Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6357)
Aloitat esim. Kesäkuun jostai päivästä mikä hyvält tuntuu. Oot vaan rehellinen ja avaudut. En pyydä valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäoikeudenmukaisuus on monesti vihantunteiden taustalla.
Mä en keksi mitä hänen pitäisi tehdä, että kehittäisin vihantunteita häntä kohtaan. Torjutuksi tuleminen ei siihen riittäisi. -Sivu
Jos hän tekisi pahaa itselleen. Sivu sivu
Tuntuu oudolta, et joku suuttuu, jos toinen vahingoittaa itseään. Joskus on vaan niin paha olla, ettei meinaa kestää. Myötätunto ois pikemminkin toiveissa. Eri
Pyydät kopsu chi ching. Tarjous on voimassa tän illan :D.
Ei torjunta haittaa, vaan ne pahat teot, joita teki ja sai muut tekemään ja ne ihmissuhteet, jotka pilasi. Väärin teki ihan liian monta kertaa, vaikea uskoa, että haluaisi mitään muuta kuin pahaa, jos ei edes viestiin pysty ja pistää muut valehtelemaan puolestaan.
Pohtinut päästökompensaatioita. Ei se voi olla hukkaan heitettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin poissa ja tajusin pitkästä aikaa kuinka pöljää tämä on. 🌞-miekkoselle terkut. :D nn
Takas. :)
Tahtoisin nuolla alien-rintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ainakin nähnyt mun typerän ja holtittoman puolen ja olet vastuussa valinnastasi jos et säikähdä
Kyllä se taisi olla mulle liikaa, sorry not sorry, mutta etsi joku muu.
Mulle myös pimeytesi on liikaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup: jos saisit sanoa kuvatulle mitä vain ja reaktion jälkeen tarvittaessa pyyhkiä hänen muistinsa, mitä sanoisit
Sanoisin että nuuhkin kerran pyykkikorista löytämiäni pikkareitaan, kun hänen luonaan oli bileet.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: jos saisit sanoa kuvatulle mitä vain ja reaktion jälkeen tarvittaessa pyyhkiä hänen muistinsa, mitä sanoisit
Miksi haluaisin sanoa jotakin mitä en oikeasti haluaisi sanoa? Mitä järkeä siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
En mitään sellaista minkä takia pitäisi muisti pyyhkiä. Oli reaktio mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en keksi mitä hänen pitäisi tehdä, että kehittäisin vihantunteita häntä kohtaan. Torjutuksi tuleminen ei siihen riittäisi. -Sivu
Olisko seksin salakuvaus ja matskun levitys sulle ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin sanoa jotakin mitä en oikeasti haluaisi sanoa? Mitä järkeä siinä olisi?
Älä oo tylsä
Onpas täällä jutut.
Mut Tony <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko seksin salakuvaus ja matskun levitys sulle ok?
Sä siöti kaipaat kaikkea tuota, kun täällä notkut.. huoh.
Vierailija kirjoitti:
Pohtinut päästökompensaatioita. Ei se voi olla hukkaan heitettyä aikaa.
Käytännön vaikutusten kannalta on, jos asia jää pohdintojen asteelle. Pätee moneen muuhunkin.
Hyvää yötä Emilia. Parisänkyni toinen puoli on tyhjä. Haluatko tulla joku yö yökylään?
Ainii unohdinks.
Sun 500e käteisenä tais jäädä. Kuittaat sen yhdel kunnon lausunnol.