Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (5615)

Vierailija
5421/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia tässä odottelen. Muutama minuutti aikaa ajatella sinua. 

Vierailija
5422/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia tässä odottelen. Muutama minuutti aikaa ajatella sinua. 

Ajateleppa siinä samalla että mihin pyydät mut treffeille. Hyvin ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5423/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nään sut vieläkin aina kun suljen silmäni. Miten mä pääsen eroon sinusta? Pitäisi nähdä ja keskustella tää läpi...

Sulje silmäsi ja tee laskutoimitus. Jos mulla on yleensä 1-3 uutta kumppania per viikko, montako kumppania mulla on ollut yhteensä tässä näkemisten välissä?

Sinulla on päänsisäinen ongelma. Vaihtoehtoja on monenlaisia. Joko a) tunnekylmät vanhemmat-> nykyisin jatkuva ihailun ja huomatuksi tulemisen tarve B) adhd tai huomionhakuinen tai epävakaa persoona, dopamiinijunkie c) jotain muuta häiriötä päänupissa. Sivu

Mielenkiintoinen esimerkki, kuinka tyypillinen ihminen näkee maailman sen muotoisena kuin tirkistysikkuna on muovattu. Osoittaa, miksi ihmiskunta nykyisen kehityksen asteella ei voi koskaan saavuttaa pysyvää rauhaa ja vakautta, koska keskimääräisyys on aivan liian tyhmää ymmärtääkseen, että oma määritelmä oikeasta ja väärästä ei ole universaali ja sallimalla itselleen tuomiovallan luo konfliktin, mikä on eskalaation ensiaskel.

Et uskoakseni ymmärrä tuosta mitään, mutta kysyn, että annatko sinä tuomiovallan omaan elämääsi ulkopuolisille?

Vierailija
5424/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?

Vierailija
5425/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ehkä tiedä että olen ollut vain yhden kanssa ja olen todella ujo ja varmaan myös estynyt vaikken siltä vaikuta 

Estoisuus ei ole seksissä hyvä juttu, mut kumppanien määrä ei merkkaa mitään. :)

Vierailija
5426/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ympäriinsä jyystävä ei ole mieleltään terve.

"Happamia", sanoi kettu.

Vierailija
5427/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut usein oikeasta ajoituksesta. Oletko miettinyt, mistä tunnistaa oikean ajan ja kenen kannalta se on oikea aika?

Mä oon aika varma ettei sitä oikeaa aikaa enää ole.

Vierailija
5428/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ehkä tiedä että olen ollut vain yhden kanssa ja olen todella ujo ja varmaan myös estynyt vaikken siltä vaikuta 

Estoisuus ei ole seksissä hyvä juttu, mut kumppanien määrä ei merkkaa mitään. :)

Sitten varmaan kannattaa etsiä vähemmän estoinen

Vierailija
5429/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: minkä ikäinen olet ja haluaisitko kaivatun kanssa lapsen? 

30-40. Tekisin välittömästi ettei kaivattu pääse karkaamaan!

Entä jos se karkaa ja jättää lapsen sulle? 😀

Hmm, sitten en tiedä. Ehkä käytän sitä penskaa jotenkin kiristyvälineenä saadakseni kaivatun takaisin.

En näe suunnitelmassa mitään ongelmaa tai aukkoja

Ootko HelenaK?

En ole ja jos olisin, en tykkäisi nähdä nimeäni täällä

Kyseinen henkilö (julkkis) työntää itse aktiivisesti nimeään kaikille kanaville, tavoitteenaan mahdollisimman laaja julkisuus. Silloin ei enää kysellä tykkäämisiä muidenkaan kirjoitteluista.

Näinhän se menee.

Vierailija
5430/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta sanon että joskus pitää toimia väärällä ajalla

Vierailija
5431/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut estoinen ennen painostavaa suhdetta, tarvitsen hyvin kärsivällisen ja hellän

Vierailija
5432/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai estoisen opetella luottamaan toiseen ja hiljalleen luopua estoistaan. Enkä nyt tarkota et pitää ottaa väkisin perseeseen, jos siitä ei pidä. :)

Vierailija
5433/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla puheilla ole hyvä ja etsi joku muu 

Vierailija
5434/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nään sut vieläkin aina kun suljen silmäni. Miten mä pääsen eroon sinusta? Pitäisi nähdä ja keskustella tää läpi...

Sulje silmäsi ja tee laskutoimitus. Jos mulla on yleensä 1-3 uutta kumppania per viikko, montako kumppania mulla on ollut yhteensä tässä näkemisten välissä?

Sinulla on päänsisäinen ongelma. Vaihtoehtoja on monenlaisia. Joko a) tunnekylmät vanhemmat-> nykyisin jatkuva ihailun ja huomatuksi tulemisen tarve B) adhd tai huomionhakuinen tai epävakaa persoona, dopamiinijunkie c) jotain muuta häiriötä päänupissa. Sivu

Mielenkiintoinen esimerkki, kuinka tyypillinen ihminen näkee maailman sen muotoisena kuin tirkistysikkuna on muovattu. Osoittaa, miksi ihmiskunta nykyisen kehityksen asteella ei voi koskaan saavuttaa pysyvää rauhaa ja vakautta, koska keskimääräisyys on aivan liian tyhmää ymmärtääkseen, että oma määritelmä oikeasta ja väärästä ei ole universaali ja sallimalla itselleen tuomiovallan luo konfliktin, mikä on eskalaation ensiaskel.

Et uskoakseni ymmärrä tuosta mitään, mutta kysyn, että annatko sinä tuomiovallan omaan elämääsi ulkopuolisille?

Mutta on se hyvä kun joku tuotakin sanafraasia kanssasi ymmärtää ja jakaa, eikö?

Vierailija
5435/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sun olevan kokematon eikä sun tarvi olla sen takia epävarma 🔥

Vierailija
5436/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanien määrä ja avoimuus seksiä kohtaan ei korreloi.

Vierailija
5437/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 päivää lehdestä päivää. Kenellä on tietoa että Koivun Helena on palstalla? 

Vierailija
5438/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai estoisen opetella luottamaan toiseen ja hiljalleen luopua estoistaan. Enkä nyt tarkota et pitää ottaa väkisin perseeseen, jos siitä ei pidä. :)

Otetaanko tarkasteluun mitä ne estot ovat? 

sivusta keskusteluun

Vierailija
5439/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla puheilla ole hyvä ja etsi joku muu 

En ole kaivattusi. :D

Vierailija
5440/5615 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sun olevan kokematon eikä sun tarvi olla sen takia epävarma 🔥

Mistä tiedät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi