä niissä myöskään pehmennellä sanomisia. Tiedän, että kiivastumisen hetkellä kannattaa mennä suosiolla ulos tai vähintäänkin eri huoneeseen. Jos haluaisi, kauniit ja huomioivat sanat voisi säilyttää, mutta se vaatisi asian ylläpitoa. Itse kaipaisin suhteessa myös sanallista hellyyttä, jotta koen tulevani rakastetuksi. Veikkaan, että tuo myönteinen elämänasenne voi säilyä, mutta kenenkään ei tarvitse olla tekopositiivinen.
Et tule saamaan, ei miehet "ymmärrä" ja olet aika äkkiä outo redflag jne. PS. Siellä irl on niitä muitakin jopa sinuakin kauniimpia ja ihanempia naisia. Jos olet jostain syystä kiinnostunut jostain miehestä, niin mitä luulet tapahtuvan? Ujous on ok. Mutta ei saa olla liikaa, sillä kyllä siitä miehestä kiinnostuu myös ne kauniimmat ja kivemmat naiset samasta syystä kuin sinä itse.
Miksi se sinua miehenä harmittaa?
Kerroin vaan todellisuuden ;)
Eli ei ole sinulta pois ;)
Turhaan paasaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulle ainoa tapa hoitaa tämä asia.
Mitä asiaa? Millaiset pisteet Jorma Uotinen antaisi tästä esityksestä?
Jorma antais täyden kympin tyylitajusta, kestävyydestä ja hyvistä sydämen aikeista.
Kuuma tanssi😉
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua valtavasti J 🛸
Aiotko kaapata hänet lentävään lautaseesi?
Vierailija kirjoitti:
Koko paketti🎁 jotenkin ihmetyttää, että voi löytyä hänenlaisensa ihminen<3
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun ajautuminen pilaa nupullaan olevia ihmissuhteita ja aikaisempia hyviä ihmissuhteita.
Jos näin on, niin on molemmilla peiliin katsomisen paikka. Se mitä on IRL on totta. Puheet voi sellaiset kaataa, mutta joku palsta? Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt ihanana leikkisyyttä, mutta sittemmin olen havainnut, että se ei tässä kontekstissa ole kovin menestyksellinen juttu. Valoisa elämänasenne, ujous ja taito sanoa kauniisti.
Tuollaisella pitää olla ainakin mt-ongelma. Niin on redflag.
Valoisa elämänasenne ja aito iloisuus harvoin korreloi mt-ongelmien kanssa..... sivu
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun ajautuminen pilaa nupullaan olevia ihmissuhteita ja aikaisempia hyviä ihmissuhteita.
Kyllä ne ihmiset siellä IRL tekee sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja lempeys. =>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Ujous ei näy lähisuhteissa eikä niissä myöskään pehmennellä sanomisia. Tiedän, että kiivastumisen hetkellä kannattaa mennä suosiolla ulos tai vähintäänkin eri huoneeseen. Jos haluaisi, kauniit ja huomioivat sanat voisi säilyttää, mutta se vaatisi asian ylläpitoa. Itse kaipaisin suhteessa myös sanallista hellyyttä, jotta koen tulevani rakastetuksi. Veikkaan, että tuo myönteinen elämänasenne voi säilyä, mutta kenenkään ei tarvitse olla tekopositiivinen.
Et tule saamaan, ei miehet "ymmärrä" ja olet aika äkkiä outo redflag jne. PS. Siellä irl on niitä muitakin jopa sinuakin kauniimpia ja ihanempia naisia. Jos olet jostain syystä kiinnostunut jostain miehestä, niin mitä luulet tapahtuvan? Ujous on ok. Mutta ei saa olla liikaa, sillä kyllä siitä miehestä kiinnostuu myös ne kauniimmat ja kivemmat naiset samasta syystä kuin sinä itse.
Mua ei kiinnosta kenenkään randomin mielipide asiasta, kun hän ei osannut edes lukea viestiä. En puhunut omasta ujoudestani vaan kaivatun. Hän teki myös ylimielisiä oletuksia ulkonäöstäni. En missään tilanteessa lähtisi kilpailemaan kenestäkään miehestä, enkä varsinkaan, jos kilpaa käydään niinkin pinnallisin perustein kuin ulkonäöllä. Jos se on jokin ratkaiseva kriteeri, ei kiinnosta semmoinen hemmo laisin. T. Eka vastaaja
"ei osannut" 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua valtavasti J 🛸
Ja minä sinua vaikket se oikea olekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella pitää olla ainakin mt-ongelma. Niin on redflag.
Valoisa elämänasenne ja aito iloisuus harvoin korreloi mt-ongelmien kanssa..... sivu
Ne onkin ne irl puheet mitä sanotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiivastumisen hetkellä mennä ulos tms?
Eikä asioita saisi sanoa ääneen, niitä asioita mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Älä anna pilata lopullisesti.