Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5606)
Hah! Olitte yöllä oottelee ajanko sitä reittiä. No fine, menin toista kautta. Tullessa ette olleet enää siinä, mutta ehdin saada varoituksen. Silti näin kun taxin katolla villkkui yön ainoa 🖲valopilkku ( hymy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkä ikäinen olet ja haluaisitko kaivatun kanssa lapsen?
30-40. Tekisin välittömästi ettei kaivattu pääse karkaamaan!
Entä jos se karkaa ja jättää lapsen sulle? 😀
Hmm, sitten en tiedä. Ehkä käytän sitä penskaa jotenkin kiristyvälineenä saadakseni kaivatun takaisin.
En näe suunnitelmassa mitään ongelmaa tai aukkoja
Ootko HelenaK?
En ole ja jos olisin, en tykkäisi nähdä nimeäni täällä
Vierailija kirjoitti:
Kympiltä nähdään.
Nähtiinkin ysiltä😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kanssasi ei ollut mitään ihmeellistä, mutta muistelen sitä yhä usein, koska se oli merkittävää.
->S
Oliko ensimmäisesi?
Ensimmäinen kerta kunnolla rakastuneena.
Yleensä se on silloin parempaa kuin ilman tunteita. Oliko liikaa paineita tunteiden takia?
Ei niiden niinkään, muuten tilanne oli ehkä hieman paineinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kanssasi ei ollut mitään ihmeellistä, mutta muistelen sitä yhä usein, koska se oli merkittävää.
->S
Oliko ensimmäisesi?
Yleensä se on silloin parempaa kuin ilman tunteita. Oliko liikaa paineita tunteiden takia?
Mitä ajattelet hänestä nykyään?
Seksi hänen kanssaan ei siis ihmeellistä ollut, mutta merkittävää. Millä tavalla merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
->S
Oliko ensimmäisesi?
Seksi hänen kanssaan ei siis ihmeellistä ollut, mutta merkittävää. Millä tavalla merkittävää?
Hän jätti lähtemättömän vaikutuksen ja muistelen häntä lämmöllä. Luultavasti rakastuisin uudelleen tai ne tunteet nousisivat takaisin pintaan jos vielä kohtaisimme. Kaipaan häntä ja niitä tunteita. Kaipaan sitä uskoa yhteiseen tulevaisuuteen, joka silloin häilyi haaveiden ja realismin välisellä harmaalla alueella. Silloin oli esteitä ja haasteita, joita ei enää olisi, mutta nyt häntä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
->S
Oliko ensimmäisesi?
Hän jätti lähtemättömän vaikutuksen ja muistelen häntä lämmöllä. Luultavasti rakastuisin uudelleen tai ne tunteet nousisivat takaisin pintaan jos vielä kohtaisimme. Kaipaan häntä ja niitä tunteita. Kaipaan sitä uskoa yhteiseen tulevaisuuteen, joka silloin häilyi haaveiden ja realismin välisellä harmaalla alueella. Silloin oli esteitä ja haasteita, joita ei enää olisi, mutta nyt häntä ei ole.
No voi. Ei käy aina yksiin ajoitukset ja olemiset.
Mä nään sut vieläkin aina kun suljen silmäni. Miten mä pääsen eroon sinusta? Pitäisi nähdä ja keskustella tää läpi...
Vierailija kirjoitti:
Mä nään sut vieläkin aina kun suljen silmäni. Miten mä pääsen eroon sinusta? Pitäisi nähdä ja keskustella tää läpi...
n-m
m-n
muu
Vierailija kirjoitti:
Sillainko pääsisi eteenpäin ja eroon hänestä? Auttaisiko se?
Vierailija kirjoitti:
Sulje silmäsi ja tee laskutoimitus. Jos mulla on yleensä 1-3 uutta kumppania per viikko, montako kumppania mulla on ollut yhteensä tässä näkemisten välissä?
Emilylle pusuja. Tuu antaan virtaa väsyneelle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: minkä ikäinen olet ja haluaisitko kaivatun kanssa lapsen?
30-40. Tekisin välittömästi ettei kaivattu pääse karkaamaan!
Entä jos se karkaa ja jättää lapsen sulle? 😀
Hmm, sitten en tiedä. Ehkä käytän sitä penskaa jotenkin kiristyvälineenä saadakseni kaivatun takaisin.
En näe suunnitelmassa mitään ongelmaa tai aukkoja
Ootko HelenaK?
En ole ja jos olisin, en tykkäisi nähdä nimeäni täällä
Kyseinen henkilö (julkkis) työntää itse aktiivisesti nimeään kaikille kanaville, tavoitteenaan mahdollisimman laaja julkisuus. Silloin ei enää kysellä tykkäämisiä muidenkaan kirjoitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Juo pannullinen kahvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulje silmäsi ja tee laskutoimitus. Jos mulla on yleensä 1-3 uutta kumppania per viikko, montako kumppania mulla on ollut yhteensä tässä näkemisten välissä?
Sinulla on päänsisäinen ongelma. Vaihtoehtoja on monenlaisia. Joko a) tunnekylmät vanhemmat-> nykyisin jatkuva ihailun ja huomatuksi tulemisen tarve B) adhd tai huomionhakuinen tai epävakaa persoona, dopamiinijunkie c) jotain muuta häiriötä päänupissa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo pannullinen kahvia
No voi hemmetti, kun olen juonut jo kolme kuppia ja energiajuoman. Ei lähe nyt millään. Tarviin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on päänsisäinen ongelma. Vaihtoehtoja on monenlaisia. Joko a) tunnekylmät vanhemmat-> nykyisin jatkuva ihailun ja huomatuksi tulemisen tarve B) adhd tai huomionhakuinen tai epävakaa persoona, dopamiinijunkie c) jotain muuta häiriötä päänupissa. Sivu
Ei ole vaan terve sukupuolivietti ja loputtomasti kysyntää.
Kukaan ympäriinsä jyystävä ei ole mieleltään terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan terve sukupuolivietti ja loputtomasti kysyntää.
Kysyntää on kenellä vain, joka tuohon lähtee. Terve ja terve-et varmasti tuolla panomäärällä alapäästä terve, etkä liioin yläpäästä
Ootko HelenaK?