Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4541)
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäkohtien esilletuojaa, itse asiassa, pyritään hiljentämään ja paljon muuallakin? Tämä on hyvin tyypillistä.
Painu trolli jo v'ttuun. Sinut on nähty ja huomattu, sait hälinää aikaan jne. Nyt takaisin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäkohtien esilletuojaa, itse asiassa, pyritään hiljentämään ja paljon muuallakin? Tämä on hyvin tyypillistä.
Painu trolli jo v'ttuun. Sinut on nähty ja huomattu, sait hälinää aikaan jne. Nyt takaisin kouluun.
Narskun korttitalo sortuu, jos asiat tuodaan julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin suojellaan näitä eikä totuuksia haluta julki. Tämä toimintatapa on yleisesti hiljaa hyväksytty koska pahoja ihmisiä on niin paljon.
The evil empire pysyy kasassa valheilla ja sillä, että epäkohtiin puuttuvat joko vaiennetaan tai leimataan hulluiksi kuten entisessä Neuvostoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään ihan liian harvoin
Onko asialle tehtävissä jotakin tai mitään - ja mitä?
Toisen pitää raahautua useammin sinne mistä mut löytää 4x viikossa
Toisen? Etkö sä pääse?
Sanoin jo että pääsen sinne ainoaan paikkaan missä nähdään aina 4x viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko suunnitelman takana oleva ajatuskuvio ja harva näkeminen liittyä toisiinsa? Suomeksi sanottuna, pitäisikö sinunkin joskus raahautua?
Suomeksi sanottuna, pitäisikö sinun treenata luetun ymmärtämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin suojellaan näitä eikä totuuksia haluta julki. Tämä toimintatapa on yleisesti hiljaa hyväksytty koska pahoja ihmisiä on niin paljon.
Vai niin. Sitten pieni kritiikki ei varmaan haittaa mitään, jos saavat joka tapauksessa elää laumana kuin siat pellossa. Eikä sikoja haittaa olla sika muiden silmissä, koska se on yleisesti hyväksyttävää, koska enemmistö on sikoja eiku..
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset.
J
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset.
Tehetän lärveiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen? Etkö sä pääse?
Ymmärrän. Muina aikoina olet sidottuna tuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen? Etkö sä pääse?
Kerro ihmeessä mihin raahaudun, jos pääsen irti siteistä kun ei nähdä missään muualla eikä ole yhteystietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen? Etkö sä pääse?
Kerro ihmeessä mihin raahaudun, jos pääsen irti siteistä kun ei nähdä missään muualla eikä ole yhteystietoja?
Olet nähnyt hänet neljä kertaa viikossa etkä ole vielä vaihtanut yhteystietoja
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä mun kroppaa tietää aamulla etten oo juonu kahvia sitten eilisen, alkavaa päänsärkyä ja kiire pannulle… onneksi en oo alkanu vetää aineita koskaan, ois varmaan addiktioherkkyyttä
Tärkeintä on tuntea itsensä. Jokaisella on erilaisia piirteitä. Mä olen siellä kaikista addiktiovähäisemmässä päässä niin tiedän että helposti voisin mitä vaan kokeilla ja päästä irti. Eikä tuo ole kiinni kuin siitä, että on nopea tunnistamaan kehossa signaalit, jotka viittaa riippuvuuteen, epämukavuuteen tms. Jotkut venyttää tosi pitkälle epämukavuusalueelle ennen reaktiota. Taito sekin, mutta altistaa addiktioille koska kehoon ei reagoida ennen pahaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen? Etkö sä pääse?
Olet nähnyt hänet neljä kertaa viikossa etkä ole vielä vaihtanut yhteystietoja
Ei olla ikinä nähty neljää kertaa viikossa
Ihmettelen sinnikkyytäni uskooni, että ihmiset näkisivät heijastuksen mielessään. Sen sijaan näyttää vuorovaikuttamani perusteella, että siellä on pimeys vastassa. Heijastus on selän takana, eikä uskalleta kääntyä koska joutuu haavoittuvaan asemaan pimeyttä vasten.
Emily milloin rakastellaan? Ikävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä mun kroppaa tietää aamulla etten oo juonu kahvia sitten eilisen, alkavaa päänsärkyä ja kiire pannulle… onneksi en oo alkanu vetää aineita koskaan, ois varmaan addiktioherkkyyttä
Tärkeintä on tuntea itsensä. Jokaisella on erilaisia piirteitä. Mä olen siellä kaikista addiktiovähäisemmässä päässä niin tiedän että helposti voisin mitä vaan kokeilla ja päästä irti. Eikä tuo ole kiinni kuin siitä, että on nopea tunnistamaan kehossa signaalit, jotka viittaa riippuvuuteen, epämukavuuteen tms. Jotkut venyttää tosi pitkälle epämukavuusalueelle ennen reaktiota. Taito sekin, mutta altistaa addiktioille koska kehoon ei reagoida ennen pahaa tilannetta.
Ja sun kannattaa vauva.fi unohtaa niin elämä on paljon helpompaa. Käy vaikka ulkona.
Ja jätät muiden neuvomisen vähemmälle!
Niin. Pitäisi saada mennä tuntemattoman lapsen hautajaisiin kertomaan suureen ääneen, kuinka saunavuorot naapurikaupungin lähiöissä on jaettu väärin perustein. Vaan eipä saa, vaan aina koetetaan vaientaa.