Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (5682)

Vierailija
5461/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kun sillä on perhe.

Vierailija
5462/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon estoiset ihmiset jotka kaataa edellisen suhteen traumat uuden kumppanin huoleksi. Hoitakaa itse itsenne kuntoon ennen kuin otatte muita ihmisiä elämäänne.

Tätä kannatetaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla puheilla ole hyvä ja etsi joku muu 

En ole kaivattusi. :D

Puhun varmaan useimpien puolesta. Et sovi estyneen kumppaniksi.

Millä perusteella?  Ethän sä tiedä minusta mitään? :)

Annoit kaiken tarvittavan informaation 

Yhessä lauseessa missä oli vedytty mutkat suoraksi? :D

Kyllä. MT-ongelmaisilla on usein tapana lukea rivien välistä ja tehdä kärpäsistä härkäsiä. -sivusta

Vierailija
5464/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hylkää ketään siksi että joku on joskus hänet rikkonut 

Vierailija
5465/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat yhtä kokeneita tai kokemattomia, koska kummallakin on tai on ollut vain yksi pitkä suhde. En edes haluaisi tyyppiä, joka olisi uittanut itseään siellä sun täällä. 

Vierailija
5466/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tunne kun lukee näitä, ei tarvitse lähteä mukaan irli:ssa, kaivatunkin kanssa on vain etäiset välit, ei tarvitse pettyä milloinkaan. Voi vain mielessään haaveilla ilman todellisuusperää tai realistisuutta, valita vain parhaat piirteet sinne haaveisiin. Kaivattu kun vieläpä ei edes tiedä että kaipailen välillä, enkä koskaan tule kertomaankaan.

Vierailija
5467/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ehkä tiedä että olen ollut vain yhden kanssa ja olen todella ujo ja varmaan myös estynyt vaikken siltä vaikuta 

Tiedän sun olevan kokematon eikä sun tarvi olla sen takia epävarma 🔥

Et tiedä mitään.  

Hyvä jos itsestäsi. Sivusta

Vierailija
5468/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mennyt hyvin nuorena yhteen ekan seksikumppaninsa kanssa ja pitkä suhde yhdessä, niin seksuaalisuuden saralla kokemus ja itsevarmuus voi olla ihan mitä vaan nollasta sataan. Mikään skaalan vaihtoehdoista ei mua yllättäisi. Tiedän omakohtaisesti asiasta tarpeeksi.

Vierailija
5469/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ehkä tiedä että olen ollut vain yhden kanssa ja olen todella ujo ja varmaan myös estynyt vaikken siltä vaikuta 

Et tiedä mitään.  

Hyvä jos itsestäsi. Sivusta

T. joku joka ei tiedä minusta mitään

Vierailija
5470/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Elämänkokemuksen tuoma intuitio

<3 

Vierailija
5471/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nk. pomppulinnat, vuoristoradat ja jonglaaraukset, ei kiitos.

Vierailija
5472/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilylle pusuja. Tuu antaan virtaa väsyneelle. <3

Juo pannullinen kahvia

No voi hemmetti, kun olen juonut jo kolme kuppia ja energiajuoman. Ei lähe nyt millään. Tarviin jotain muuta. 

Mene järveen uimaan

Vierailija
5473/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puuttui tunne. Siksi.

Vierailija
5474/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää että aikuiset ihmiset ovat muka niin ihastuneita että vajoavat kirjoittelemaan vauvalle, mutta jos kaivatulla on joku esto niin sitten koko homma on yhtäkkiä roskaa. Kuvottava ajatusmaailma. Ei tuo ole mitään muuta kuin himoa ja halua käyttää toista.

Vierailija
5475/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon estoiset ihmiset jotka kaataa edellisen suhteen traumat uuden kumppanin huoleksi. Hoitakaa itse itsenne kuntoon ennen kuin otatte muita ihmisiä elämäänne.

Aika suoraviivaista ajattelua. Ihminen on kokonaisuus. Esimerkiksi rikkinäinen lapsuus kulkee aina mukana, ei sitä voi noin vain "hoitaa" pois. Ihminen ei ole kone, joka huolletaan kuntoon. Olennaista on käsitellä asioita, yrittää parhaansa ja olla itselle ja toisille armollinen. Viisautta on hyväksyä, että elämä jättää jälkensä ja koettaa tulla toimeen itsensä ja toisten kanssa. Kun lähtökohtana ovat kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan, silloin tekee parhaansa ja pitää hyvin.

Vierailija
5476/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiältäpäin tärähtää salainen e-suudelma.

Vierailija
5477/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat yhtä kokeneita tai kokemattomia, koska kummallakin on tai on ollut vain yksi pitkä suhde. En edes haluaisi tyyppiä, joka olisi uittanut itseään siellä sun täällä. 

Mut mulla oli uimahousut

Vierailija
5478/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää että aikuiset ihmiset ovat muka niin ihastuneita että vajoavat kirjoittelemaan vauvalle, mutta jos kaivatulla on joku esto niin sitten koko homma on yhtäkkiä roskaa. Kuvottava ajatusmaailma. Ei tuo ole mitään muuta kuin himoa ja halua käyttää toista.

Et sinäkään päästäisi jatkoon kaipaamaasi miestä, jos hänellä olisi hoitamaton erektiohäiriö ja/tai huumeriippuvuus. Kuvottava ajatusmaailma!

Vierailija
5479/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika suoraviivaista ajattelua. Ihminen on kokonaisuus. Esimerkiksi rikkinäinen lapsuus kulkee aina mukana, ei sitä voi noin vain "hoitaa" pois. Ihminen ei ole kone, joka huolletaan kuntoon. Olennaista on käsitellä asioita, yrittää parhaansa ja olla itselle ja toisille armollinen. Viisautta on hyväksyä, että elämä jättää jälkensä ja koettaa tulla toimeen itsensä ja toisten kanssa. Kun lähtökohtana ovat kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan, silloin tekee parhaansa ja pitää hyvin.

Toistan: hoida itsesi kuntoon äläkä yritä muuttaa muiden suhtautumista sinuun.

Vierailija
5480/5682 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mulla oli uimahousut

Mut ne oli mun housut. Sivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi