Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu! Mitä ihmettä nyt? Tunnisteita kehiin.
Puhelinumeron vimpat, paljonko kahden viimeisen summa?
7
12
En odotuta ketään. Elämässä vaan tietyt lainalaisuudet vaikuttaa siihen, mitä voi tehdä ja milloin. Tyhmät kommentit voi mielellään jättää laittamatta.
Vierailija kirjoitti:
5 ja 11
Vierailija kirjoitti:
Aa vitsi nauroin kuivatulle.
Tirsk. On tässä niin kauan kaivattu, että kaivatusta on hyvin voinut tulla kuivattu.
Ettei vaan kaipaajasta ennemmin.
Oon ottanu kuvan jossa hän katsoo kameraan ja hymyilee. Välillä katselen kuvaa ja saan hyvän mielen tai iläväkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoppa ite tunniste,.ketä huhuilet
Naista.
Kaunein hymy ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakava kysymys on, olenko vain fantasia vai haluatko oikeasti suudella joku päivä
Kyllä
Ota mut jo.
Eestä vai takkaa?
Ota vaan sitä takkaa, varo ettei oo liekit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista.
Kaunein hymy ikinä
En siis minä, mulla on viidenneksi kaunein
Vierailija kirjoitti:
Kerro kikkasi
Runoilijan on kirjoitettava sydämestään käsin (intuitio ~ feminiininen energia), ei järjestään. Luotettava lukijoiden ymmärrykseen, ei selitettävä raporttia auki päätelmistä.
Vierailija kirjoitti:
En odotuta ketään. Elämässä vaan tietyt lainalaisuudet vaikuttaa siihen, mitä voi tehdä ja milloin. Tyhmät kommentit voi mielellään jättää laittamatta.
Ei täältä kannata omia mitään tyhmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan tervettä ajattelua, jos ei kaikkeen älyttömään lähde mukaan! Jos miettii millaisia hulluuksia seksissäkin voi olla. Polttamisia, piiskamista ym.
Irtosuhteiden normalisointi, ihmisten käyttäminen omiin tarpeisiin, kuristusleikit ja muut perversiot... 🤢 Osa porukasta ostaa kaiken mitä tarjotaan ilman mitään arvostelukykyä. Onneksi suurin osa silti ajattelee, että kyseessä on kahdenkeskinen intiimi ja syvällinen juttu, jolla ilmaistaan hellyyttä, halua, välittämistä, kiintymystä ja jossa kumpikin haluaa tehdä toiselle hyvää.
:) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on jo sanottu, enkä enää ymmärrä häntä eikä hän ei ymmärrä minua. Ilman ymmärrystä ei voi saada aikaan luottamusta ja ilman luottamusta elämää hallitsee pelko siitä, että menneisyys toistaa itseään. Tämä on ainoa selvä asia.
Yksi ei todellakaan ole sanonut minulle kaikkea. Oikeastaan hän ei sanonut yhtään mitään itse asiasta. Minkäpä sille mahtaa. Kaikkien kanssa ei vain kommunikointi toimi. Se on yksi merkki siitä, että ei parisuhdekaan tulisi toimimaan. Toisaalta, on myös kokemusta siitä, että kommunikaatio toimi kuin ajatus, mutta silti ei oltu ne oikeat toisillemme. Se on paljon harvinaisempaa. Oli aluksi tosi vaikea uskoa, että miten ihminen, joka ymmärtää minua täydellisesti ja jota itse ymmärrän täydellisesti, ei sitten kuitenkaan ollut "se oikea". Niin kuitenkin oli. Tästä on jo kaksinumeroinen määrä vuosia aikaa.
Minä haluan ihan oikeesti nyt hoivaa, 37,8 astetta on kuumetta. Tule ritarini noutamaan vällyjen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk. On tässä niin kauan kaivattu, että kaivatusta on hyvin voinut tulla kuivattu.
Ettei vaan kaipaajasta ennemmin.
As dry as Prince Andrew’s armpits.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päättäen aikasi ei ole tulossa aikoihin. Elämään tarvitsee ihmisiä, joiden kello on samassa ajassa.
Ota sitten semmonen, jos oot noin jäniksen selässä.
En ole jäniksen selässä. Puoli vuosikymmentä on kaipausta takana, joten ainakaan pitkämielisyyden puutteesta ei voi syyttää. En usko, että itse odottaisit ketään kolmea kuukautta pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista.
Kaunein hymy ikinä
En siis minä, mulla on viidenneksi kaunein
Ei huono sekään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 ja 11
12 / 12
Mistä päättelet ettei aika ole lähellä?