Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin et tiedä sitä miten se vaikutti muhun
Mikä
En nyt tässä kerro
Kaikki olomuodot tai ongelmat eivät ole sitä miltä näyttää tai miten ne yleensä ovat tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin et tiedä sitä miten se vaikutti muhun
Mikä
En nyt tässä kerro
Minuun on vaikuttanut negatiivisesti ghostaukset ja yksi esto.
Pistää miettimään miksi nämä ihmiset toimivat näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon löytäväni sinkkunaisen kotimaakunnasta. Himottavia naisia on toki muuallakin, mutta rakkausasioissakin pitää pitää järki päässä. Järkeä on se, että tuuttaa järjettömät ajatukset anonyymeille nettipalstoille sen sijaan että ryhtyisi johonkin tyhmyyteen irl. Tätä olen noudattanut tähän asti ja pyrin noudattamaan jatkossakin.
Onnea etsintään.
Kiitos. Olen tosin lopettanut kaiken etsinnän. Ei ole löytänyt vuosien etsimisestä ja lukemattomista aloitteista huolimatta, joten tuskin löytyykään. Yrittäminen tekee miehestä vain epätoivoisen oloisen, ja mikään ei voi olla vähemmän puoleensavetävää kuin epätoivoinen yrittäminen. Jos jossain on joku minua varten, kaikki tapahtuu helposti. Isoisällekin vaimo kirjaimellisesti käveli syliin, kun törmäsivät ovella.
Oikein, älä luovuta mutta älä liioin vertaile tai rinnasta itseäsi tai tilannetasi toisten vastaaviin, elä omaa eloasi ja ole valpas.
Vierailija kirjoitti:
Mitkään ikävät viestit eivät oo minulta, vaikka niissä oliski mun tunnisteita mukana. Hyvää yötä. Sulle.
Sama. Kaikki kauneimmat viestit voi sen sijaan laittaa mun nimiin vaikka olisi joltain muulta
Suukko sinulle, rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa olohuoneessa töllön ääressä.
pidä hyvänäsi
Kernaasti. Tämä ylin toiveeni, pyrintöni.
Täällä taas sakeaa plagiointia ja matkimista.
Katson tätäkin ketjua ihan silmät sumeana ja mietin, josko joku viesti olisi sulta. En tunnista, mutta ei kai sillä niin väliäkään ole. En tiedä, miten kestän tän kaiken..
Ei tätä voi jatkaa. Ei vaikka olet jumalani ruumillistuma. n höperö
pidä hyvänäsi