Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6357)
Vierailija kirjoitti:
Vakava kysymys on, olenko vain fantasia vai haluatko oikeasti suudella joku päivä
Fantasia, jota oikeasti haluan suudella joku päivä
Vierailija kirjoitti:
Gallup: jos saisit sanoa kuvatulle mitä vain ja reaktion jälkeen tarvittaessa pyyhkiä hänen muistinsa, mitä sanoisit
En saa sanoa yhtikäs mitään, joten turha kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on PARAS <3
Oispa mullakin sellainen aarre omana.
Terveisiä täydellisille tisseillesi!
Vierailija kirjoitti:
Ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Emilia. Parisänkyni toinen puoli on tyhjä. Haluatko tulla joku yö yökylään?
Sopii, minulla on kuumetta, saanko teetä sänkyyn ja paljon lämpimiä peittoja. Ei minun nimi kyllä ihan ole Emilia, voin olla piilonimellä Emilia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtinut päästökompensaatioita. Ei se voi olla hukkaan heitettyä aikaa.
Käytännön vaikutusten kannalta on, jos asia jää pohdintojen asteelle. Pätee moneen muuhunkin.
Minä yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Emilia. Parisänkyni toinen puoli on tyhjä. Haluatko tulla joku yö yökylään?
Sopii, minulla on kuumetta, saanko teetä sänkyyn ja paljon lämpimiä peittoja. Ei minun nimi kyllä ihan ole Emilia, voin olla piilonimellä Emilia.
Olen hyvä hoitamaan. Voinhoitaa sinuakin, vaikket olisi Emilia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei 5 euroa.
Laitat kuvan niin kuljetan ne sulle
Tunnisteena vaiks espoon ranta <3
Ei tuo ole tunniste. On täällä muitakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa.
Mä voisin sanoa saman.
Raja meni siinä muidussa, oli ehdoton dealbreaker. Mikään ei käy, jos se on näkyvissä tai kuuluvissa tai kyttäämässä jossain. Non-negotiable.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: jos saisit sanoa kuvatulle mitä vain ja reaktion jälkeen tarvittaessa pyyhkiä hänen muistinsa, mitä sanoisit
En saa sanoa yhtikäs mitään, joten turha kysymys.
Jos kaveri kieltänyt niin ei se kielto niin vakavaa ole, mutta jos on kaivattu kieltäny niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vakava kysymys on, olenko vain fantasia vai haluatko oikeasti suudella joku päivä
Minun vastaukseni tiedät, samoin omasi eivätkä ne ole samat.
Mäki halusin teetä sänkyyn. Sängyssä. Tai vaik sen vieres
Vierailija kirjoitti:
Raja meni siinä muidussa, oli ehdoton dealbreaker. Mikään ei käy, jos se on näkyvissä tai kuuluvissa tai kyttäämässä jossain. Non-negotiable.
Mun muidu on piilossa kaikilta katseilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Minä tunnistan itse oman aikani. Sinä toivottavasti tunnistat itse oman aikasi. Jos ne joskus kohtaavat, niin luultavasti tapahtuu mannerlaattojen liikkuminen paikoiltaan. Tai siis paikoilleen.
Oot kyllä aika maneerinen mies. Hiukka noloa, kill your darlings, babe.
Sinä olet raskas ihminen, kun et osaa kirjoittaa, että olet sivusta!!
Kaikesta päättäen aikasi ei ole tulossa aikoihin. Elämään tarvitsee ihmisiä, joiden kello on samassa ajassa.
Ei taida tulla koskaan enää, mutta haluan jostain suunnasta turvatakuut.
OLET SIVUSTA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasia, jota oikeasti haluan suudella joku päivä
Toivon että se päivä olisi mitattava päivissä, viikoissa tai edes kuukausissa