Häpeän mennä lapseni koulutapahtumiin
Entinen naisystäväni on tehnyt minun lisäksi myös kahden muun miehen kanssa lapsia ja käymme samoissa ala-asteen juhlissa. Sitten naisystäväni esittelee opettajille, "ei tämä ole lapsen isä vaan tämä toinen ja tämä isä on taas tän lapsen isä.
Kommentit (13)
Mitä tästä opittiin? Don't stick your dick in crazy! Tai jos teet, niin käytä ainakin kumia.
Ei sitten hävettänyt ennen paljaalla vetämistä?
Minulla oli samantyyppinen ongelma. Ongelma ratkesi, kun ymmärsin ottaa ennen koulutapahtumia reippaasti viinaa.
Se on tarkoituskin. Saat kärsiä kun et ottanut vastuuta perheestä. Maksathan myös elatusmaksuja?
Ei ole sun ongelmasi. Eikä enää. Sähän olet eronnut. Se on naisen oma ongelma? Lapsi kestää varmaan jotenkin asian, ellei nainen vie miehiä lapsen kotiin koko ajan.
Etkö osaa itse esitellä itseäsi lapsesi opettajalle? Nyt alkaa olla meidän perheessä 15v koululaiselämää takana ja IKINÄ en ole lasteninisää esitellyt opelle, ihan itse hän on tämän hoitanut.
Esittele itse itsesi.
"Hei, olen Mikko. Olen Jannen isä."
Se siitä tulee kun alkaa pelehtimään h*oran kanssa.
Ai että. Siis miehet uhriutuu kun myös heistä ajat sitten eronneet naiset eivät ole siveitä ja pelkästään äidin roolissa?
Opettele käsittelemään häpeän tunnettasi
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Siis miehet uhriutuu kun myös heistä ajat sitten eronneet naiset eivät ole siveitä ja pelkästään äidin roolissa?
Opettele käsittelemään häpeän tunnettasi
Lopeta sinä h*oraaminen.
Mä voin kuvitella tilanteen. "Tässä on isä Ridge ja hän on tämän lapsen isä. Tämä on Eric ja hän on toisen lapsen isä sekä ensimmäisen isän velipuoli ja kummitäti. Tässä on kolmas isä joka on näiden edellisten isien yhteinen adoptiolapsi.