Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2253)
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä. Paljastuit jo. Mee kasvamaan.
Paisun kuin munkkitaikina.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kuulla kenelle se oli osoitettu, että pitää toisia hyödykkeinä tai että ei ole ihmisyyttä.
Pelurille, joka yrittää vetää muita mukaan sotkuihinsa eikä pysty kantamaan vastuuta vaan syyttelee toisia. Eli ei varmaankaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.
Oliko tämä jatkoa siihen "kiitos" viestiin?
Kiitos oli multa. En kirjoita kaivatulle viestejä joiden on tarkoitus loukata tai pahoittaa mieli.
Siellä oli joku loukkaavaksi muotoiltu "kiitos" viesti kiroiluin. Se poistettiin. Sitä tarkoitin.
Se oli minulta.
Olen tähän saakka yrittänyt myönteisesti suhtautua tapahtumiin, vaikka olenkin joutunut vahvasti epämukavuusalueelle. Olen halunnut ajatella tarkoitusperien olleen hyviä. Mutta sitä en arvosta, että herkkyyttäni käytetään minua vastaan.
Onko tämä ollut irl vai ketjussa? Onko mahdollista, että olisi jokin väärinkäsitys myös mukana? Mulla ei ole sellaisia tarkoitusperiä, mutta joskus voin itsekin tulla satutetuksi ja silloin sanoa asioita takaisin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.
Oliko tämä jatkoa siihen "kiitos" viestiin?
Kiitos oli multa. En kirjoita kaivatulle viestejä joiden on tarkoitus loukata tai pahoittaa mieli.
Siellä oli joku loukkaavaksi muotoiltu "kiitos" viesti kiroiluin. Se poistettiin. Sitä tarkoitin.
Se oli minulta.
Olen tähän saakka yrittänyt myönteisesti suhtautua tapahtumiin, vaikka olenkin joutunut vahvasti epämukavuusalueelle. Olen halunnut ajatella tarkoitusperien olleen hyviä. Mutta sitä en arvosta, että herkkyyttäni käytetään minua vastaan.
Onko tämä ollut irl vai ketjussa? Onko mahdollista, että olisi jokin väärinkäsitys myös mukana? Mulla ei ole sellaisia tarkoitusperiä, mutta joskus voin itsekin tulla satutetuksi ja silloin sanoa asioita takaisin. Sivusta
Irl tietenkin. Tämä on vain palautekanava.
Voi helvetti mun kanssa. nn sivusta
Serkullani on paksuin kulli, mitä missään olen nähnyt.
Pituutta ei varmaan ole 15 cm enempää mutta halkaisijaa kyllä yli 7 cm. Ei mahdu suuhun!
Kyllä sai kostutella ja valmistella. E
Vaikka minä luovuttaisin, tunteet eivät luovuta. Järki näkee ja osaa laskea, että tästä ei tule mitään, mutta tunteet eivät tajua. Ne käy niin tunteella, että ei mene jakeluun yksinkertainenkaan laskutoimitus.
Et ole yrittänyt korjata sitä käsitystä mikä syntyi viikko sitten perjantaina. Ja eilen katsoit minua vihaisesti kun olit kaverisi kanssa siellä, ihan kuin katseeni olisi häirinnyt. Osaan laskea 1+1.
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä. Paljastuit jo. Mee kasvamaan.
Paljastuit ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, täten klo 15.34 julistan tämän pskan päättyneeksi.
Huomiseen 👋
Huomiseen vaan itsellesi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Voi että sentäs. Kyynelsilmin totean: koeta saada onneton elämäs ny takas jotenkin 😭😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen sunnuntaina luistelemaan, tuletko sinäkin?
Onko muodostelmaluistelija Tiinalle ?
Ei ole mutta kaipaan Tiinaa 🤗
En ajelehde missään kaukana. En ole mikään Hanks.
Vierailija kirjoitti:
Serkullani on paksuin kulli, mitä missään olen nähnyt.
Pituutta ei varmaan ole 15 cm enempää mutta halkaisijaa kyllä yli 7 cm. Ei mahdu suuhun!
Kyllä sai kostutella ja valmistella. E
Sul on pieni suu😁
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti mun kanssa. nn sivusta
Niinpä, miten tästä selviää? Yksi taktiikka on pitää itsensä niin kiireisenä että ei ehdi ajatella. nn
Nyt on sen verran friikkiä viestintää, että on parempi vetää kolmiraitaiset jalkaan ja kadota kaupungin sykkeeseen.n
Vierailija kirjoitti:
Päiväunet. 😍.
Tuitui
Voisinpa tehdä samoin. Tää on liikaa minulle, nyt on muutenkin niin paljon meneillään.