Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3330)
Katja olet kohtaloni ja kaipaukseni.
Kauniita unia ja hyvää työpäivää, kun en varmaan aamulla ehdi toivotella 🤗
Pidän värikkäistä syyspäivistä, toivottavasti tulee sellainen 🍁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen siellä käytävällä jos olisin sanonut hänelle, että "tulit sivusta" sillon joskus... 😅🤣
Tulin sivusta ja kurkkasin vaakaa jolla olet, näkemättä lukua.
Olin törkeä, taktisesti.
Nyt on sun vuoro antaa seuraamus.
Anteeksi mitä?
Et tiedä mitään, joten älä kommentoi.
Pidän nykyään enemmän arkipäivistä kuin pyhäpäivistä/lepopäivistä. Toki arvostan viikonloppuja. Muistan ajan kun viikonvaihe oli lauantain ja pyhän välillä.
Mä kyl kaipaan anteeksipyyntöä, jos mua on kohdeltu huonosti. Kai oon sen verran huonompi ihminen sitten..
Ei tuu tarvetta, pieruja vaan tulee ja tulee 🤭
En pääse tästä turhasta toivosta yli kuin mätchin poistamalla. Sori.
Viestit vielä lukematta, oli vaikeaa löytää ketjua kun puhelin oikutteli. Hyvää iltaa ja yötä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Niin et tiedä sitä miten se vaikutti muhun
Eikä tule ikinä tietämään jos asiaa ei kerro.
Mitkään ikävät viestit eivät oo minulta, vaikka niissä oliski mun tunnisteita mukana. Hyvää yötä. Sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon löytäväni sinkkunaisen kotimaakunnasta. Himottavia naisia on toki muuallakin, mutta rakkausasioissakin pitää pitää järki päässä. Järkeä on se, että tuuttaa järjettömät ajatukset anonyymeille nettipalstoille sen sijaan että ryhtyisi johonkin tyhmyyteen irl. Tätä olen noudattanut tähän asti ja pyrin noudattamaan jatkossakin.
Onnea etsintään.
Kiitos. Olen tosin lopettanut kaiken etsinnän. Ei ole löytänyt vuosien etsimisestä ja lukemattomista aloitteista huolimatta, joten tuskin löytyykään. Yrittäminen tekee miehestä vain epätoivoisen oloisen, ja mikään ei voi olla vähemmän puoleensavetävää kuin epätoivoinen yrittäminen. Jos jossain on joku minua varten, kaikki tapahtuu helposti. Isoisällekin vaimo kirjaimellisesti käveli syliin, kun törmäsivät ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule ikinä tietämään jos asiaa ei kerro.
No eipä oo enää yhteyttä että vois yhtään mitään kertoa
Vierailija kirjoitti:
Mikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ja Jeesus syökää omaa paskaanne! Haha!
Elä spartakisti herjaa, pian syöt hiekkaa.
Nämä Savosta,
vahva veikkaus. E
Saatat olla oikeassa. Hyvää yötä siullekin.
Onks niin, että jos lähtee huonosta suhteesta, ei enää kaipaile saavuttamatonta? Ei tarvi enää päiväunia? Kokemusta kellään?
Silti halusin nähdä sen kaiken läpi. Sun sydämeen