Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6357)
Harmi että heitit meidät roskikseen 🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu! Mitä ihmettä nyt? Tunnisteita kehiin.
Puhelinumeron vimpat, paljonko kahden viimeisen summa?
Kakstoista.
Kappas. Sama
Kaipasko kahdettoista miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu! Mitä ihmettä nyt? Tunnisteita kehiin.
Puhelinumeron vimpat, paljonko kahden viimeisen summa?
Kakstoista.
Kappas. Sama
Näitä oli nyt 12, 12 / 12 ja kakstoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on jo sanottu, enkä enää ymmärrä häntä eikä hän ei ymmärrä minua. Ilman ymmärrystä ei voi saada aikaan luottamusta ja ilman luottamusta elämää hallitsee pelko siitä, että menneisyys toistaa itseään. Tämä on ainoa selvä asia.
Yksi ei todellakaan ole sanonut minulle kaikkea. Oikeastaan hän ei sanonut yhtään mitään itse asiasta. Minkäpä sille mahtaa. Kaikkien kanssa ei vain kommunikointi toimi. Se on yksi merkki siitä, että ei parisuhdekaan tulisi toimimaan. Toisaalta, on myös kokemusta siitä, että kommunikaatio toimi kuin ajatus, mutta silti ei oltu ne oikeat toisillemme. Se on paljon harvinaisempaa. Oli aluksi tosi vaikea uskoa, että miten ihminen, joka ymmärtää minua täydellisesti ja jota itse ymmärrän täydellisesti, ei sitten kuitenkaan ollut "se oikea". Niin kuitenkin oli. Tästä on jo kaksinumeroinen määrä vuosia aikaa.
Eli mitä yrität sanoa? Se jonka kanssa kommunikaatio ei toimi, ei ole se oikea ja se jonka kanssa kommunikaatio toimii, ei ole se oikea. Tästä oli paljon apua meille kaikille. Sivusta
Vihantunteet hälvenevät, en jää piehtaroimaan niihin, jos teen jotain asioiden eteen, enkä vaan anna olla tai lakaise niitä maton alle ja teeskentele, etteivät nekään haittaa. Elämä jatkuu jne. Ei pitäisi haitata, koska kukaan, joka rakastaa tai välittää, ei olisi toiminut tuolla tavalla. End of story.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päättäen aikasi ei ole tulossa aikoihin. Elämään tarvitsee ihmisiä, joiden kello on samassa ajassa.
Ota sitten semmonen, jos oot noin jäniksen selässä.
En ole jäniksen selässä. Puoli vuosikymmentä on kaipausta takana, joten ainakaan pitkämielisyyden puutteesta ei voi syyttää. En usko, että itse odottaisit ketään kolmea kuukautta pitempään.
Totta, kyllä se kuukausissa mitataan, haluaako toinen vai ei. Jos alkaa mennä vuosiksi, niin vaikealta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä muru, ens vuonna säälistä otan sinut takaisin
Vierailija kirjoitti:
10 ja 8
😘
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit siellä jo valmiiksi
Niin ja toisin kuin sinulla, minulla on vaikeuksia satuttaa sellaisia ihmisiä, joista olen jossain kohtaa välittänyt hyvin paljon. Kun sitäkin piirrettä käytettiin hyväksi, alkoi olla mitta täynnä. En kaipaa valehtelevia ja laskelmoivia hyväksikäyttäjiä elämääni, haluan jotain aitoa sellaisen ihmisen kanssa, joka aidosti välittää minusta.
On niin vaikea löytää ja rakastua ihmiseen, joka hyväksyy kaikki eri puoleni tai pystyy ainakin toistaiseksi sietämään jotakin vikojani. n
Kakstoista.