Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (2300)

Vierailija
661/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja > TupuHubuLubu boiz/

ylös, jos pitää tulla käymään.

E

Vierailija
662/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämääni puuttuminen päättyy nyt tähän.

Olisit voinut olla puuttumatta minun elämääni silloin kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.

Kenelle tämä?

Ei kenellekään ketjussa.

Vierailija
664/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekan puskurit,

oksaleikkurit,

autismikeharius.

Pukkaako menopaussia.. 

Möhis karvis etc. 

Ei toimi ei. E

Vierailija
665/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.

Oliko tämä jatkoa siihen "kiitos" viestiin?

Kiitos oli multa. En kirjoita kaivatulle viestejä joiden on tarkoitus loukata tai pahoittaa mieli.

Vierailija
666/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että minä en saa tuntea oloani hyväksi? Miten se on muilta pois? 

Teetkö sen toisen kustannuksella? Oletko ottava osapuoli vai annatko itse? Jos koet noin, sille on varmaan jokin järkevä syy.

Vierailija
667/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä pitää mielessä myös se, että siinä missä reagoin herkästi siihen hyvään, yhtä herkästi reagoin myös huonoon.

Ymmärrän, anteeksi. nn 

Vierailija
668/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä päästä lähemmäs kotia, missä nyt sitten oletkin. Hyvää jatkoa. 

Vierailija
669/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos oli multa. En kirjoita kaivatulle viestejä joiden on tarkoitus loukata tai pahoittaa mieli.

Siellä oli joku loukkaavaksi muotoiltu "kiitos" viesti kiroiluin. Se poistettiin. Sitä tarkoitin.

Vierailija
670/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli joku loukkaavaksi muotoiltu "kiitos" viesti kiroiluin. Se poistettiin. Sitä tarkoitin.

Se oli minulta.

Olen tähän saakka yrittänyt myönteisesti suhtautua tapahtumiin, vaikka olenkin joutunut vahvasti epämukavuusalueelle. Olen halunnut ajatella tarkoitusperien olleen hyviä. Mutta sitä en arvosta, että herkkyyttäni käytetään minua vastaan.

Vierailija
671/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sekaisin ihmiset voi olla. Te ette tunne toisianne ! 🤦🏻‍🤦🏻‍

Vierailija
672/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritin etsiä ketjua, uusimmissa näkyi ketju Kun köyhä itkee... ....rikas nauraa. Onko se sinun avaamasi? Tuolla on muitakin samanlaisia, joissa nälvitään ihmisiä noin. Oletko oikeasti noin kilahtanut? Missä on ihmisyytesi?

Vierailija
673/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt jo oppia miten tää toimii, miten se on sinulle niin helvetin vaikeeta?

Vierailija
674/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli minulta.

Olen tähän saakka yrittänyt myönteisesti suhtautua tapahtumiin, vaikka olenkin joutunut vahvasti epämukavuusalueelle. Olen halunnut ajatella tarkoitusperien olleen hyviä. Mutta sitä en arvosta, että herkkyyttäni käytetään minua vastaan.

Kenelle se oli osoitettu? nm? nn? mn?

Vierailija
675/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista kaipausta täällä. Minulle kaipaus on kaunista ja kauniita sanoja ikävöimääni kohtaan. Ei jatkuvaa nälvimistä ja haukkumista. Ihmisillä on paha olla, ja se puretaan vaikka ventovieraisiin. sivus 

Vierailija
676/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sitten hänestä paljon vvälittänykään, jos pystyt noin kirjoittamaan. Itse en voisi koskaan kirjoittaa noin pahasti tärkeästä ihmisestä.

Tärkeäkin ihminen voi tehdä pahoja asioita.

Vierailija
677/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi jää. Harmi että ajattelet ihmisiä hyödykkeinä. 

Mistä sait tuollaisen käsityksen? 

Vierailija
678/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän merkkinen puhelin  =( ei sovita yhteen.

Muuten kyllä olisi ollut hyvä mutt puhelin omg 

Vierailija
679/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt jo oppia miten tää toimii, miten se on sinulle niin helvetin vaikeeta?

Mikään ei toimi koska ette tunne toisianne ja elätte harhassa ! 🤷

Vierailija
680/2300 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yritin etsiä ketjua, uusimmissa näkyi ketju Kun köyhä itkee... ....rikas nauraa. Onko se sinun avaamasi? Tuolla on muitakin samanlaisia, joissa nälvitään ihmisiä noin. Oletko oikeasti noin kilahtanut? Missä on ihmisyytesi?

En availe uusia ketjuja. Sinulla on psykoosi, jos kuvittelet tunnistavasi kaivattusi tuolla tavalla. Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi