Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3330)
God natt fru speciallärare från Helsingfors 🧡
Viestini katoaa, miksen minäkin?
Aina muita mukana, mut ne lämpimät katseet kertoo paljon. Olet rakas, vaikka en sitä näyttänyt. <3
Vierailija kirjoitti:
Älä mökötä, ajattelen sua!
Kerro jo
Toivottavasti siulla ollut hauska päivä, omani varsin vakio. Herättyä lievä paniikki kun piti rynniä kauppaan valkuaista ostamaan. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Negatiivisuus on tavisten ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon löytäväni sinkkunaisen kotimaakunnasta. Himottavia naisia on toki muuallakin, mutta rakkausasioissakin pitää pitää järki päässä. Järkeä on se, että tuuttaa järjettömät ajatukset anonyymeille nettipalstoille sen sijaan että ryhtyisi johonkin tyhmyyteen irl. Tätä olen noudattanut tähän asti ja pyrin noudattamaan jatkossakin.
Onnea etsintään.
Kiitos. Olen tosin lopettanut kaiken etsinnän. Ei ole löytänyt vuosien etsimisestä ja lukemattomista aloitteista huolimatta, joten tuskin löytyykään. Yrittäminen tekee miehestä vain epätoivoisen oloisen, ja mikään ei voi olla vähemmän puoleensavetävää kuin epätoivoinen yrittäminen. Jos jossain on joku minua varten, kaikki tapahtuu helposti. Isoisällekin vaimo kirjaimellisesti käveli syliin, kun törmäsivät ovella.
Totta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl kaipaan anteeksipyyntöä, jos mua on kohdeltu huonosti. Kai oon sen verran huonompi ihminen sitten..
Ja toinen varmasti tietää mistä kannat kaunaa? Itse en ainakaan keksi mitään, mitä voisin pyytää anteeksi. Oon tehny parhaani, se on varmaakin varmempi.
En ole sanonut, ettäkannan kaunaa. Tuo oli vaan yleisesti luonteeseeni liittyvä kommentti..
Ja toinen varmasti tietää mistä kannat kaunaa? Itse en ainakaan keksi mitään, mitä voisin pyytää anteeksi. Oon tehny parhaani, se on varmaakin varmempi.