Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6604)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin lyhyt nimi, että rakkausprosentista tulee tosi pieni kenen kanssa tahansa.
Silloinhan siitä yleensä tulee hyvä, jos osumia on vähemmän. Mun nimessä toistuu noi kirjaimet lähes kaikki monta kertaa, joten yhteenlaskussa mennään heti yli kymmeneen ja sehän pienentää sen lopputuloksen väistämättä (koska esim 12 on seuraavalla rivillä vain 3).
Häpyhuulet - The Happiest Place in the World
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kiukkuilustasi senkin kiukkupylly.
Ei se mitään, eräs hieno herrasmies on jo hänet lumonnut. Hän osaa käsitellä naistaan, neitoaan.
Luuletko että toi jotakuta homoa kaipailee? Miks ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuissllisin tilanne mikä teidän välillänne on ollut?
Kuissllisin ehdottomasti se kun hän pysähtyi nurkalle kuisslluttelemaan
Minulla oli maaninen vaihe vissiin kerran, elämä on vuoristorataa. Kuolin melkein
Haluatko mukaan siihen vuoristorataan?
Vierailija kirjoitti:
Voihan häntäheikit sentään. Jääkö muuta käteen loppupelissä kuin luu ja yksinäisyys?
Noihan ne just lopulta pariutuu, kerta niillä on valinnanvaraa niin älyttömästi. Löytyy aina hyvä.
Ne, joilla ei ole vaihtoehtoja, ottavat sen kenet saavat tai itkevät yksinäisyyttään täällä.
Ei tunnu enää niin vaikealta nähdä tuo kuva, jossa olette kaksin. Itse asiassa tuntuu siltä, että noin kuuluukin olla, vaikka ei se tunteita poista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu matkaseurasta, istuinpaikasta, vaunusta ja jarrumiehestä, myös kelillä on vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli maaninen vaihe vissiin kerran, elämä on vuoristorataa. Kuolin melkein
Miten olit kuolla? Minä olin jäädä auton alle tällä viikolla. Jos en itse olisi ehtinyt reagoimaan, tyyppi olisi ajanut päälle, kun oikein kiihdytti siinä. Oli täpärällä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on jatkuvassa maniassa. 🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olit kuolla? Minä olin jäädä auton alle tällä viikolla. Jos en itse olisi ehtinyt reagoimaan, tyyppi olisi ajanut päälle, kun oikein kiihdytti siinä. Oli täpärällä.
Mä synnyin uudestaan siinä hetkessä kun olin kuolla. Oli elämä ennen sitä ja sen jälkeen. Tää on hyvä nyt. Pelkkää raukkautta vaan ja pelko haihtuilee. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu matkaseurasta, istuinpaikasta, vaunusta ja jarrumiehestä, myös kelillä on vaikutusta.
Lisäys: ketä tyyppejä mukana kulkee
Hän sanoi myös, että sulle optimaalinen tilanne olisi kaksi puolisoa. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Jos saan sulta kyydit, niin lähden minne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi myös, että sulle optimaalinen tilanne olisi kaksi puolisoa. Niinpä.
No just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saan sulta kyydit, niin lähden minne vaan.
No kysy irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä synnyin uudestaan siinä hetkessä kun olin kuolla. Oli elämä ennen sitä ja sen jälkeen. Tää on hyvä nyt. Pelkkää raukkautta vaan ja pelko haihtuilee. Sivusta
Vihdoin löysit sen. Olen onnellinen puolestasi. :)
Aikaa on. Kohtaaminen vain on lähes mahdotonta.