Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5615)
Vierailija kirjoitti:
Kahvia tässä odottelen. Muutama minuutti aikaa ajatella sinua.
Ajateleppa siinä samalla että mihin pyydät mut treffeille. Hyvin ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nään sut vieläkin aina kun suljen silmäni. Miten mä pääsen eroon sinusta? Pitäisi nähdä ja keskustella tää läpi...
Sulje silmäsi ja tee laskutoimitus. Jos mulla on yleensä 1-3 uutta kumppania per viikko, montako kumppania mulla on ollut yhteensä tässä näkemisten välissä?
Sinulla on päänsisäinen ongelma. Vaihtoehtoja on monenlaisia. Joko a) tunnekylmät vanhemmat-> nykyisin jatkuva ihailun ja huomatuksi tulemisen tarve B) adhd tai huomionhakuinen tai epävakaa persoona, dopamiinijunkie c) jotain muuta häiriötä päänupissa. Sivu
Mielenkiintoinen esimerkki, kuinka tyypillinen ihminen näkee maailman sen muotoisena kuin tirkistysikkuna on muovattu. Osoittaa, miksi ihmiskunta nykyisen kehityksen asteella ei voi koskaan saavuttaa pysyvää rauhaa ja vakautta, koska keskimääräisyys on aivan liian tyhmää ymmärtääkseen, että oma määritelmä oikeasta ja väärästä ei ole universaali ja sallimalla itselleen tuomiovallan luo konfliktin, mikä on eskalaation ensiaskel.
Et uskoakseni ymmärrä tuosta mitään, mutta kysyn, että annatko sinä tuomiovallan omaan elämääsi ulkopuolisille?
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ehkä tiedä että olen ollut vain yhden kanssa ja olen todella ujo ja varmaan myös estynyt vaikken siltä vaikuta
Estoisuus ei ole seksissä hyvä juttu, mut kumppanien määrä ei merkkaa mitään. :)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ympäriinsä jyystävä ei ole mieleltään terve.
"Happamia", sanoi kettu.
Vierailija kirjoitti:
Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?
Mä oon aika varma ettei sitä oikeaa aikaa enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ehkä tiedä että olen ollut vain yhden kanssa ja olen todella ujo ja varmaan myös estynyt vaikken siltä vaikuta
Estoisuus ei ole seksissä hyvä juttu, mut kumppanien määrä ei merkkaa mitään. :)
Sitten varmaan kannattaa etsiä vähemmän estoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkä ikäinen olet ja haluaisitko kaivatun kanssa lapsen?
30-40. Tekisin välittömästi ettei kaivattu pääse karkaamaan!
Entä jos se karkaa ja jättää lapsen sulle? 😀
Hmm, sitten en tiedä. Ehkä käytän sitä penskaa jotenkin kiristyvälineenä saadakseni kaivatun takaisin.
En näe suunnitelmassa mitään ongelmaa tai aukkoja
Ootko HelenaK?
En ole ja jos olisin, en tykkäisi nähdä nimeäni täällä
Kyseinen henkilö (julkkis) työntää itse aktiivisesti nimeään kaikille kanaville, tavoitteenaan mahdollisimman laaja julkisuus. Silloin ei enää kysellä tykkäämisiä muidenkaan kirjoitteluista.
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta sanon että joskus pitää toimia väärällä ajalla
En ollut estoinen ennen painostavaa suhdetta, tarvitsen hyvin kärsivällisen ja hellän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai estoisen opetella luottamaan toiseen ja hiljalleen luopua estoistaan. Enkä nyt tarkota et pitää ottaa väkisin perseeseen, jos siitä ei pidä. :)
Noilla puheilla ole hyvä ja etsi joku muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nään sut vieläkin aina kun suljen silmäni. Miten mä pääsen eroon sinusta? Pitäisi nähdä ja keskustella tää läpi...
Sulje silmäsi ja tee laskutoimitus. Jos mulla on yleensä 1-3 uutta kumppania per viikko, montako kumppania mulla on ollut yhteensä tässä näkemisten välissä?
Sinulla on päänsisäinen ongelma. Vaihtoehtoja on monenlaisia. Joko a) tunnekylmät vanhemmat-> nykyisin jatkuva ihailun ja huomatuksi tulemisen tarve B) adhd tai huomionhakuinen tai epävakaa persoona, dopamiinijunkie c) jotain muuta häiriötä päänupissa. Sivu
Mielenkiintoinen esimerkki, kuinka tyypillinen ihminen näkee maailman sen muotoisena kuin tirkistysikkuna on muovattu. Osoittaa, miksi ihmiskunta nykyisen kehityksen asteella ei voi koskaan saavuttaa pysyvää rauhaa ja vakautta, koska keskimääräisyys on aivan liian tyhmää ymmärtääkseen, että oma määritelmä oikeasta ja väärästä ei ole universaali ja sallimalla itselleen tuomiovallan luo konfliktin, mikä on eskalaation ensiaskel.
Et uskoakseni ymmärrä tuosta mitään, mutta kysyn, että annatko sinä tuomiovallan omaan elämääsi ulkopuolisille?
Mutta on se hyvä kun joku tuotakin sanafraasia kanssasi ymmärtää ja jakaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sun olevan kokematon eikä sun tarvi olla sen takia epävarma 🔥
Kumppanien määrä ja avoimuus seksiä kohtaan ei korreloi.
7 päivää lehdestä päivää. Kenellä on tietoa että Koivun Helena on palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai estoisen opetella luottamaan toiseen ja hiljalleen luopua estoistaan. Enkä nyt tarkota et pitää ottaa väkisin perseeseen, jos siitä ei pidä. :)
Otetaanko tarkasteluun mitä ne estot ovat?
sivusta keskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Noilla puheilla ole hyvä ja etsi joku muu
En ole kaivattusi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sun olevan kokematon eikä sun tarvi olla sen takia epävarma 🔥
Mistä tiedät?
Kahvia tässä odottelen. Muutama minuutti aikaa ajatella sinua.