Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2300)
Vierailija kirjoitti:
Elämääni puuttuminen päättyy nyt tähän.
Olisit voinut olla puuttumatta minun elämääni silloin kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.
Kenelle tämä?
Ei kenellekään ketjussa.
Rekan puskurit,
oksaleikkurit,
autismikeharius.
Pukkaako menopaussia..
Möhis karvis etc.
Ei toimi ei. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.
Oliko tämä jatkoa siihen "kiitos" viestiin?
Kiitos oli multa. En kirjoita kaivatulle viestejä joiden on tarkoitus loukata tai pahoittaa mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että minä en saa tuntea oloani hyväksi? Miten se on muilta pois?
Teetkö sen toisen kustannuksella? Oletko ottava osapuoli vai annatko itse? Jos koet noin, sille on varmaan jokin järkevä syy.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä pitää mielessä myös se, että siinä missä reagoin herkästi siihen hyvään, yhtä herkästi reagoin myös huonoon.
Ymmärrän, anteeksi. nn
Vierailija kirjoitti:
Yritä päästä lähemmäs kotia, missä nyt sitten oletkin. Hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos oli multa. En kirjoita kaivatulle viestejä joiden on tarkoitus loukata tai pahoittaa mieli.
Siellä oli joku loukkaavaksi muotoiltu "kiitos" viesti kiroiluin. Se poistettiin. Sitä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli joku loukkaavaksi muotoiltu "kiitos" viesti kiroiluin. Se poistettiin. Sitä tarkoitin.
Se oli minulta.
Olen tähän saakka yrittänyt myönteisesti suhtautua tapahtumiin, vaikka olenkin joutunut vahvasti epämukavuusalueelle. Olen halunnut ajatella tarkoitusperien olleen hyviä. Mutta sitä en arvosta, että herkkyyttäni käytetään minua vastaan.
Miten sekaisin ihmiset voi olla. Te ette tunne toisianne ! 🤦🏻🤦🏻
Kun yritin etsiä ketjua, uusimmissa näkyi ketju Kun köyhä itkee... ....rikas nauraa. Onko se sinun avaamasi? Tuolla on muitakin samanlaisia, joissa nälvitään ihmisiä noin. Oletko oikeasti noin kilahtanut? Missä on ihmisyytesi?
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt jo oppia miten tää toimii, miten se on sinulle niin helvetin vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli minulta.
Olen tähän saakka yrittänyt myönteisesti suhtautua tapahtumiin, vaikka olenkin joutunut vahvasti epämukavuusalueelle. Olen halunnut ajatella tarkoitusperien olleen hyviä. Mutta sitä en arvosta, että herkkyyttäni käytetään minua vastaan.
Kenelle se oli osoitettu? nm? nn? mn?
Vierailija kirjoitti:
Omituista kaipausta täällä. Minulle kaipaus on kaunista ja kauniita sanoja ikävöimääni kohtaan. Ei jatkuvaa nälvimistä ja haukkumista. Ihmisillä on paha olla, ja se puretaan vaikka ventovieraisiin. sivus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sitten hänestä paljon vvälittänykään, jos pystyt noin kirjoittamaan. Itse en voisi koskaan kirjoittaa noin pahasti tärkeästä ihmisestä.
Tärkeäkin ihminen voi tehdä pahoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi jää. Harmi että ajattelet ihmisiä hyödykkeinä.
Mistä sait tuollaisen käsityksen?
Väärän merkkinen puhelin =( ei sovita yhteen.
Muuten kyllä olisi ollut hyvä mutt puhelin omg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt jo oppia miten tää toimii, miten se on sinulle niin helvetin vaikeeta?
Mikään ei toimi koska ette tunne toisianne ja elätte harhassa ! 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kun yritin etsiä ketjua, uusimmissa näkyi ketju Kun köyhä itkee... ....rikas nauraa. Onko se sinun avaamasi? Tuolla on muitakin samanlaisia, joissa nälvitään ihmisiä noin. Oletko oikeasti noin kilahtanut? Missä on ihmisyytesi?
En availe uusia ketjuja. Sinulla on psykoosi, jos kuvittelet tunnistavasi kaivattusi tuolla tavalla. Sivusta
Terkkuja > TupuHubuLubu boiz/
ylös, jos pitää tulla käymään.
E